spot_img

24H Le Mans 12-18H: Πρόβα νίκης για την Porsche

Ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του στo Le Mans και όλα φαίνεται να κυλούν υπέρ της Porsche, με το βάθρο να παραμένει ερωτηματικό.

Το πλήρωμα της #1 919 Hybrid επιβίωσε από τη σχετικά ψυχρή νύχτα στο Le Mans και πλέον είναι σε ρυθμό να τερματίσει χωρίς προβλήματα τον αγώνα.

Δράμα για το βάθρο, με την #2 Porsche να πλησιάζει επικίνδυνα τους πρωτοπόρους της LMP2 ώρα με την ώρα και μέχρι το τέλος αναμένεται να φτάσει πολύ κοντά.

Χαμός για ακόμα μια φορά στην GTE-Pro, με την 1η θέση να αλλάζει πολλές φορές, με την Aston Martin να αυτοκτονεί και την Porsche να επωφελείται.

H 13η ώρα του αγώνα δεν εξελίχθηκε καλά για την Rebellion. Ο Nicolas Prost με το #31 αναγκάστηκε να μπει στο γκαράζ της ομάδας λόγω προβλήματος, ενώ ήταν στη 2η θέση στη γενική και στην 1η στην LMP2. Έτσι έχασε 2 γύρους και έπεσε στην 4η θέση συνολικά τον αγώνα.

Η κατάσταση στην GTE-Pro ήταν αρκετά παράξενη λόγω των διαφορετικών στρατηγικών. Οι δύο Aston Martin πριν τη συμπλήρωση 12 ωρών, μάχονταν με την #92 Porsche. Όμως, μετά και το 14ο pit-stop, είχαν τις θέσεις 1 και 3 στη κατηγορία, με την #71 Ferrari να βρίσκεται ανάμεσά τους.

Τα πράγματα λίγο αργότερα, δεν πήγαν καθόλου καλά για την #92 911 RSR. Ο Christensen, έχασε τον έλεγχο στα Ford Curves και κατέληξε στον τοίχο, όμως με ελαφριές ζημιές. Δεν αποφύγαμε όμως ακόμα μια Slow Zone.

Ωστόσο στη κατηγορία της GTE-Pro, με σχεδόν 14 ώρες να έχουν ολοκληρωθεί, οι πρώτοι 9 ήταν στον ίδιο γύρο. Οι Ferrari βρήκαν ρυθμό στις κρύες συνθήκες και πίεσαν και κατάφεραν να κλείσουν τη διαφορά από τις Aston, ενώ πιο πίσω η Corvette #63 έδινε μάχη με το #69 Ford GT. Οι διαφορές ήταν τόσο μικρές, που εάν έμπαινες στα pit από τις πρώτες θέσεις, έχανε περίπου 5 με 6.

Στην LMP1, η #1 Porsche μπροστά είχε διαφορά 10 γύρων από την 2η θέση που ήταν τα αγωνιστικά της LMP2. Οι Γερμανοί, αποφάσισαν πως δεν πρόκειται να πιέσουν, με τον Lotterer που ήταν στο τιμόνι κινούνταν σε πολύ αργό ρυθμό, προστατεύοντας την 919 Hybrid. Από την άλλη, η #2 Porsche ήταν 17 γύρους πίσω και ο στόχος ήταν να ανέβει στο βάθρο, με τους υπολογισμούς 10 ώρες πριν το τέλος, να λένε πως η 2η θέση ήταν πολύ εφικτή. Στην Toyota, το #8 που είχε απομείνει στον αγώνα ήταν 28 γύρους πίσω και προσπαθούσε να ανέβει όσες περισσότερες θέσεις γινόταν.

Στην μάχη για το βάθρο και τη νίκη στην LMP2, μετά τα προβλήματα του #31,στον ίδιο γύρο έμειναν το #13 της Rebellion και το #38 της Jackie Chan DC.

Στο τέλος της 15ης ώρας, ο Emmanuel Collard με το #28 της TDS, έχασε το πίσω μέρος του Oreca στην έξοδο από τα Porsche Curves και κατέληξε στον τοίχο και στην αμμοπαγίδα.

Έτσι είχαμε την 3η εμφάνιση του Safety Car. Η έκπληξη έγινε στην GTE-Pro, με την #91 Porsche να παίρνει τη πρωτοπορία του αγώνα, με τις δύο Aston Martin να ακολουθούν. Η Ferrari έβαλε τη #51 488 στο γκαράζ και έκανε κάποιες αλλαγές.

To SC επέστρεφε στα pit και οι πρώτες ηλιαχτίδες, απομάκρυναν το πέπλο της νύκτας με λιγότερο από 9 ώρες να απομένουν για την ολοκλήρωση του 85ου αγώνα στο Le Mans.

Στα τελευταία στάδια της 15ης ώρας, είχαμε τρομερή μάχη μεταξύ του Pilet με το #91 και του Rigon με την #51 Ferrari. Οι δυο τους ήταν δίπλα δίπλα προς την Indianapolis, με τον οδηγό της Porsche να κάνει μια γενναία βουτιά και να περνά στην 3η θέση.

Τα πράγματα μπροστά παρέμεναν ίδια, με τη #1 Porsche να αυξάνει τη διαφορά, το #2 να καθιερώνεται στη 10άδα και να ανεβαίνει συνεχώς, ενώ το #8 να ανεβαίνει στη πρώτη 20άδα.

Μάλιστα, η Toyota, θέλησε να βάλει μια μικρή πίεση προς τη Porsche, με τον Buemi να πιέζει και να κάνει πολλά γρήγορα περάσματα.

Η Rebellion αντιμετώπισε και με το #13 προβλήματα, καθώς μετά από pit-stop, το Oreca δεν έπαιρνε μπρος και οι μηχανικοί το τράβηξαν στο γκαράζ. Έτσι, έχασε 4 λεπτά στα pit, όχι όμως και θέση στη πίστα. Αυτό επέτρεψε στο #38 της Jackie Chan DC να ανοίξει τη διαφορά στα 3 λεπτά.

Η μάχη στην GTE-Pro ήταν εξαιρετικά αμφίρροπη, με την #73 Corvette μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να ανεβαίνει από την 7η θέση στην 2η. Η στρατηγική θα έπαιζε μεγάλο ρόλο στο τέλος του αγώνα και μάλλον όλα θα κριθούν τη τελευταία ώρα.

Μπορεί η #95 Aston Martin να είχε την πρώτη θέση, όμως ποιος λέει ότι το δράμα τελειώνει στο Le Mans; Στα μέσα της 18ης ώρας, ο Stanaway έχασε τα φρένα στο τέλος της Mulsanne και κατέληξε στον τοίχο. Κατάφερε να επιστρέψει το αυτοκίνητο στα pit, όμως οι μηχανικοί έπρεπε να το επιδιορθώσουν. Με αυτή την εξέλιξη, οι 5 διαφορετικοί κατασκευαστές ήταν στις 5 πρώτες θέσεις στη κατηγορία.

Από την όλη κατάσταση επωφελήθηκε η Porsche #91 και μέχρι στιγμής φαίνεται να έχει το πλεονέκτημα, με το #67 Ford στη 2η θέση και την #63 Corvette στην 3η. Πουθενά η Aston Martin.

Στο τέλος της 18ης ώρας, στην 1η θέση στην LMP1 και γενικής ήταν η #1 Porsche, στην LMP2 ήταν το #38 της Jackie Chan DC. Στην GTE-Pro, η #91 Porsche είχε τα ηνία, ενώ στην GTE-Am η JMW με το #84 είχε την 1η θέση.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles