Twitter Facebook
Home » HOT NEWS » 4H Shanghai Race: H Rebellion νίκησε και έσπασε τη κυριαρχία της Toyota

4H Shanghai Race: H Rebellion νίκησε και έσπασε τη κυριαρχία της Toyota

H ιστορία ξαναγράφτηκε στη Κίνα, με τη Rebellion Racing να κυριαρχεί έναντι της Toyota, ενώ η Ferrari πανηγύρισε επίσης τη πρώτη φετινή της νίκη.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον χειρότερο τρόπο για την Αγγλοελβετική ομάδα, όμως η αντεπίθεση ήταν άμεση, εκπληκτική και για πρώτη φορά στην ιστορία του WEC, μια ιδιωτική ομάδα κέρδισε στον αγώνα μέσα (όχι μετά από αποκλεισμό όπως στο Silverstone το 2018). Ο Bruno Senna έφερε το R-One #1 στο τερματισμό και μαζί με τους Norman Nato και Gustavo Menezes νίκησαν και πλέον πρέπει να θεωρούνται απειλή και για το πρωτάθλημα. Η Toyota δεν μπόρεσε να απειλήσει ποτέ για τη νίκη και οι Brendon Hartley, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima στο #8 TS050 Hybrid πήραν τη 2η θέση στη κατάταξη σχεδόν 1 λεπτό πίσω από τη Rebellion, ενώ το #7 των Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez και Mike Conway ολοκλήρωσαν το βάθρο, όμως ένα γύρο πίσω.

Τα δύο Ginetta παρά το γεγονός πως στην ολοκλήρωση της πρώτης ώρας αγώνα ήταν στο 1-2, ο ρυθμός τους ανέβηκε πολύ και κατέληξαν σε ένα φτωχό 4-5 με το #5 μπροστά από το #6.

O αγώνας τη πρώτη ώρα ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακός, με τα 5 LMP1 να είναι μαζί στη πίστα, όμως τα δύο Ginetta και το #7 Toyota δέχθηκαν ποινή διέλευσης για άκυρη εκκίνηση.

Στην LMP2, η Jota Sport έκανε το 1-2 και η Goodyear κέρδισε τον πρώτο αγώνα της, έχοντας καταπληκτικό ρυθμό. Το #38 των Roberto Gonzalez, Anthony Davidson & Antonio Felix da Costa πήραν τη νίκη με το #38 Oreca μπροστά από τους teammate τους στο #37 Jackie Chan DC Racing Oreca. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #22 της united Autosports, έχοντας προβλήματα τη πρώτη ώρα, όμως έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα για να πάρει αυτό το αποτέλεσμα.

Στην GTE-Pro, η Ferrari δια χειρός Alessandro Pier Guidi και James Calado με τη #51 488 GTE έδωσαν στη Ferrari τη πρώτη της νίκη στη Κίνα και κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τις δύο Porsche. H στρατηγική της AF Corse ήταν η ιδανική, καθώς είχε τη καλύτερη διαχείρηση ελαστικών, όσον αναφορά τη χρήση και το timing που θα ήταν πάνω στο αγωνιστικό. Στο τέλος μπορεί να έπρεπε να πιέσει, αλλά η πρώτη νίκη ήρθε και μετά από τρεις αγώνες και οι τρεις κατασκευαστές έχουν κερδίσει στη σεζόν νούμερο 8. O Kevin Estre μπορεί να έκανε ένα καταπληκτικό τελευταίο stint όμως το #91 πήρε τη 2η θέση μπροστά από το #92 που ολοκλήρωσε το βάθρο σε μια καλή ημέρα για τους Γερμανούς.

Ο αγώνας όμως ήταν της Aston Martin, αλλά ένα κλατάρισμα στο πίσω αριστερά ελαστικό διέλυσε τις ελπίδες της #95 Vantage GTE, ενώ ήταν στη 1η θέση της κατάταξης, όμως πήραν το 4-5. Στη τελευταία θέση έμεινε το #71.

Στη GTE-Am, η Aston Martin κυριάρχησε με το #98 της TF Sport των Salic Yoluc, Charlie Eastwood και Jonny Adam, που πήραν τη δεύτερη νίκη τους σε τρεις αγώνες φέτος και απολαμβάνουν τη πρωτιά της βαθμολογίας. Στη 2η θέση έμεινε η Team Project 1 με το #57, ενώ το βάθρο έκλεισε η #98 Vantage της AMR.