spot_img

24H Le Mans 7-12H: Η νύχτα έφερε ανατροπές, αλλά η Toyota έμεινε στη κορυφή

Οι 24H του Le Mans έφτασαν στο μέσον τους για το 2018, με την Toyota να προηγείται έχοντας το 1-2, όμως το #8 δέχθηκε ποινή Stop/Go.

O Sebastien Buemi ήταν λίγο απρόσεχτος και πήγε ταχύτερα σε μια Slow Zone και δέχθηκε ποινή 1 λεπτού Stop/Go και έπεσε πάνω από δύο λεπτά πίσω από το #7 Toyota. Όμως, ο Fernando Alonso έκανε ακόμα ένα εξαιρετικό stint και η διαφορά πλέον βρίσκεται λίγο πάνω από το 1 λεπτό και έχουμε 12 ώρες ακόμα για να δούμε ποιος θα επικρατήσει στον αγώνα.

Όσο η νύχτα αγγάλιαζε την πίστα, είχαμε αρκετά ατυχήματα, προβλήματα για αγωνιστικά και πολλές εγκαταλήψεις σε σημαντικές θέσεις στον αγώνα. Ας δούμε όμως πως εξελίχθηκαν τα πράγματα στο δεύτερο 6ωρο.

Ώρα #7

Ο Kobayashi ξεκίνησε το κυνήγι του συμπατριώτη του και είχε μειώσει τη διαφορά αρχικά από τα 13 δευτερόλεπτα μόλις στο 1.2s και ανάλογα την κίνηση που έβρισκαν, αυτή άλλαζε. Το #10 της Dragonspeed αντιμετώπιζε πρόβλημα με το πάτωμα του αγωνιστικού, αλλά και το διαφορικό, καθώς είχε μείνει για αρκετούς γύρους στα pit. H Rebellion ήξερε πως έπρεπε να πιέσει και ξεκίνησε να πιέζει την SMP για την 3η θέση της κατάταξης, με τη διαφορά να αρχίζει να μειώνεται.

Η Signatech Alpine είχε ένα πρόβλημα, χάνοντας χρόνο στη πίστα, ενώ η #93 Porsche μετά από Slow Zone προσπέρασε την #81 BMW για την 2η θέση στην GTE-Pro. Tα πράγματα για την BMW πήγαν από το κακό στο χειρότερο, καθώς στο μέσον της ώρας, το #82 μπήκε στο γκαράζ της ομάδας, με πρόβλημα στο εμπρός αριστερά μέρος.

Ο Kobayashi ήταν τρομερά γρήγορος και πέρασε τον Nakajima για την 1η θέση στη κατάταξη στο πρώτο σικέιν της Mulsanne, ενώ μετά και το επόμενο pit-stop τους, το #7 TS050 Hybrid παρέμεινε στην κορυφή. Η διαφορά μάλιστα είχε ανοίξει στα 3s.

Στα τελευταία λεπτά της ώρας, η διαφορά στην 3η θέση είχε πέσει στα 15s με το #17 μπροστά από το #3, με το #1 Rebellion να κάνει προσωπικό ταχύτερο πέρασμα στα χέρια του Jani. Tα δύο Ginetta συνέχιζαν, σταθερά, αξιόπιστα αλλά εκτός 15άδας, ενώ το #10 επέστρεψε στην πίστα, αλλά πολύ πίσω στη κατάταξη.

Ο Paul Dalla Lana, με την #98 Αston Martin, βρέθηκε στα προστατευτικά ελαστικά στα Porsche Curves και έχασε πολύ χρόνο, προκαλώντας ακόμα μία Slow Zone.

Tην ίδια στιγμή στην GTE-Pro, η #92 Porsche είχε φτιάξει μια διαφορά στα 2 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα από την #93 που ήταν στη 2η θέση και την #91 που είχε ανέβει μπροστά από την BMW #81.

Ώρα #8

Σημαντικές εξελίξεις είχαμε στην 8η ώρα του αγώνα, με την 1η θέση να αλλάζει χέρια μετά το επόμενο pit-stop. To #8 που σε κάθε κύκλο μπαίνει έναν γύρο νωρίτερα, πέρασε στην 1η θέση, με τον Kobayashi και μάλιστα άρχισε να ανοίγει τη διαφορά στη κορυφή. Η μάχη για την 3η θέση είχε ανάψει για τα καλά, με το #3 στα χέρια του Menezes της Rebellion να έχει φτάσει πλέον πίσω από το #11 που οδηγούσε ο Isaakyan για την SMP Racing, με τους δύο να τους χωρίζουν πλέον μόλις 2 δευτερόλεπτα. Στην ρωσική ομάδα, είχαν βρει το κάτι παραπάνω, καθώς έκαναν stint 12 γύρων έναντι 10 των αντιπάλων τους, πράγμα που θα μπορούσε να είναι κρίσιμο στη συνέχεια του αγώνα.

Μέχρι το επόμενο pit-stop, o Kobayashi είχε περάσει στην  1η θέση και μάλιστα είχε ανοίξει τη διαφορά στα 10.7s έναντι του Nakajima. Στην LMP2 η G-Drive Racing είχε διατηρήσει τη διαφορά στη κορυφή της κατηγορίας, ενώ στην κατάταξη, οι διαφορές άνοιγαν σιγά σιγά.

Στην Ginetta, τα πράγματα ήταν σταθερά όσον αναφορά την αξιοπιστία, αλλά το #6 ήταν στην 17η θέση συνολικά, με την ομάδα να δυσκολεύεται να μπει στην 10άδα.

Η Porsche ήταν στον δικό της κόσμο στην GTE-Pro, καθώς είχε το 1-2-3 και άνοιγε την διαφορά από την 4η θέση στην οποία ήταν η #81 BMW. Οι διαφορές ήταν μικρές, με το #68 Ford να είναι 11s πιο πίσω, με την #63 Corvette και την #52 Ferrari να ακολουθεί.

Λίγα λεπτά όμως πριν την ολοκλήρωση της ώρας, ο Isaakyan με το #17 από την 4η θέση στον αγώνα, έχασε το πίσω μέρος στα Porsche Curves και έφυγε εκτός πίστας και πλήγωσε το πίσω μέρος στα προστατευτικά λάστιχα. Πολύ τρομακτική στιγμή για τον Ρώσο, ο οποίος προσπαθούσε να φέρει στα pit το αγωνιστικό του.

Ώρα #9

Ο Ιsaakyan προσπάθησε να επαναφέρει το αυτοκίνητο στη πίστα, αλλά έμεινε και πάλι στην έξοδο διαφυγής. Ο γερανός ήρθε να μαζέψει και πάλι το άτυχο #17 και για περίπου δύο λεπτά είχαμε Slow Zone. Στην κατάταξη δεν άλλαξε κάτι, πέρα από το γεγονός πως είχαμε μεγάλες μάχες σε όλες τις κατηγορίες.

Στην GTE-Pro, είχαμε για την 2η θέση, με τις Porsche #91 και #93 να μάχονται για την 2η θέση στη κατηγορία, ενώ η #81 BMW να είναι λίγα δευτερόλεπτα πιο πίσω, ενώ έχασε λίγο έδαφος το #68 ford GT στην 5η θέση. Την ίδια στιγμή, στην 5η θέση συνολικά ανέβηκε ο Vergne από την 1η θέση στην LMP2, καθώς το #17 έπεφτε στη κατάταξη.

Επίσημη ανακοίνωση είχαμε για την #94 Porsche στην GTE-Pro, με την ομάδα να επιβεβαιώνει πως το αγωνιστικό εγκατέλειψε και επίσημα τον αγώνα.

O Isaakyan έκανε ότι μποροούσε, έβγαλε όλο το πίσω μέρος του BR1 μαζί με την αεροτομή, αλλά καθώς ξεκίνησε για το pit-lane, o κινητήρας της AER παρέδωσε το πνεύμα. Έτσι, μπήκε ένα τέλος στο μαρτύριο της SMP. Όπως ήταν λογικό, βγήκε νέα Slow Zone στο σημείο, η οποία άλλαξε ορισμένα δεδομένα.

Ο Buemi που πέρασε στο #8 Toyota, έχασε 1 ολόκληρο λεπτό σε εκείνο το σημείο, ενώ στον επόμενο γύρο που έφυγε η Slow Zone κέρδισε πάνω από 30 δευτερόλεπτα. Έτσι, η διαφορά ήταν σε εκείνο το σημείο στα 27.2s. Προβλήματα αντιμετώπισε και η Manor, με τα δύο της αγωνιστικά να τα μεταφέρουν οι μηχανικοί στο γκαράζ, έχοντας προβλήματα.

H Porsche μετά το #94, είδε και το #93 να μπαίνει στο γκαράζ της ομάδας της CORE Autosport που διαχειρίζεται τις συμμετοχές από την Αμερική. Έτσι χάλασε το 1-2-3 για τους Γερμανούς, με την BMW να ανεβαίνει στην 3η θέση της κατάταξης και ήταν πίσω από το #91.

Στην Corvette έκαναν πρώτοι κίνηση και άλλαξαν τα φρένα στα δύο αγωνιστικά τους, καθώς όλοι στις GTE κατηγορίες αναμένεται να κάνουν αλλαγές στον συγκεκριμένο τομέα.

Ώρα #10

H 10η ώρα δεν εξελίχθηκε με τον καλύτερο τρόπο για την Toyota. O Buemi με το #8, δεν τήρησε τους κανονισμούς της Slow Zone και πήγε ταχύτερα από το επιτρεπτό. Ως αποτέλεσμα, δέχθηκε ποινή Stop/Go ενός λεπτού και έπεσε 2 λεπτά πίσω από τον Conway που είχε πάρει το τιμόνι του #7.

Πιο πίσω στην κατηγορία και ακόμα πιο πίσω στην κατάταξη, το #6 της Manor-Ginetta ήταν πλέον στον ίδιο γύρο με το #10 της Dragonspeed, με τα εντελώς καινούργια αυτά αγωνιστικά να δίνουν μάχη για τις θέσεις 5 και 6. Το #5 ήταν ακόμα πιο πίσω στην κατάταξη, με την ομάδα να έχει ως στόχο τον τερματισμό και μόνο. Το #11 της SMP από την άλλη που είχε χάσει πάνω από 40 γύρους, είχε σκαρφαλώσει στην 56η θέση πλέον και θα έχει ενδιαφέρον, αν βγάλει τον υπόλοιπο αγώνα, σε ποια θέση θα τερματίσει.

Προβλήματα είχαμε και στην BMW ξανά, με το #81 να επιστρέφει με πρόβλημα στο γκαράζ και έχασε την 3η θέση στη κατηγορία, με το #68 Ford, #52 Ferrari και την #63 Corvette να κερδίζουν από μία θέση.

Ώρα #11

H διαφορά στην κορυφή, είχε σταθοποιηθεί στα 2 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα, με το #7 να έχει την πρωτοπορία του αγώνα από το #8. Η διαφορά από το #3 Rebellion που ήταν στην 3η θέση είχε πλέον ανέβει στουε 4 γύρους και ακόμα έναν γύρο πίσω ήταν το #1. Η διαφορά όμως από τo πρώτο LMP2 της G-Drive Racing ήταν κάτι παραπάνω από 2 γύρους.

Άσχημα ήταν τα νέα για την Manor Ginetta, καθώς το #6 έμεινε στην ευθεία της Mulsanne και πολύ πιθανόν να ήταν το τέλος για το συγκεκριμένο αγωνιστικό. Το #5 ήταν στην 51η θέση.

To #81 της BMW είχε επιστρέψει στη πίστα στην 12η θέση στην GTE-Pro, όμως πήρε ποινή διέλευσης για παρανομία κατά τη διάρκεια του pit-stop. H #93 Porsche είχε πατήσει και εκείνη πίστα ξανά και ήταν στην 16η και τελευταία θέση στην GTE-Pro.

Μέχρι το τέλος της ώρας, είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη στην κορυφή. Ο Alonso με το #8 είχε μειώσει κατά 20s τη διαφορά, η οποία είχε σταματήσει στο 1 λεπτό και 57 δευτερόλεπτα

Ώρα #12

Η ώρα ξεκίνησε με το #25 της Algarve Pro να έχει μια εντπυωσιακή έξοδο στη στροφή της Mulsanne και για αρκετή ώρα, ήταν σε επικίνδυνο σημείο, αλλά ευτυχώς δεν είχαμε απρόοπτα.

Στην GTE-Pro, η διαφορά των δύο Porsche είχε ανοίξει για τα καλά, με τη διαφορά 2ης και 3ης θέσης να είναι πλέον στο 1 λεπτό, ενώ η #52 Ferrari από την 4η θέση ήταν άλλα 32s πίσω. Το #67 και το #69 ήταν στις θέσεις 5 και 6, ενώ το #63 ήταν στην 7η θέση, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι στα 28s.

Αλλαγή είχαμε και στην LMP2, με το #23 Ligier της Panis Barthez να παίρνει την 2η θέση έπειτα από μάχη με το #36 της Signatech Alpine, το οποίο είχε πέσει 9.4s πιο πίσω. Άλλα 54s ήταν το #48 της Idec Sport, ενώ στον ίδιο γύρο ήταν και το #28 της ΤDS Racing, με τη διαφορά από την 2η θέση μέχρι την 5η να είναι 1 λεπτό και 24 δευτερόλεπτα.

O Alonso ήταν σε ένα εκπληκτικό stint και είχε φτάσει τη διαφορά στο 1 λεπτό και 29 δευτερόλεπτα μέχρι να μπει για το 19ο pit-stop του.

Στο μέσον του αγώνα, το #7 Toyota ήταν στην 1η θέση έχοντας συμπληρώσει 195 γύρους, με το #8 να ακολουθεί και τα δύο Rebellion στις θέσεις 3 και 4, δίχως προβλήματα, αλλά 4 γύρους πίσω από τα ιαπωνικά TS050 Hybrid. Το #10 της Dragonspeed είχε ανακάμψει και βρισκόταν στην 22η θέση συνολικά, ενώ το #5 της Manor Ginetta ήταν στην 49η θέση.

Στην LMP2, η G-Drive Racing προηγείται με το #26 Oreca από το #23 Ligier της Panis Barthez, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι 1 λεπτό και 33 δευτερόλεπτα. Στην 3η θέση είχαμε το #36 της Signatech Alpine.

Στην GTE-Pro, η Porsche είχε ένα άνετο 1-2, με το #92 να έχει πάνω από ένα λεπτό διαφορά από το #91. Πιο πίσω στην 3η θέση ήταν το #68 Ford GT που είχε στα 56s την #52 Ferrari.

Στην GTE-Am, η Dempsey-Proton με το #77 είχε την πρωτοπορία του αγώνα, με την #84 Ferrari της JMW Motorsport να είναι 17s πίσω, ενώ στην 3η θέση ήταν το #71 της AF-Corse.     

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles