spot_img

Formula 1, τζόγος και το παράδοξο της συμφωνίας 100 εκατ. δολαρίων

Η Liberty Media ανακοίνωσε μία από τις μεγαλύτερες συμφωνίες των τελευταίων ετών για την Formula 1, που φέρνει το live betting στον κόσμο του σπορ.

Νέα στροφή θα πάρει από το 2019 η Formula 1, καθώς ανακοινώθηκε νέα συμφωνία χορηγίας ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων ώστε το το live betting να γίνει γεγονός υπό τη νέα ηγεσία. Η ανακοίνωση αυτή, έρχεται σε ένα σημείο όπου υπάρχουν πολλές ανησυχίες για τον τρόπο με τον οποίο στοιχηματικές εταιρείες έχουν επιρροή σε διάφορα σπορ.

Η Liberty Media λοιπόν, ανακοίνωσε τη πρώτη μεγάλη της συμφωνία, από τότε που αγόρασε το σπορ το 2016 για 8 δις δολάρια, με την Interregional Sports Group, εταιρία που έχει βάση το Λονδίνο. Η εταιρία αυτή θα έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα όσον αναφορά το στοίχημα στο σπορ για τα επόμενα 5 χρόνια για το ποσό των 100 εκατομμυρίων δολαρίων τουλάχιστον.

Όμως υπάρχουν πολλά ερωτηματικά όσον αναφορά τη συγκεκριμένη εταιρεία.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Αρχικά, η συγκεκριμένη εταιρία σύμφωνα με τα οικονομικά της δεδομένα είχε έσοδα 10.2 εκατομμύρια λίρες, κάτι που πηγαίνει κόντρα στο deal που ανέρχεται στα 100 εκατομμυρίων δολάρια, δηλαδή 20 εκατομμύρια τον χρόνο, το λιγότερο. Κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο deal και η άρνηση του Sean Bratches (διευθύνων σύμβουλος της F1) να μιλήσει για το ύψος της χορηγίας, ρίχνει ακόμα περισσότερο λάδι στη φωτιά.

Η Liberty Media υποσχέθηκε να φέρει τους οπαδούς πιο κοντά στην F1 και πολλές ήταν οι αντιδράσεις για τη συγκεκριμένη συμφωνία. Η επίδραση του τζόγου για πολλούς χαρακτηρίζεται το ίδιο επιβλαβής με τη χρήση αλκοόλ και καπνού, τα οποία απαγορεύονται σε μεγάλο βαθμό ή και ολοκληρωτικά στην F1.

Ο Bernie Ecclestone επί χρόνια είχε αρνηθεί να φέρει στοιχηματικές εταιρείες στην F1, καθώς ο ίδιος πίστευε πως παίρνουν αρκετή από τη λάμψη και το γκλάμουρ που έχει χτίσει ανά τα χρόνια η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Όσον αναφορά τη προβολή στοιχηματικών εταιρειών, δεν γινόταν να μην υπάρχουν και εμπόδια εκεί. Στη Μεγάλη Βρετανία, ο νόμος προϋποθέτει λίγους περιορισμούς στη προβολή ανάλογων διαφημίσεων κατά τη διάρκεια μεταδόσεων. Τον Μάιο στις ΗΠΑ, το Ανώτατο Δικαστήριο με Ομοσπονδιακή απόφαση απαγόρευσε τα στοιχήματα σε όλα τα σπορ. Σε χώρες όπως την Ιταλία και την Αυστραλία, υπάρχουν νόμοι που περιορίζουν ή απαγορεύουν στοιχηματικές εταιρείες να διαφημίζονται κατά τη διάρκεια ζωντανής μετάδοσης αθλητικού γεγονότος.

Η χορηγία αυτή αποτελεί το πρώτο μεγάλο deal της Liberty Media για την F1 στα δύο χρόνια που έχει αγοράσει το σπορ και έρχεται υπό συνθήκες που δημιουργούν κλίμα αμφιβολίας για το μονοπάτι που βαδίζει υπό τη νέα ιδιοκτησία το σπορ.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles