spot_img

6H Fuji: Pole με δράματα για την Toyota

H Toyota Gazoo Racing πήρε το 1-2 στις κατατακτήριες δοκιμές μέσα στο σπίτι της, με τον Kamui Kobayashi να πρωταγωνιστεί.

Ο Ιάπωνας μαζί με τον Jose Maria Lopez στο #7 TS050 έγραψαν μέσο όρο χρόνου στο 1:23.557 και αύριο θα ξεκινήσουν από την 1η θέση στον αγώνα, που όπως έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, είναι άκρως απρόβλεπτος. Στην 2η θέση βρέθηκε το #8 Toyota των Sebastien Buemi και Fernando Alonos. Αρχικά το πλήρωμα είχε τη προσωρινή pole, όμως ένα πάτημα εκτός πίστας διέγραψε αυτόματα τον χρόνο τους και ο Ελβετός έπρεπε να βγει για έναν ακόμα γύρο. Η διαφορά μεταξύ τους ήταν μόλις 0.091s, σε μια συναρπαστική μάχη. Στη 3η θέση ολοκλήρωσε το #1 Rebellion των Andre Lotterer και Neel Jani, όντας μόλις 0.802s μακριά από τα Toyota, σε ένα πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα.

Την δεύτερη σειρά έκλεισε το #3 Rebellion 0.9s από τη κορυφή, με το πιο σημαντικό να είναι το γεγονός πως κέρδισαν τα δύο SMP. H ρωσική ομάδα αδίκησε τον εαυτό της και το #17 που θα ξεκινήσει από την 5η θέση έμεινε 1.1s μακριά από τα Toyota, ενώ το #11 έμεινε 0.4s πίσω του. Την τέταρτη σειρά έκλεισαν το #4 της ByKolles και το #10 της Dragonspeed.

Στην LMP2, η Dragonspeed τα πήγε αρκετά καλύτερα, με τους Anthony Davidson και Roberto Gonzales στο #31 Oreca να παίρνουν την pole position με μέσο όρο χρόνου στο 1:28.906. Το #37 της Jackie Chan DC έμεινε στην 2η θέση σχεδόν 0.3s πίσω, ενώ το έτερο αγωνιστικό #38 έκλεισε την πρώτη 3άδα.

Στην GTE-Pro είδαμε μια εντυπωσιακή μάχη, με την Aston Martin να κυριαρχεί. Οι Nicki Thiim και Marco Sorensen έγραψαν στην #95 Vantage το 1:36.093 και πανηγύρισαν τη πρώτη φετινή pole για τους ίδιους και πρώτη στην ιστορία του νέου αγωνιστικού. Η Bmw έκανε την έκπληξη και βρέθηκε στην 2η θέση με το #82, ενώ η διαφορά από την κορυφή ήταν μικρότερη από 0.2s. Στην 3η θέση ακολούθησε η #97 Aston Martin, με τον Alex Lynn να κάνει έναν φοβερό γύρο στο τέλος της διαδικασίας για να πάρει αυτό το αποτέλεσμα.

Ακολούθησε το #67 Ford GT, ενώ την 5άδα έκλεισε η #71 Ferrari με μέσο όρο χρόνου στο 1:36.542. Πέρα από το γεγονός πως ήταν μικρότερη η διαφορά από μισό δευτερόλεπτο σε σχέση με το #95, ήταν κατά 0.002s πιο γρήγορος από τη #51 Ferrari που ακολούθησε. H #82 BMW ακολούθησε στην 7η θέση μπροστά από την πρώτη Porsche #91 με ταχύτερο χρόνο στο 1:36.776, με τους Γερμανούς να αδικούν τον εαυτό τους με το αποτέλεσμα 8 και 10.

Στην GTE-Am,η Dempsey-Proton Racing έκανε φανταστική δουλειά για ακόμα μια φορά, με το #88 να παίρνει την pole position με χρόνο στο 1:38.336. Ακολούθησε η #98 Aston Martin και η #77 Porsche.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles