spot_img

GP Γερμανίας QP: Εντός έδρας pole για τον Vettel – Καταστροφή για τον Hamilton

O Sebastian Vettel ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις κατατακτήριες δοκιμές για το GP Γερμανίας και αύριο θα εκκινήσει από θέση ισχύος για τον αγώνα.

Ο Γερμανός μπήκε στο Q3 δίχως να έχει τον ταχύτερο χρόνο σε οποιαδήποτε άλλη περίοδο μέσα στο τριήμερο, όμως τη στιγμή που έπρεπε πάτησε τέρμα το γκάζι, ήταν ταχύτερος όλων και πανηγύρισε ακόμα μια pole position στη φετινή χρονιά. Ο χρόνος που του έδωσε την pole ήταν στο 1:11.212 και αποτελεί φυσικά το νέο απόλυτο ρεκόρ πίστας στο Hockenheim. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε ο Valtteri Bottas με την Mercedes W09, με τον Φινλανδό να κάνει ότι μπορεί αλλά έμεινε 0.2s πίσω από τον Vettel και αύριο η μάχη αναμένεται μεγάλη. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε ο Kimi Raikkonen με την δεύτερη SF71-H, όμως έδειξε πως δεν είχε την ταχύτητα του teammate του.

Ο Max Verstappen βρέθηκε στην 4η θέση και πήρε το καλύτερο που μπορούσε από την RB14, μπροστά από τον Romain Grosjean που ήταν ο Best of the Rest σήμερα. Οι δύο Renault έμειναν στις θέσεις 7 και 8, μπροστά από τους Charles Leclerc και Sergio Perez.

O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος άτυχος των κατατακτηρίων δοκιμών, όταν στο Q1 έπειτα από έντονη υποστροφή στη στροφή 1, βγήκε εκτός γραμμής, πάτησε στο kerb και προκλήθηκε διαρροή στα υδραυλικά που έβαλε τέλος στη διαδικασία του. Αύριο θα ξεκινήσει στη καλύτερη περίπτωση από την 14η θέση και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε που μπορεί να φτάσει.

Θετικές κατατακτήριες δοκιμές για την McLaren με τον Alonso στην 11η θέση, ενώ ο Sergei Sirotkin βρέθηκε 13ος για λογαριασμό της Williams.

Q1

Οι συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές σε σχέση με το FP3, με την βροχή να μην υπάρχει και η πίστα να είναι στεγνή και έτοιμη για slick ελαστικά. Τα πρώτα μονοθέσια είχαν βγει να “σκουπίσουν” τη πίστα και να επαναφέρουν πρόσφυση στην αγωνιστική γραμμή, καθώς η βροχή απομάκρυνε την ώση γόμα είχε στρωθεί την Παρασκευή.

Όλοι είχαν μπει με την ultra-soft γόμα ελαστικών, με τον ταχύτερο χρόνο να αλλάζει χέρια με κάθε πέρασμα. Από τον Leclerc στον Hulkenberg και από τον Γερμανό στον Grosjean. Μέχρι φυσικά να έρθουν οι δύο Ferrari, με τον Vettel Να γράφει το 1:12.765 και τον Raikkonen να είναι στην 2η θέση. Οι δύο Mercedes εν μπόρεσαν να πλησιάσουν, με τον Hamilton να είναι 0.247s πίσω από την κορυφή.

Οι δύο Red Bull πραγματοποίησαν χρονομετρημένη προσπάθεια, με τον Verstappen να είναι στην 5η θέση και τον Ricciardo στην 8η, ενώ οι δύο Ferrari βελτίωσαν τα ταχύτερα περάσματα τους, χωρίς να αλλάξουν θέσεις. Με τα πρώτα περάσματα να έχουν ολοκληρωθεί, στην επικίνδυνη ζώνη ήταν οι Sainz, Hartley, Stroll, Sirotkin και Vandoorne.

Στα τελευταία λεπτά, είδαμε τους οδηγούς να βγαίνουν και πάλι για νέες χρονομετρημένες προσπάθειες, με τα χρονόμετρα να πέφτουν συνεχώς. Ο Grosjean έκανε τον 4ο ταχύτερο χρόνο, ενώ στη 15άδα μπήκαν οι Ericsson, Alonso, Sirotkin και πολλοί ήταν στην επικίνδυνη ζώνη.

Στα τελευταία δευτερόλεπτα η πίστα είχε βελτιωθεί κατά σχεδόν 1 δευτερόλεπτο, με τους οδηγούς να ολκληρώνουν τις προσπάθειές τους. Όμως το δράμα δεν είχε τελειώσει.

Ο Hamilton είδε το κιβώτιο ταχυτήτω του κόλλησε στη 4η σχέση και δίχως να καταφέρει να επιστρέψει στο γκαράζ της ομάδας του, σταμάτησε στην άκρη της πίστας. Το πρόβλημα του Hamilton ήταν η απώλεια υδραβλικής πίεσης στο μονοθέσιο του και η 14η θέση είναι η καλύτερη από την οποία θα εκκινήσει αύριο.

Από το Q1 αποκλείστηκαν οι Ocon, Hartley, Gasly, Stroll & Vandoorne.

Q2

Οι δύο οδηγοί της Haas βγήκαν από νωρίς στη δεύτερη περίοδο, με τον Magnussen να γράφει το 1:12.523 και να είναι ταχύτερος του teammate του. Ο Bottas όμως αμέσως έριξε τα χρονόμετρα στο 1:12.152 ως η μοναδική Mercedes που συνεχίζει τη διαδικασία. Οι δύο Ferrari είχαν την ίδια γόμα, με τον Raikkonen να είναι στην 2η θέση και ο Vettel στην 3η.

Ο Ericsson είχε μια έξοδο στη Sachskurve, όμως κατάφερε να ξαναμπεί στη πίστα, γεμίζοντας τη χαλίκια. Η Red Bull με τον Verstappen προσπάθησε να περάσει στην επόμενη φάση με την soft γόμα ελαστικών όμως με 6 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα βγήκε η κόκκινη σημαία.

H διαδικασία συνεχίστηκε όταν καθαρίστηκε η πίστα, όμως ο Ericsson ήταν ο πρώτος που βγήκε στη πίστα, μετά από ένα λεπτό και κάτι δευτερόλεπτα. Όλοι πλέον θα έβγαιναν με φρέσκο σετ ελαστικών και λίγα καύσμια για μία και μόνο προσπάθεια. Ο Σουηδός μπήκε στην 10η θέση και έβγαλε από εκεί τον Alonso, ενώ ο Verstappen ανέβηκε στην 2η θέση, 0.036s πίσω από τον Bottas.

O Sainz μπήκε με άνεση στη 10άδα, ενώ ο Leclerc βελτίωσε με τον Alonso να μείνει στην 11η θέση, αλλά μακριά από την 10άδα.

Από το Q2 αποκλείστηκαν οι Alonso, Sirotkin, Ericsson, o Hamilton που έμεινε από υδραυλικά στο Q1 και ο Ricciardo που έχει έτσι κι αλλιώς ποινές και θα ξεκινήσει αύριο τελευταίος.

Q3

H διαδικασία ξεκίνησε με τα μονοθέσια να βγαίνουν στη πίστα. Απόλυτη ισχύς, φρέσκα ελαστικά, ελάχιστα καύσιμα και οι οδηγοί έτοιμοι να δώσουν το 100%. Η μάχη πλέον ήταν ανάμεσα στις δύο Ferrari, τον Bottas και τον Verstappen.

O Raikkonen ήταν ο πρώτος που πέρασε τη γραμμή και έγραψε το 1:11.880 για να γράψει νέο ρεκόρ πίστας. Ο Vettel ήταν πίσω του και με ένα εντυπωσιακό τελευταίο κομμάτι έγραψε το 1:11.539 και πήρε την προσωρινή pole position. O Bottas ήταν ακριβώς πίσω τους και κατάφερε να ανέβει στην 2η θέση, 0.170s πίσω από τον Γερμανό, ενώ ο Verstappen ήταν πολύ πιο πίσω.

Ο Grosjean είχε την 5η θέση, μπροστά από τον Hulkenberg, τον Magnussen, τον Leclerc τον Sainz, ενώ ο Perez δεν είχε γράψει χρόνο.

Στη τελευταία προσπάθεια, ο Raikkonen έκανε έναν πολύ γρήγορο χρόνο και ανέβηκε στην 2η θέση, όμως ο Bottas τον ξεπέρασε αμέσως και ανέβηκε εκείνος στη πρωτοπορία, όμως ακολουθούσε ο Vettel.

O Γερμανός ήταν ταχύτατος και έγραψε το 1:11.212 και ήταν 0.2s ταχύτερος του οδηγού της Mercedes και πήρε μια μεγάλη pole στο GP της πατρίδας του με στυλ.

Ο Verstappen ανέβηκε στην 4η θέση μπροστά από τις δύο Haas, τις δύο Renault και τους Leclerc, Perez.

Αποτελέσματα QP

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles