spot_img

GP Αυστρίας FP1: Hamilton και Mercedes έθεσαν τον ρυθμό

Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Αυστρίας, με την Mercedes να ολοκληρώνει στο 1-2.

Ο Βρετανός ξεκίνησε με όρεξη το 9ο GP της χρονιάς και πήρε την 1η θέση στο FP1, με τον χρόνο του να είναι ταχύτερος όλων. Στο δεύτερο μισό της διαδικασίας και με την ultra-soft γόμα, έγραψε το 1:04.839 και ήταν 0.127s ταχύτερος του Valtteri Bottas που βρέθηκε στην 2η θέση, σε ένα ιδανικό ξεκίνημα για τους πρωταθλητές. Μάλιστα, οι δύο W09 ήταν τα μόνα μονοθέσια που κατέβηκαν το 1:05. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε ο Max Verstappen με την Red Bull, o οποίος ήταν 0.233s πίσω από την κορυφή και δείχνει πως η RB14 μπορεί να ανταγωνιστεί προς το παρόν τα ασημί μονοθέσια.

Ο Sebastian Vettel με την Ferrari έμεινε στην 4η θέση με καλύτερο χρόνο στο 1:05.180, μπροστά από τους Daniel Ricciardo και Kimi Raikkonen που ακολούθησαν. Best of the Rest ήταν ο Romain Grosjean με την Haas, μπροστά από τον Esteban Ocon, τον Charles Leclerc και τον Pierre Gasly που έκλεισαν τη πικοιλόμορφη πρώτη 10άδα.

Μέτρο ξεκίνημα για την Renault στις θέσεις 13 και 15, ενώ η McLaren είχε κι αυτή προβλήματα με τους οδηγούς της που ολοκλήρωσαν στις θέσεις 17 και 18.

Στην Williams, o Lance Stroll ολοκλήρωσε στην 16η θέση, ενώ ο Robert Kubica δεν επιχείρησε γρήγορους χρόνους, καθώς η ομάδα εργάστηκε και πειραματίστηκε με το set-up.

To FP1

Οι δύο οδηγοί της McLaren βγήκαν στη πίστα με το που άνοιξε το πράσινο φως, ενώ αρκετοί ακόμα οδηγοί ακολούθησαν για τα καθιερωμένα installation laps. Πάνω από την πίστα υπήρχαν σύννεφα τα οποία για την ώρα δεν ήταν απειλητικά, όμως ήταν εκεί και η παρουσία τους έφερνε σίγουρα κάποιο άγχος στις ομάδες.

Ο Verstappen ήταν αυτός που συμπλήρωσε πρώτος χρονομετρημένη προσπάθεια, για να ακολουθήσουν οι δύο Force India, o Vandoorne και έπειτα οι δύο Mercedes με τον Bottas να έχει τον ταχύτερο γύρο έπειτα από 20 λεπτά στο 1:05.681, ενώ ο Hamilton ήταν 0.068s ποιο αργός. Οι δύο οδηγοί της Ferrari γρήγορα ανέβηκαν στις θέσεις 3 και 4 έχοντας την ultra-soft γόμα, σε αντίθεση με τα ασημί μονοθέσια που ήταν με την super-soft.

O Hamilton πέρασε στη κορυφή της κατάταξης με το 1:05.525, ενώ ο Ricciardo έγραψε τον 5ο χρόνο, μπροστά από τον Gasly που ήταν από νωρίς σε μια πολύ καλή θέση. Μόνο ο Alonso δεν είχε γράψει χρονομετρημένη προσπάθεια στο πρώτο ημίωρο. O Ισπανός βγήκε για να κάνει μερικά περάσματα, όμως ο ταχύτερος γύρος του ήταν 9.1s πίσω από του Hamilton.

Ψιχάλες βροχής έκανναν την εμφάνισή τους, όμως παρεμειναν ψιχάλες και δεν επηρρέασαν τη πίστα, με τον Ricciardο, ο οποίος είχε τη soft γόμα ανέβηκε 2ος, 0.046s πίσω από τον Hamilton.

Μπαίνοντας στο δεύτερο μισό της διαδικασίας, οι ομάδες έβαλαν νέα σετ ελαστικών στα μονοθέσια  τους, ώστε να βγουν στη πίστα και να βελτιώσουν τους χρόνους τους. Στο διάστημα που ξόδεψαν στα pit, εργάστηκαν επίσης και στο set-up, καθώς ήδη έχουν συλλέξει ορισμένα δεδομένα.

Ο Hamilton με την ultra-soft γόμα βελτίωσε με την ultra-soft γόμα στο 1:05.037, με τον Bottas να είναι 0.168s στην 2η θέση, ενώ ο Vettel είχε μείνει στην 3ος , μπροστά από τις δύο Red Bull. Όμως ο Γερμανός βελτίωσε σε επόμενο πέρασμα και ανέβηκε στην 2η θέση, έχοντας επίσης σετ της ultra-soft γόμας, όμως ο Bottas κατάφερε και πάλι να τον ξεπεράσει. Όμως κανένας δεν μπορούσε να εκθρονίσει τον Hamilton από τη κορυφή.

Οι δύο οδηγοί της Mercedes όμως, κατάφεραν να κατέβουν από το φράγμα των 65 δευτερολέπτων, με τον Hamilton να γράφει 1:04.839, ενώ ο ο Bottas έγραψε το 1:04.966. Ο Verstappen πέρασε στην 3η θέση, ενώ οι Vettel, Ricciardo και Raikkonen έκλειναν τη πρώτη 6άδα.

Οι διαφορές στο μέσον του grid ήταν πολύ μικρές, με τον Grosjean στην 7η θέση, να είναι μόλις 0.9s ταχύτερος του Hartley που ήταν στην 18η. Αυτό μας προϊδεάζει για πολύ κλειστή μάχη στις κατατακτήριες, μιας και τα δύο δέκατα μπορεί να κοστίσουν είσοδο στο Q2 ή και στο Q3. Στην McLaren δεν είχαν και τη καλύτερη περίοδο, με τον Alonso να είναι ο ταχύτερος οδηγός της στην 17η θέση. Όμως ο Ισπανός ήταν με την soft γόμα, ενώ την ίδια στιγμή αρκετοί πιο μπροστά του ήταν με την ultra-soft.

O Kubica από την άλλη που είχε ρόλο οδηγού για την Williams στη πρώτη περίοδο, έκανε εκτενής δοκιμές στο set-up και πειραματιζόταν με διάφορες λύσεις.

Στα τελευταία 15 λεπτά, είδαμε πολλές δοκιμές και λύσεις όσον αναφορά το στήσιμο των μονοθεσίων, ενώ και τα περάσματα με πολλά καύσιμα ήταν γεγονός. Τα φθαρμένα ελαστικά θα έδιναν τα πρώτα δείγματα για τον αγώνα, με την θέση στην εκκίνηση να είναι άκρως σημαντική.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles