spot_img

Μπελάδες για την Liberty; – Νομικό πρόβλημα με το νέο λογότυπο της F1

Λίγους μήνες μετά την αλλαγή του επίσημου σήματος της F1, το σπορ έρχεται αντιμέτωπο με ενδεχόμενες δικαστικές διαμάχες με την εταιρία 3Μ.

Στο τελευταίο GP της χρονιάς στο Abu Dhabi, η Liberty Media παρουσίασε το νέο λογότυπο της F1 που θα χρησιμοποιηθεί από φέτος. Έτσι, το εικονικό για πολλούς σήμα της F1 αντικαταστάθηκε μετά από 23 χρόνια, κάνοντας επίσημο το τέλος της εποχής Bernie Ecclestone στο σπορ.

Οι αντιδράσεις για το νέο σήμα ήταν πολλές από τους οπαδούς, καθώς μέχρι στιγμής έχει δεχθεί τεράστια κριτική. Επιπλέον, σαν να μην έφτανε αυτό, ο σχεδιασμός του παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό με την σειρά υποδημάτων “Futuro” που ανήκει στην εταιρία 3Μ.

Το πρόβλημα που προκύπτει από την όλη κατάσταση, είναι πως η 3M επέβαλε την αίτηση για το λογότυπο τον Φεβρουάριο του 2017, δηλαδή μήνες πριν την Liberty Media.

Ωστόσο, η διαφορά ενός σπορ με μια σειρά καλσόν συμπίεσης είναι τεράστια και το ενδεχόμενο οι δύο μεριές να οδηγηθούν στα δικαστήρια είναι σχετικά μικρό.

Σας θυμίζει κάτι αυτό;

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles