spot_img

GP Γαλλίας FP1: Με το δεξί Hamilton και Mercedes – Στις φλόγες το μονοθέσιο του Ericsson

O Lewis Hamilton ήταν εκείνος που βρέθηκε στη κορυφή των χρόνων στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Γαλλίας, με την Mercedes να κάνει το 1-2.

Ο Βρετανός, παρά τη χαλαρή αρχή στη διαδικασία, έχτισε σταδιακά ταχύτητα και στο δεύτερο μισό έγραψε τον ταχύτερο χρόνο. Η πρώτη περίοδος στο Paul Ricard ολοκληρώθηκε με αυτόν στη κορυφή στο 1:32.231. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Valtteri Bottas με την έτερη W09, ολοκληρώνοντας ένα ιδανικό 1-2 για το FP1. O Daniel Ricciardo βρέθηκε στην 3η θέση της κατάταξης για λογαριασμό της Red Bull και ήταν μόλις 0.2s πίσω από τις Mercedes, με τους ταύρους να ξεκινάνε δυναμικά το τριήμερο.

Ο Kimi Raikkonen ολοκλήρωσε στην 4η θέση της κατάταξης, όμως ήταν 0.7s πίσω από τις Mercedes, σε ένα πολύ χλιαρό ξεκίνημα. Ο Sebastian Vettell ήταν στην 5η θέση, όμως έχασε αρκετή ώρα στο γκαράζ, με την ομάδα να εργάζεται πάνω στην ανάρτηση και το set-up.

Εντυπωσιακό ξεκίνημα για τον Romain Grosjean που βρέθηκε στην 6η θέση ως Best of the Rest, ενώ ακολούθησαν οι Max Verstappen, Pierre Gasly, Sergio Perez και Kevin Magnussen.

Κακό ξεκίνημα στη διαδικασία για την McLaren, με τον Fernando Alonso να είναι ο ταχύτερος της οδηγός μόλις στην 16η θέση, ενώ η Sauber είχε θετικό ξεκίνημα στις θεσεις 13 και 14, με τον Marcus Ericsson όμως να διαλύει το μονοθέσιό του στο τέλος της διαδικασίας. Η Sauber του μάλιστα πήρε φωτιά από την σύγκρουση, με τον οδηγό να είναι καλά στην υγεία του.

To FP1

Με την έναρξη της διαδικασίας, τα πρώτα μονοθέσια βγήκαν στη πίστα για τα πρώτα αναγνωριστικά περάσματα στη πίστα, με όλους τους οδηγούς να βγαίνουν στα πρώτα λεπτά. Μάλιστα, πριν συμπληρωθούν στα πρώτα πέντε, ο Bottas έγραψε τον πρώτο χρόνο στο 1:35.797, με τον Hamilton να είναι 1.2s πιο αργός του στο πρώτο πέρασμα.

Και οι δύο οδηγοί ήταν με την ultra-soft γόμα ελαστικών, ενώ και οι τρεις επιλογές είχαν κάνει την εμφάνισή τους. Ο Verstappen με την soft γόμα πέρασε προσωρινά στην 2η θέση για να έρθει ο Hamilton να τον περάσει και να βρεθεί 0.321s από τον teammate του. Ο Hartley είχε μια έντονη στιγμή στην έξοδο της στροφής 6 όταν πάτησε πολύ στο εσωτερικό κερμπ και έχασε τον έλεγχο. Όμως για καλή του τύχη, δεν χτύπησε στον τοίχο.

Οι δύο Red Bull πριν συμπληρωθούν 20 λεπτά πήραν τις δύο πρώτες θέσεις, με τον Ricciardo να γράφει το 1:34.956 και τον Verstappen να είναι 0.305s πίσω του. Αμφότεροι ήταν με την soft γόμα ελαστικών. Λίγο αργότερα, ο Raikkonen κατάφερε να πάρει τη πρωτοπορία στη διαδικασία με το 1:33.623 έχοντας τον Αυστραλό 0.068s πίσω του, με τον Bottas να είναι στην 3η θέση.

Την ώρα που ο Bottas έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στη διαδικασία, ο Hamilton παραλίγο να πέσει πάνω στον Vandoorne που πήγαινε δίχως λόγο πολύ αργά πάνω στην αγωνιστική γραμμή. O Βέλγος, μαζί με τον Raikkonen ήταν ακόμα δύο οδηγοί που έχασαν τον έλεγχο του μονοθεσίου τους στην έξοδο της στροφής 6, ενώ και ο Leclerc είχε έξοδο.

Ο Ricciardo πέρασε και πάλι στη κορυφή της κατάταξης και είχε γράψει το 1:32.576, ενώ το 40λεπτο πλησίαζε για τα καλά.

Έπειτα από λίγη ώρα ησυχίας, τα μονοθέσια επέστρεψαν στη πίστα και πάλι για το δεύτερο stint γύρων μέχρι το τέλος της διαδικασίας. Η συλλογή πληροφοριών ήταν άκρως σημαντική, καθώς η πίστα ήταν σε γενικές γραμμές άγνωστη στις ομάδες και το set-up δεν ήταν στο ιδανικό σημείο ακόμα.

Ο Bottas πέρασε στη κορυφή για 0.010s από τον Ricciardo για να έρθει ο Hamilton με το νέο σετ της ultra-soft και το 1:32.273 για να γράψει τον ταχύτερο γύρο. Ο Ricciardo βγήκε με την ultra-soft αλλά δεν κατάφερε να βελτιώσει, ενώ στη πίστα ήταν και ο Verstappen έπειτα από αρκετή ώρα που πέρασε στο γκαράζ.

Ακόμα ένας οδηγός που πέρασε αρκετή ώρα στο γκαράζ ήταν ο Vettel, με την ομάδα του να κάνει πολλές αλλαγές στο set-up και κυρίως στην ανάρτηση. Ο Γερμανός βγήκε με την ultra-soft και έγραψε το 1:33.404. Την ίδια ώρα, ο Hamilton βελτίωσε το 1:32.231, ενώ ο μεγάλος του αντίπαλος βελτίωσε, αλλά ήταν 0.9s πιο αργός.

Στα τελευταία 15 περίπου λεπτά, είδαμε περάσματα με πολλά καύσιμα, πράγμα που σήμαινε ότι δεν θα είχαμε βελτιωμένους χρόνους. Αλλά δεν έλλειψαν τα απρόοπτα. Ο Ericsson με 3 λεπτά να απομένουν, έχασε τον έλεγχο στη στροφή 11, έφυγε στον τοίχο και διέλυσε το μονοθέσιό του. Μάλιστα, ο κινητήρας πήρε φωτιά, όμως ο οδηγός ήταν καλά.

Η κόκκινη σημαία βγήκε και η διαδικασία ολοκληρώθηκε πρόωρα.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles