spot_img

24H Le Mans Virtual: Μεγάλη νίκη της Rebellion-Williams σε έναν θρυλικό αγώνα

Ο πρώτος επίσημος virtual αγώνας 24 ωρών του Le Mans ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία, με την ομάδα της Rebellion Williams eSports να κατακτά τη πρώτη θέση, ενώ είχαμε μάλιστα ελληνική παρουσία στο βάθρο των νικητών.

Η ιστορία γράφτηκε με χρυσά γράμματα για την ομάδα της Rebellion Racing, η οποία συνεργάστηκε για το όλο εγχείρημα με την ομάδα της Williams F1 eSports και με τέσσερις συμμετοχές είδε την ομάδα της να πρωταγωνιστεί. Έχοντας εκμεταλλευτεί τα προβλήματα της Team Redline, όπου ο Max Verstappen προηγούνταν στον αγώνα, είχε προβλήματα κατά τη διάρκεια της νύκτας και έχασε τη 1η θέση. Το #1 των Raffaele Marciello ο οποίος είναι εργοστασιακός οδηγός της Williams, o Louis Delatraz οδηγός της F2 και αναπληρωματικός στη Haas F1, ένωσαν τις δυνάμεις τους στην LMP κατηγορία με τους sim-racers Nikodem Wisniewski και Kuba Brzezinski, έκαναν ένα εξαιρετικό δεύτερο μισό του αγώνα, κράτησαν τη πρωτοπορία έως το τέλος και συμπληρώνοντας 371 γύρους κατάφεραν να κερδίσουν τον μεγάλο αγώνα.

Το εγχείρημα όμως δεν ήταν καθόλου εύκολο, καθώς το #4 της ByKolles Burst Esports που είχε κατακτήσει την pole-position, έφερε τη μάχη στη Rebellion σε μια μονομαχία πραγματικών ομάδων που συμμετέχουν στο WEC. Η τελική διαφορά μετά από 24 ώρες ήταν μόλις 17 δευτερόλεπτα σε μια μάχη που θα αφήσει ιστορία. Μάλιστα, στα τελευταία 30 λεπτά είδαμε το αγωνιστικό της ByKolles να δίνει μεγάλη μάχη με τον Μιχάλη Ρωμανίδη της Rebellion-Williams Racing, με τον Έλληνα οδηγό να μην καταφέρνει να κρατήσει τη θέση του, όμως κατάφερε να πάρει τη 3η θέση στον αγώνα, σε μια μεγάλη επιτυχία για τα ελληνικά δεδομένα. Επιπλέον, η Rebellion-Williams είδε δύο συμμετοχές της στο βάθρο, κάτι το οποίο αποτελεί τεράστια επιτυχία.

Ο αγώνας στο Le Mans άναψε με κάτι λιγότερο από 4 ώρες πριν το τέλος του αγώνα, όταν η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της και οι διαφορές μηδενίστηκαν πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Το #4 ανέκαμψε από ένα stop-go penalty και στα χέρια του Σλοβένου Jernej Simoncic, έκανε εκπληκτικά stint και κατάφερε να σπάσει το 1-2 της Rebellion-Williams.

Στην 4η θέση ολοκλήρωσε η ομάδα της 2 Seas Motorsport έπειτα από μια μεγάλη μάχη με το #24 της Veloce Esports και τον πρώην οδηγό της F1 και πρωταθλητή της Formula E, Jean-Eric Vergne, ο οποίος είχε για teammate τον Pierre Gasly. Η Rebellion-Williams κατέκτησε την 6η θέση με το #3, ενώ τη πρώτη 10άδα έκλεισαν οι E-Team WRT με το #30, TDS E Racing Motul με το #46, Team Rocket Zansho με το #23 (η ομάδα του Jenson Button) και IDEC Sport Racing με το #17.

Η Toyota Gazoo Racing είχε έναν περιπετειώδη αγώνα, με τα δύο της αγωνιστικά να έχουν πολλά ατυχήματα και να χάνουν χρόνο στα pit. To #8 είχε ατύχημα στην αρχή του αγώνα, έχασε δύο γύρους, όμως κατάφερε να τερματίσει στην 11η θέση στη συνολική κατάταξη. Η ιαπωνική ομάδα χρησιμοποίησε τον αγώνα ως προετοιμασία για τον πραγματικό, που θα διεξαχθεί τον Σεπτέμβριο.

Η ομάδα του Fernando Alonso FA/RB Allinsports τερμάτισε τον αγώνα στην 17η θέση στη γενική κατάταξη, με τον Ισπανό να καταστρέφει τον αγώνα της ομάδας του πολύ νωρίς, όταν χτύπησε μια Porsche GT στη προσπάθεια να δώσει γύρο. Μπαίνοντας για επισκευές στα pit, το παιχνίδι μέτρησε την ποινή που δέχθηκε, οπότε όταν επέστρεψε στη πίστα έμεινε από καύσιμα. Όμως επέστρεψαν μετά τη πρώτη κόκκινη σημαία στη τελευταία θέση της κατηγορίας και ανέβηκαν εν συνεχεία στη κατάταξη.

Η Team Redline όπου οδηγούσαν στο ίδιο αυτοκίνητο οι Max Verstappen και Lando Norris ήταν στη πρωτοπορία του αγώνα, όμως τεχνικά προβλήματα και επαφές που είχαν τους έριξαν πίσω στη κατάταξη, τερματίζοντας στην 25η θέση γενικής.

Le MansΣτη κατηγορία GT, η Porsche πήρε τη μεγάλη νίκη χάρη στην 911 RSR GTE #93, με τον Nick Tandy να κερδίζει τον αγώνα και στον Virtual κόσμο πέραν από τη πραγματικότητα. Ο ρυθμός της γερμανικής ομάδας ήταν τέτοιος, όπου δεν είχαν αντίπαλο και άφησαν έναν γύρο πίσω την Aston Martin #95. H βρετανική ομάδα εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα των αντιπάλων της, κέρδισε δύο θέσεις στις τελευταίες ώρες και πήρε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα στον αγώνα. Το βάθρο έκλεισε η Corvette της R8G Esports Team, της ομάδας του Romain Grosjean. Το αγωνιστικό ήταν κινούμενος στόχος στον αγώνα, έχοντας αρκετές συγκρούσεις δίχως να είναι ευθύνη οδηγού και χωρίς αυτές τις καθυστερήσεις θα ήταν σε θέση να διεκδικήσει τη νίκη.

Ο Charles Leclerc είχε έναν πολύ δύσκολο αγώνα με την #52 Ferrari, με τον Μονεγάσκο να έχει πολλές εξόδους και συγκρούσεις, ενώ δυσκολεύτηκε πολύ στο να προσαρμοστεί στα δεδομένα του Le Mans. O Antonio Giovinazzi μάλιστα που ήταν στο ίδιο αυτοκίνητο με τον Leclerc κατάφερε μάλιστα να τουμπάρει την 488 GTE μέσα στο pitlane. Τελικά, η #52 Ferrari με το superstar lineup επιπέδου F1 τερμάτισε στη τελευταία θέση στη βαθμολογία.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles