Twitter Facebook
Home » HOT NEWS » 6H Silverstone FP1&2: H Toyota στη κορυφή και οι υπόλοιποι ακολουθούν

6H Silverstone FP1&2: H Toyota στη κορυφή και οι υπόλοιποι ακολουθούν

Η Toyota κυριάρχησε στις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών για τις 6H του Silverstone, με το #7 TS050 Hybrid να ολοκληρώνει ταχύτερο.

Ο Mike Conway ήταν ο οδηγός που έθεσε τον ταχύτερο ρυθμό στο FP1 και στο FP2, με τον ταχύτερο χρόνο να έρχεται στην απογευματινή περίοδο. Ο χρόνος του ήταν στο 1:38.536 και ήταν μακράν ο ταχύτερος σε σχέση με τους υπόλοιπους. Το #8 Toyota ολοκλήρωσε στην 2η θέση, με τον ταχύτερο χρόνο να είναι 1.357s πίσω από το πρώτο αγωνιστικό, όμως σε ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών σίγουρα η διαφορά θα μειωθεί. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #17 BR1 της SMP Racing, με το αγωνιστικό να είναι μόλις 1.643s μακριά από την 1η θέση, με τη διαφορά να έχει μειωθεί αισθητά και αύριο αναμένεται να δούμε μεγάλη μάχη.

Η Rebellion Racing ακολούθησε με το #3 R13 Gibson, όμως είδε το #1 αγωνιστικό της να γίνεται θρίψαλα στο FP1, όταν ο Bruno Senna είχε έξοδο. Ως αποτέλεσμα, ο Βραζιλιάνος έχει ραγισμένο αστράγαλο και θα χάσει το υπόλοιπο του τριημέρου. Ο ταχύτερος γύρος για την Rebellion ήρθε στο FP1 και ήταν στο 1:40.943 και πάλι με το #3.

Μέτρια ημέρα είχαμε για την Dragonspeed, με το #10 να είναι πάνω από 4s μακριά από τη κορυφή και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών, ενώ κάκιστη ημέρα είχε η ομάδα της ByKolles. To #4 ENSO CLM ολοκλήρωσε 17 γύρους στο FP1, όμως δεν έκανε χρόνο στο FP2 λόγω μηχανικών προβλημάτων.

Στην LMP2, η Jackie Chan DC Racing με το #38 Oreca με ταχύτερο χρόνο στο 1:45.311. Ακολούθησε το #36 της Signatech Alpine 0.440s μακριά από την κορυφή, ενώ η TDS Racing με το #28 έκλεισε την ημέρα στην 3η θέση.

Στην GTE-Pro, η Ford έκανε το δύο στα δύο, με τον Harry Tincknell στο #67 Ford GT να γράφει τον καλύτερο χρόνο της ημέρας στο 1:58.898 και ήταν μόλις 0.128s ταχύτερος από την #97 Aston Martin που ολοκλήρωσε στην 2η θέση. Στην 3η θέση έμεινε το #68 Ford μπροστά από την δεύτερη Aston Martin, όπου δείχνει να έχει βρει τον σωστό δρόμο όσον αναφορά τη ταχύτητα.

Σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω έμεινε η #51 Ferrari, ενώ πολύ κοντά είναι η Porsche και η BMW στο ίδιο δευτερόλεπτο, όμως για την ώρα είναι αρκετά μακριά από τους πρώτους.

Στην GTE-Am, η Porsche είχε το προβάδισμα με το #88 να θέτει τον ρυθμό την Παρασκευή, με τον Matteo Cairoli να γράφει το 1:59.105 με την 911 RSR GTE.