Twitter Facebook
Home » HOT NEWS » 6H Silverstone H1-2: Κυριαρχία Toyota με το #7 στη κορυφή

6H Silverstone H1-2: Κυριαρχία Toyota με το #7 στη κορυφή

Οι δύο πρώτες ώρες για τις 6H του Silverstone ήταν άκρως θεαματικές, με την Toyota να έχει τον απόλυτο έλεγχο του αγώνα.

Ο Mike Conway με το #7 Toyota προηγείται στον αγώνα από τον Fernando Alonso στο #8 TS050 Hybrid, έχοντας διαφορά 2 γύρων από το #1 της Rebellion.

Στην GTE-Pro είδαμε εκπληκτική ανάκαμψη από τα δύο Ford που έχουν για την ώρα το 1-2, ενώ στην LMP2, η Jackie Chan DC έχει κάνει την έκπληξη με το 1-2.

Ώρα 1η

Στην εκκίνηση, τα δύο Toyota έστριψαν στις θέσεις 1 και 2, ενώ πίσω έγινε κυριολεκτικά χαμός. Το #17 της SMP είχε επαφή με το #3 της Rebellion Racing και ως αποτέλεσμα το #1 βγήκε επίσης εκτός πίστας, μαζί με τους υπόλοιπους πααπάνω, πέφτοντας αρκετές θέσεις  πιο πίσω. Στην LMP2 είδαμε το #29 της Racing Team Netherlands να κάνει εξαιρετική εκκίνηση μέσα στον πανικό και να ανεβαίνει στην 2η θέση ανάμεσα στα δύο αγωνιστικά της Jackie Chan DC.

Στην GTE-Pro, το #66 Ford από την pole position στη στροφή 1 μπλόκαρε τους εμπρός τροχούς ώστε να μην πέσει πάνω στο #31 της Dragonspeed και έπεσε στις τελευταίες θέσεις. Ο Estre στην #92 Porsche έκανε την καλύτερη εκκίνηση από όλους και από την 4η θέση πετάχτηκε στην 1η. Στις επόμενες στροφές είχαμε αρκετές επαφές, με την #98 Aston Martin να χάνει μέρος από τα αεροδυναμικά του βοηθήματα.

Τα δύο Toyota άρχισαν να ανοίγουν τη διαφορά από το #11 της SMP, ειδικά από τη στιγμή που έφταναν σε κίνηση με πιο αργά αυτοκίνητα. Ο Webb με το #4 προσπάθησε να δώσει μάχη με το #17 και το #3 που κέρδιζαν έδαφος, όμως το αγωνιστικό της ByKolles δεν είχε τη ταχύτητα σε εκείνο το σημείο.

Στην GTE-Pro είδαμε φοβερές μάχες ανάμεσα στην #71 Ferrari και την #97 Aston Martin, με το ιταλικό αγωνιστικό να περνά στην 3η θέση και να ξεκινά το κυνήγι της #95 Aston. Τα δύο Ford GT κέρδιζαν έδαφος όσο περνούσε η ώρα. Το #67 και το #66 έδωσαν για αρκετή ώρα μάχη με την #81 BMW M8 και κατάφεραν με φοβερή συνεργασία να κάνυον διπλό προσπέρασμα.

Το #10 της Dragonspeed έδειχνε να χάνει αρκετό χρόνο, έχοντας πλέον πέσει στην τελευταία θέση στην LMP1, όμως άγνωστο ήταν το αν είχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Το #38 από την 3η θέση στην LMP2 είχε ποινή διέλευσης για άκυρη εκκίνηση, ενώ το #17 της SMP δέχθηκε επίσης την ίδια ποινή, καθώς κρίθικε ένοχο για την επαφή στην εκκίνηση.

Λίγο μετά το πρώτο ημίωρο, είδαμε τα αγωνιστικά σε LMP1 και LMP2 να μπαίνουν για τα πρώτα τους pit-stop με τα Toyota και τα υπόλοιπα της κατηγορίας να μπαίνουν στον ίδιο γύρο. Όμως λίγα λεπτά αργότερα, η ατυχία χτύπησε το #11 της SMP από την 3η θέση, με τον κινητήρα της AER να παραδίδει το πνεύμα. Ο Aleshin σταμάτησε το BR1 που μοιράζεται με τον Jenson Button στην άκρη της πίστας και οδηγήθηκαν στη τρίτη σερί τους εγκατάλειψη.

Στην GTE-Pro, η #92 Porsche είχε κάνει μια μεγάλη διαφορά από την #71 Ferrari που είχε ανέβει στην 2η θέση, ενώ στην 3η ήταν το #67 Ford GT. Με τη συμπλήρωση μίας ώρας είχαν ξεκινήσει τα pit-stop στη κατηγορία, με τις δύο Aston Martin να πέφτουν από τις θέσεις 2 και 3, στις 4 και 6.

Ώρα 2η

Μπαίνοντας στην 2η ώρα, τα δύο Toyota ήταν κολλημένα το ένα πίσω από το άλλο και είχαν πλέον έναν γύρο διαφορά από το #1 Rebellion στην 3η θέση. Η μάχη είχε ανάψει για την 4η, με το #17 να έχει φτάσει το 1.5s το #3. Το #4 της ByKolles έχασε αρκετή ώρα στα pit και έπεσε πολύ πίσω.

Πριν καν συμπληρωθούν 10 λεπτά στην δεύτερη ώρα, η Toyota έδωσε εντολή στους οδηγούς της να αλλάξουν θέσειςκ αι το #8 πήρε την πρωτοπορία του αγώνα. Στην LMP2 τα δύο αγωνιστικά της Jackie Chan DC είχαν κάνει το 1-2 για την ώρα, με το #37 μπροστά από το #38. Το #29 ήταν στην 3η θέση, 17.8s μπροστά από το #28 της TDS που κέρδιζε συνεχώς έδαφος.

Στην GTE-Pro, η Ford με το #67 ήταν πλέον στην 2η θέση και κυνηγούσε την #92 Porsche, με το #66 να είναι στην 4η θέση και να βρίσκεται 3.3s πίσω από την #71 Ferrari.

Στην GTE-Am, το #56 είχε ακόμα την πρωτοπορία από τηνα αρχή του αγώνα, με το #90 της TF Sport να είναι στην 2η θέση, με την #77 Porsche στην 3η.

Η Toyota έφερε τα δύο της αγωνιστιικά με έναν γύρο διαφορά, με τον Buemi να δίνει την θέση του στον Alonso στο #8, ενώ ο Conway πήρε τη θέση του Kobayashi στο #7. Ο ένας γύρος όμως ήταν αρκετός, ώστε το #7 να περάσει και πάλι στην 1η θέση.

Προβλήματα χτύπησαν την Dragonspeed και την ByKolles, με το #10 να χάνει 15 λεπτά στο γκαράζ, ενώ το #4 έμεινε για περισσότερη ώρα.

H Porsche #92 είχε μια τραγική 2η ώρα, καθώς μέσα σε λίγα λεπτά λόγω έλλειψης ρυθμού, έπεσε από την 1η, στην 5η θέση, με το #67 Ford να ανεβαίνει στη κορυφή και το #66 να είναι πίσω από τη Ferrari #71 και δεν άργησε να προσπεράσει για να κάνει το 1-2 για τους Αμερικανούς. Μάλιστα, μπήκε αρκετά πιο νωρίς στα pit για αλλαγή ελαστικών.

Πλησιάζοντας στο τέλος της ώρας, η μάχη για την 4η θέση στην LMP1 είχε ανάψει για τα καλά ανάμεσα στο #17 και το #3, με τους Orudzhef και Beche να να προσφέρουν εντυπωσιακό θέαμα.

Τα δύο Toyota μπήκαν στα pit για να ολοκληρώσουν το τρίτο τους pit-stop, με τους μηχανικούς του #7 να αλλάζουν το πίσω μέρος, όμως ο Conway παρέμεινε μπροστά από τον Alonso.