Twitter Facebook
Home » HOT NEWS » 6H Fuji Race H1-3: Μπροστά η Toyota στα μισά του δρόμου

6H Fuji Race H1-3: Μπροστά η Toyota στα μισά του δρόμου

Η Toyota ελέγχει τον ρυθμό στο μέσον του αγώνα στην πατρίδα της, ενώ η μάχη στη GTE-Pro είναι τεράστια με τέσσερις κατασκευαστές να διεκδικούν τη νίκη.

Ο Mike Conway έχει το προβάδισμα με το #7 TS050 Hybrid έπειτα από τρεις ώρες αγώνα, μπροστά από το #8 που οδηγεί ο Sebastien Buemi. H διαφορά μεταξύ τους είναι στα και αναμένεται να δώσουν μάχη μέχρι το τελευταίο stint. Το #1 Rebellion ακολουθεί στην 3η θέση, όμως είναι έναν γύρο πίσω και το καταδιώκει το #11 της SMP Racing στη μεγάλη μάχη για το βάθρο. Μόλις μια εγκατάλειψη στη κατηγορία από το #3.

Στην LMP2, η Jackie Chan DC Racing με το #37 προηγείται στη κατηγορία από το #36 της Signatech Alpine με διαφορά ενός γύρου, ενώ το #38 κλείνει τη πρώτη 3άδα.

Στην GTE-Pro, η BMW προηγείται στη κατηγορία με το #82, έχοντας διαφορά μόλις 4s από τη #71 Ferrari, ενώ στην 3η θέση βρίσκεται το #67 Ford GT. Καταστροφή για την Aston Martin που έκανε λάθος στην επιλογή pit-stop και έπεσε στις τελευταίες θέσεις.

Στην GTE-Am, η #88 Dempsey-Proton Porsche προηγείται από την Gulf Porsche, 12s μπροστά από την #54 Ferrari της Spirit of Race.

O Αγώνας

Ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το Safety Car, λόγω της βροχής που είχε πέσει στη πίστα. Έπειτα από δύο formation laps, είχαμε εκκίνηση και ο Nakajima με το #8 άνοιξε αμέσως τη διαφορά, ενώ πίσω τα δύο Rebellion έδιναν φοβερή μάχη, δίπλα δίπλα για όλο το πρώτο γύρο. Όμως το #7 Toyota τους χάλασε το πάρτι όταν πήρε τη 2η θέση. Εκείνη τη στιγμή τα δύο SMP πέρασαν στις θέσεις 4 και 5, με τον Sarrazin στο #17 να περνά τον Lotterer με το #1 για την 3η θέση.

Στην GTE-Pro είδαμε εκπληκτικές μάχες, με τις δύο Aston Martin να αντέχουν στη πίεση και να ανέβουν στο 1-2, ενώ η #81 BMW πέρασε στην 3η θέση. Για πολλούς γύρους είδαμε μάχες ρόδα με ρόδα δίχως απρόοπτο, με τις δύο Porsche να είναι κινητά εμπόδια και να πέφτουν στις τελευταίες θέσεις. Η #71 Ferrari που είχε βρεθεί μέχρι και στην 3η θέση είχε πέσει στην 7η, με τα δύο Ford να σκαρφαλώνουν σιγά σιγά.

Οι επιλογές ελαστικών διέφεραν σε πολλές περιπτώσεις, με πολλά απρόοπτα να συμβαίνουν. Το #7 δεν μπορούσε να ανοίξει τη διαφορά και μπήκε για αλλαγή των wet ελαστικών και έπεσε στη τελευταία θέση στη κατηγορία. Από την άλλη, ο Nakajima έκανε τον αγώνα της ζωής του, έχοντας ανοίξει τη διαφορά στα 30s. Όμως, ο Sarrazin στο #17 είδε το μπουλόνι από το εμπρός αριστερά ελαστικό να φεύγει και να μένει με 3 τροχούς. Ευτυχώς για τον ίδιο, γύρισε στο γκαράζ όπου έχασε χρόνο.

Στη Rebellion πήραν το ρίσκο και πέρασαν στα ελαστικά για στεγνό, αλλά εκείνη τη στιγμή είχαμε safety car. To πίσω δεξί ελαστικό της #70 Ferrari εξερράγη στη κυρίως ευθεία, με αποτέλεσμα να γεμίσει τη πίστα με κομμάτια. Τα αγωνιστικά περνούσαν μέσα από το pit-lane για να αποφύγουν κλαταρίσματα και όλα αυτά στα πρώτα 40 λεπτά. Όταν άνοιξε το pit-lane, τα περισσότερα αγωνιστικά μπήκαν για αλλαγή σε ελαστικά για στεγνό, με τον Jenson Button στο #11 να παίρνει την 1η θέση από το #7 που ήταν πλέον στη 2η. Όμως, η βροχή είχε ξεκινήσει και πάλι πριν περάσουμε και πάλι σε καθεστώς πράσινης σημαίας.

Το δράμα συνεχίστηκε, με τον Menezes στο #3 πριν φύγει το SC, βγήκε εκτός όταν πάτησε σε βρεγμένο και διέλυσε το αγωνιστικό του. Χρειάστηκαν 5 επιπλέον γύροι ώστε να επιστρέψουμε σε κανονικούς ρυθμούς.

Ο Button ήταν επικεφαλής και έγραψε ταχύτερους γύρους, ενώ το #7 Toyota έχανε και πάλι θέσεις. Έχοντας μπει στη δεύτερη ώρα, η πίστα ήταν πλέον έτοιμη για στεγνά ελαστικά, με έναν έναν να μπαίνουν. Έπειτα και από τις τελευταίες ανακατατάξεις, το #7 τελικά ήταν στη 1η θέση μπροστά από το #8, ενώ το #1 ήταν 5s μπροστά από το #11.

Στην GTE-Pro η Aston Martin καταστράφηκε καθώς μπήκε μετά το SC και ήταν πλέον στις θέσεις 9 και 10. Η #82 ΒΜW είχε μπει πριν το SC και είχε πλέον τη πρωτοπορία από το #67 Ford GT και την #92 Porsche που είχε επιστρέψει δυναμικά. Από την άλλη στην LMP2, η Jackie Chan DC είχε το 1-2, με το #37 μπροστά από το #38, ενώ το #31 από την 3η θέση ήταν πάνω από ένα λεπτό πίσω.

Τα πράγματα ηρέμησαν και τα δύο TS050 άρχισαν να ανοίγουν τη διαφορά σιγά σιγά. Το μοναδικό Rebellion ήταν στη 3η θέση και η διαφορά από την 4η θέση είχε ανοίξει στα 15s πλέον. Το #17 της SMP είχε επιστρέψει στη πίστα 7 γύρους πίσω, ενώ το #4 της ByKolles είχε σταθεροποιηθεί στην 5η θέση. Μπροστά, η διαφορά ήταν στα 10s συνεχώς και μέχρι να έρθει η αλλαγή οδηγών στο επόμενο pit-stop δεν άλλαξε κάτι.

Στην GTE-Pro είχαμε εντυπωσιακές μάχες, με τη #82 BMW να έχει διαφορά 6.3s στη συμπλήρωση 2 ωρών από το #67 Ford GT. H #81 BMW στην 3η θέση μαρτυρούσε πως η διαχείριση ελαστικών της M8 ήταν αρκετά καλή, παρά τις προβλέψεις. Μένει να δούμε όμως προς το τέλος πως θα βγουν οι στρατηγικές, μιας και όλες οι ομάδες σταματούν σε διαφορετικό σημείο, ενώ ερωτηματικό παραμένει η Aston Martin.

O Kobayashi είχε μείνει στο #7, αλλά ήταν άτυχος στη κίνηση και επέτρεψε στον Buemi να τον πλησιάσει και να κολλήσει πίσω του. Ο Ιάπωνας έδειχνε να μην έχει ιδανική πρόσφυση και να ταλαιπωρείται, πριν φτάσουμε στο μέσον του αγώνα. Τελικά τα δύο TS050 μπήκαν στα pit, με το #7 να αλλάζει ελαστικά, ενώ το #8 όχι.

Αυτό έδωσε την ευκαιρία στο #7 να ανοίξει τη διαφορά αμέσως πάνω από τα 10s. Στην GTE-Pro είδαμε αλλαγή στη 2η θέση, με το #71 να περνάει το #67 που δυσκολευόταν για πρόσφυση.