Twitter Facebook
Home » HOT NEWS » 8H Bahrain QP: Δεύτερη σερί pole για Rebellion

8H Bahrain QP: Δεύτερη σερί pole για Rebellion

H Rebellion Racing ήταν η μεγάλη πρωταγωνίστρια στις κατατακτήριες δοκιμές για τον τέταρτο αγώνα της σεζόν #8 του WEC, με τη Porsche να κυριαρχεί στις GTE κατηγορίες.

Ένας εκπληκτικός γύρος από τον Bruno Senna και ένας ακόμα δυνατός από τον Norman Nato έδωσαν στο #1 Rebellion τη pole position με μέσο όρο χρόνου στο 1:42.979 και για δεύτερο σερί αγώνα θα ξεκινήσουν από τη pole position. H νίκη στην Κίνα έκανε το καλύτερο δυνατό στην ομάδα και αύριο θα έχουν 8 ώρες γεμάτες μάχη με άλλα τέσσερα αγωνιστικά. Η Ginetta πάλεψε αλλά δεν κατάφερε να κάνει την έκπληξη, με το #5 της Team LNT να ολοκληρώνει 0.144s στη 2η θέση και αύριο αναμένεται να δούμε μια πολύ μεγάλη μάχη για τη νίκη. H Αγγλοελβετική ομάδα πήγε με μόλις ένα σετ ελαστικών στις κατατακτήριες σε αντίθεση με τις Ginetta και Toyota που έβαλαν από δύο σετ.

Από εκεί δεν λείπει η Toyota, με το #8 να ήταν μόλις 0.5s πίσω από τη Rebellion και με τις θέσεις 3 και 4 αύριο θα έχει μια καλή ευκαιρία να κλέψει τη νίκη την οποία ψάχνει από το Fuji. Το #6 Ginetta ολοκλήρωσε στη 5η θέση. Μεγάλο ενδιαφέρον είχε το γεγονός πως το #5 δεν είχε ιδανικά περάσματα και μπορούσε να χτυπήσει τη Rebellion για τη pole αν δεν είχε κακό πρώτο γύρο.

Στην LMP2, η United Autosports έκανε το καλύτερο δυνατό και πήρε τη pole position με το #22 Oreca, χάρη στο 1:45.357 που σημείωσαν οι Phil Hanson και Paul di Resta. Στη 2η θέση βρέθηκε το #37 της Jackie Chan DC Racing με τα ελαστικά της Goodyear 0.2s πίσω, ενώ η G-Drive Racing στο πρώτο της αγώνα στη φετινή σεζόν στο WEC πήρε τη 3η θέση.

Στην GTE-Pro, η Porsche έκανε τη διαδικασία να φαίνεται εύκολη, με τους Richard Lietz και Jimmi Bruni πήραν τη pole position με μέσο όρο χρόνου στο 1:55.485 και άφησαν τους Michael Christensen και Kevin Estre στη 2η θέση για 0.060s κάνοντας το 1-2 για τη γερμανική ομάδα. Η διαφορά μάλιστα από την 3η θέση ήταν στα 0.602s όπου βρέθηκε η Ferrari 488 GTE #51 των James Calado και Alessandro Pier Guidi, μένοντας μόλις σε ένα σετ ελαστικών.

H #71 Ferrari ακολούθησε, ενώ εκτός ρυθμού ήταν η Aston Martin που δυσκολεύτηκε με τα ελαστικά της, παίρνοντας μόλις τις θέσεις 5 και 17, με την #97 Vantage GTE της διαγράφεται ο δεύτερος γρήγορος γύρος. Ως αποτέλεσμα δεν υπήρξε μέσος όρος χρόνου δύο οδηγών και το αγωνιστικό θα ξεκινήσει από τη τελευταία θέση.

Στη GTE-Am, η Team Project 1 έκανε και πάλι τη καλύτερη δουλειά παίρνοντας ακόμα μια pole position με τη #57 Porsche 911 RSR και άφησε στη 2η θέση τη #54 Ferrari της AF Corse και τη #88 Porsche της Dempsey Proton.

Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσεις το Σάββατο στις 14:00 ώρα Ελλάδος.