spot_img

Ανάλυση: H νέα Red Bull με μια πιο κοντινή ματιά (pics)

Η Red Bull δημοσίευσε φωτογραφίες του νέου της μονοθεσίου και είναι το πρώτο το οποίος βλέπουμε με «σάρκα και οστά».

Οι παρουσιάσεις του 2018 έχουν αρχίσει για τα καλά, με τις Haas, Williams και Red Bull να μας έχουν παρουσιάσει τα αυτοκίνητα με τα οποία θα αγωνιστούν τη φετινή σεζόν. Όμως, μόνο η Αυστριακή ομάδα μας έχει δείξει πραγματικές φωτογραφίες και όχι renders από υπολογιστή. Το μονοθέσιο των ταύρων σίγουρα είναι μια νέα προσπάθεια για επιστροφή στη κορυφή και ήρθε η ώρα να το δούμε από μια πιο κοντινή ματιά.

Ξεκινώντας από το Halo, είναι η πρώτη φορά όπου βλέπουμε το νέο αυτό σύστημα ασφαλείας του οδηγού σε φετινό μονοθέσιο. Όπως είναι οπτικά εμφανές, στο εμπρός μέρος εσωτερικά, βλέπουμε αεροδυναμικές γραμμές να προεξέχουν, για καλύτερη εκμετάλλευση της ροής αέρα.

Στην εισαγωγή αέρα τώρα, ο σχεδιασμός είναι αρκετά διαφορετικός από την RB13. Το άνοιγμα, το οποίο μεταφέρει αέρα στο κινητήριο σύνολο είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το 2017 και έχει έρθει σε πιο κεντρικό σημείο για καλύτερη ψύξη στο εσωτερικό. Επίσης, βλέπουμε πως η εισαγωγή αέρα που υπήρχε πίσω από το κεφάλι του οδηγού πέρυσι, φέτος έχει εξαφανιστεί.

Στα sidepods τώρα, βλέπουμε πως εμφανισιακά είναι πολύ μικρότερα σε σχέση με του 2017, ακολουθώντας τη φιλοσοφία, αλλά όχι τον σχεδιασμό που παρουσίασε πέρυσι η Ferrari.

Τα αεροδυναμικά στοιχεία στα bargeboards είναι αρκετά πολύπλοκα και πιο εξελιγμένα σε σχέση με ότι είχαμε δει το 2017. Αυτή είναι και μια περιοχή, όπου η Red Bull πίεσε πολύ στην εξέλιξη πέρυσι, ώστε να βελτιστοποιηθεί η αεροδυναμική του μονοθεσίου.

Στην επόμενη φωτογραφία, βλέπουμε την εμπρός ανάρτηση,  οποία και φέτος είναι τύπου Pushrod. Εμφανές είναι και η οπή που υπάρχει στο μέσον του αριθμού 3, όπου η ροή αέρα διέρχεται μέσω του S-Duct.

Τα ψαλίδια της ανάρτησης, είναι επίσης διαφορετικά σε σχέση με την προκάτοχο της RB14 και έχει απομακρυνθεί από τη φιλοσοφία που είχε λανσάρει η Mercedes.

Στο πίσω μέρος, η απουσία του Shark-fin είναι εμφανής, όμως ένα μικρό πτερύγιο που επιτρέπουν οι κανονισμοί έχει παραμείνει στο μονοθέσιο, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί του 2018.

Και τέλος, το πίσω μέρος φαίνεται πιο στενό σε σχέση με το μονοθέσιο της περασμένης σεζόν, για μεγαλύτερα αεροδυναμικά οφέλη, ενώ η ανάρτηση είναι τύπου Pullrod.

Το μονοθέσιο της Red Bull παραμένει και φέτος με μια αρκετά γενναιόδωρη γωνία rake.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles