Twitter Facebook
Home » F1 » GP Αυστρίας ΙΙ Race: Θρίαμβος Hamilton στο Spielberg σε ένα εντυπωσιακό φινάλε

GP Αυστρίας ΙΙ Race: Θρίαμβος Hamilton στο Spielberg σε ένα εντυπωσιακό φινάλε

O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στον δεύτερο αγώνα της Formula 1 για το 2020, κερδίζοντας με εμφατικό τρόπο από την pole position.

O Βρετανός τα έκανε όλα τέλεια στον αγώνα σε αντίθεση με την προηγούμενη Κυριακή και έχοντας άψογο ρυθμό, πιέζοντας στα σημεία που έπρεπε και κατέκτησε την 85η νίκη της καριέρας του, ξεκινώντας τον αγώνα για το 7ο Πρωτάθλημα. Ο Valtteri Bottas έκανε το 1-2 για την Mercedes σε έναν άψογο αγώνα όπως αποδείχθηκε για την ομάδα και παρέμεινε τη κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών, έπειτα από δύο αγώνες. Ο Max Verstappen έκλεισε το βάθρο των νικητών, με τον Ολλανδός να μην κάνει ταχύτερο γύρο στο τέλος, όμως η ζημιά που είχε στην εμπρός αεροτομή ίσως να του στέρησε την 2η θέση στον αγώνα.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Alex Albon, o οποίος είχε για πολλούς γύρους κολλημένο πίσω του τον Sergio Perez, όμως με όμορφη οδήγηση, κατάφερε να κρατήσει τον Μεξικανό πίσω του, με τους δύο να δίνουν μια πολύ καλή μάχη στους τελευταίους 20 γύρους. Όμως αυτός που τερμάτισε στην 5η θέση ήταν ο Lando Norris με τρεις προσπεράσεις στους τελευταίους δύο γύρους πάνω στον Daniel Ricciardo και στις δύο Racing Point, με τον οδηγό της McLaren να κάνει έναν φανταστικό αγώνα. Ο Perez έμεινε στην 6η θέση και σίγουρα θα είναι απογοητευμένος από τον εαυτό του, όμως έδειξε πως η Racing Point έχει ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο για τους επόμενους αγώνες. Ο Lance Stroll βρέθηκε στην 7η θέση και παραλίγο να ξεπεράσει τον teammate του, κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Daniel Ricciardo. O Carlos Sainz έμεινε 9ος και σίγουρα απογοητευμένος, παίρνοντας όμως τον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο και την 10άδα έκλεισε ο Daniil Kvyat.

O Kimi Raikkonen έμεινε εκτός βαθμών στην 11η θέση μπροστά από τις δύο Haas των Kevin Magnussen και Romain Grosjean, ενώ ακολούθησαν οι Antonio Giovinazzi, Pierre Gasly, George Russell και Nicholas Latifi.

Από τον αγώνα εγκατέλειψε ο Esteban Ocon με την Renault με μηχανικό πρόβλημα. Επίσης, από τον αγώνα τέθηκαν εκτός οι δύο Ferrari, μετά από σύγκρουση των δύο οδηγών της στην εκκίνηση του αγώνα, σε ένα εφιαλτικό αγώνα για την ομάδα του Maranello.

O Αγώνας

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έκανε ένα πολύ καλό πέταγμα και έστριψε 1ος στη στροφή ένα, με τους Verstappen και Sainz να είναι δίπλα δίπλα και να μάχονται μέχρι τη στροφή 3. Ο Ολλανδός είχε την εσωτερική και κράτησε την 2η θέση, όμως πίσω δεν ήταν τα πράγματα ίδια. Ο Leclerc πήγε για μία πολύ παράτολμη κίνηση στην εσωτερική του Vettel, δίχως να υπολογίζει σωστά. Πατώντας πάνω στο κερμπ, ο Μονεγάσκος σηκώθηκε στον αέρα και καβάλησε τη πίσω αεροτομή του teammate του, διαλύοντας την. Ως αποτέλεσμα βγήκε το Safety Car λόγω θραυσμάτων στη πίστα και ο Vettel οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη και ο Leclerc σε αλλαγή αεροτομής.

Μπροστά ο Hamilton είχε τη πρωτοπορία, με τον Albon να έχει κερδίσει μία θέση όπως και ο Ricciardo που ακούμπησε τον Gasly στη στροφή 1, ενώ ο Norris είχε τον Stroll κολλημένο πίσω του. Στο τέλος του 3ου γύρου αποχώρησε το SC, με τους δύο να μάχονται δίπλα δίπλα. Στη στροφή 5, ο Russell βγήκε εκτός πίστας και έπεσε στη τελευταία θέση, δίνοντας μεγάλη μάχη με τον Magnussen.

Ο Leclerc επέστρεψε στα pit για να εγκαταλείψει, βάζοντας τέλος σε ένα εφιαλτικό αγώνα για την Ferrari, με διπλή εγκατάλειψη. Ο Bottas είχε πλέον το DRS και κατάφερε να προσπεράσει τον Sainz, ανεβαίνοντας στην 3η θέση, ενώ ο Perez πιο πίσω είχε ανέβει ήδη 11ος και πίεζε τον Norris. Στον 8ο γύρο, ο Hamilton είχε κάνει τον ταχύτερο γύρο και άνοιξε τη διαφορά από τον Verstappen στα 2.2s. O Albon με το DRS κόλλησε πίσω από τον Sainz, με τον Ισπανό να τον αφήνει να περάσει μπροστά. Σαν να μην έφτανε αυτό, έχασε το DRS και είχε δημιουργηθεί ένα τρενάκι με πίσω του να έχει τους Ocon, Ricciardo, Gasly, Stroll, Norris και Perez, όλοι σε απόσταση μικρότερη του ενός δευτερολέπτου.

Μέχρι τον 16ο γύρο, η διαφορά ανέβηκε στα 3.3s, με τον Bottas να προσπαθεί να πλησιάσει την Red Bull. O Albon ήταν πολύ πιο αργός και είχε πέσει 12s μακριά, με τον Perez να προσπερνά τον Norris για την 10η θέση και ήταν πλέον πίσω από τον teammate του. Στον επόμενο γύρο, οι δύο Renault έδωσαν μάχη δίχως να αλλάξουν θέση, ενώ ο Stroll προσπέρασε τον Gasly. Οι δύο Renault άλλαξαν θέσεις στον 19ο γύρο, ο Hamilton έκανε νέο ταχύτερο πέρασμα ανεβάζοντας τη διαφορά στα 4.4s και μέχρι τον 22ο γύρο την άνοιξε στα 5s, με τον Bottas να πλησιάζει επίσης.

Στο τέλος του 24ου γύρου, ο Verstappen μπήκε για αλλαγή ελαστικών και πέρασε στη medium γόμα. Ο Ολλανδός βγήκε άνετα στην 3η θέση, καθώς ο Albon ήταν πολύ μακριά, με την Red Bull να ξεκινάει το παιχνίδι. Η Mercedes δεν απάντησε, με τη διαφορά να είναι στα 25.6s ανάμεσα σε Hamilton και Verstappen. Την ίδια στιγμή, η αξιοπιστία χτύπησε και πάλι την Renault, με τον Ocon να μπαίνει στα pit για να εγκαταλείψει τον αγώνα, έπειτα από τις εξαιρετικές κατατατήριες. Ο Hamilton μπήκε για αλλαγή στα medium ελαστικά στον 27ο γύρο και βγήκε άνετα μπροστά από τον Verstappen.

Στο μέσον της κατάταξης είχε δημιουργηθεί ένας πολύ ενδιαφέρον αγώνας, με όσους ήταν στη soft να μην μπαίνουν για αλλαγή, διότι θα έβγαιναν στη κίνηση με οδηγούς που ξεκίνησαν με την medium γόμα. Ο Ricciardo είχε ξεκινήσει με την medium και αργότερα θα έπαιζε ρόλο στη μάχη ακόμα και για την 4η θέση. Ο Sainz μπήκε στον 32ο γύρο, αλλά έκανε ένα κάκιστο pit-stop, 7.2s και θα έχανε θέσεις από τους Stroll, Perez και Norris. O Bottas μπήκε τελικά στον 34ο γύρο για αλλαγή ελαστικών και βγήκε με τη medium γόμα 8s πίσω από τον Verstappen με 10 γύρους διαφορά ζωής στα ελαστικά. Τόσο ο Albon αλλά και ο Ricciardo μπήκαν για αλλαγή, με τον οδηγό της Renault να έχει πλέον την soft γόμα και διαφορά 3.6s από τον Ταϋλανδό. Ο Perez είχε κακό pit-stop αλλά βγήκε μπροστά από τον Sainz και ο Norris ακολούθησε έναν γύρο μετά.

Στη κορυφή, ο Hamilton είχε μια σταθερή διαφορά 5s από τον Verstappen, ενώ ο Bottas ήταν 7.1s πίσω, έχοντας κάνει και τον ταχύτερο γύρο. Στον 46ο γύρο η κατάταξη είχε ως εξής: Hamilton, Verstappen, Bottas, Albon, Ricciardo, Perez, Stroll, Sainz, Norris και Kvyat.

O Perez είχε μερικούς εξαιρετικούς γύρους, περνώντας τον Stroll και λίγο αργότερα τον Rcciardo και ξεκίνησε το κυνήγι του Albon κάνοντας ταχύτερο γύρο στον αγώνα, με τη διαφορά να πέφτει από τα 5s στα 3s. Πίσω, ο Stroll έδινε μάχη με τον Ricciardo δίχως να μπορεί να προσπεράσει, ενώ ο Perez στον 56ο γύρο είχε μπει στο DRS του Albon. Ο Μεξικανός είδε σε διαδοχικούς γύρους την Red Bull να έχει DRS από ντουμπλαρίσματα, τα οποία του κόστισαν σίγουρα.

Μπροστά, ο Verstappen ενημερώθηκε πως είχε ζημιά στην εμπρός αεροτομή και ο Bottas μάζεψε όλη τη διαφορά μέχρι τον 65ο γύρο και ήταν σε απόσταση βολής. Στον 66ο γύρο επιτέθηκε ο Φινλανδός και πέρασε προσωρινά, με τον Ολλανδό να αντεπιτίθεται. Στον επόμενο γύρο όμως, ο Bottas είχε καθαρή έξοδο από τη στροφή 3 και κατάφερε να περάσει στην 2η θέση. Αμέσως μετά είχαμε pit-stop στην Red Bull για τον ταχύτερο γύρο, κάτι το οποίο έκανε και η McLaren με τον Sainz.

Ο Sainz ¨εκανε ταχύτερο γύρο, ενώ στον 70ο, ο Stroll έκανε μια μεγάλη βουτιά στην εσωτερική του Ricciardo στη στροφή 3, πραγματοποιώντας το προσπέρασμα, αλλά ο Norris πέρασε τον Ricciardo. Μπροστά, ο Perez είχε επαφή με τον Albon στην έξοδο της στροφής 4 και έσπασε την αεροτομή του.

Ο Hamilton ήταν στον τελευταίο γύρο και πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 1η θέση και πήρε τη πρώτη του νίκη στο 2020 και ο Bottas ολοκλήρωσε στη 2η θέση κάνοντας το 1-2 και το δύο στα δύο για την Mercedes. O Verstappen έκλεισε το βάθρο μπροστά από τον Albon αλλά πίσω έγινε χαμός.

Ο Norris επιτέθηκε και προσπέρασε τον Stroll στη στροφή 4 ανεβαίνοντας στην 6η θέση με έναν εντυπωσιακό τρόπο, ενώ ο Perez μπροστά έχανε πάρα πολύ χρόνο. Πράγματι στην τελευταία στροφή, ο οδηγός της McLaren τον έφτασε και τον ξεπέρασε, ενώ πίσω είχαμε photo finish ανάμεσα στους Perez, Stroll και Ricciardo.

Αποτελέσματα Αγώνα