Twitter Facebook
Home » F1 » GP Γερμανίας Race: Ανατρεπτική και αναπάντεχη νίκη Hamilton

GP Γερμανίας Race: Ανατρεπτική και αναπάντεχη νίκη Hamilton

O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Γερμανίας για το 2018 σε μια αναπάντεχη και τρομερή νίκη, ενώ την ίδια στιγμή ο Sebastian Vettel εγκατέλειψε τον αγώνα.

Ο Βρετανός ξεκίνησε από την 14η θέση τον αγώνα με διαφορετική στρατηγική από όλους, κράτησε τα ελαστικά του, πίεσε όσο ήταν δυνατό και όταν πέρασε αναπάντεχα στην 1η θέση, έδωσε τα πάντα με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους, κράτησε πίσω τους αντιπάλους του που είχαν πιο φρέσκα ελαστικά και πήρε μια τεράστια νίκη, νούμερο 66 στη καριέρα του που τον έφερε και πάλι στη κορυφή της βαθμολογίας. Εκπληκτική εμφάνιση από τον Hamilton σήμερα, καθώς πίεσε αλλά κρατούσε τα ελαστικά του στην κατάλληλη θερμοκρασία και πλέον οδηγεί και πάλι το πρωτάθλημα. Μετά το Pit-stop του ήταν ταχύτερος όλων, δεν έκανε λάθη όταν ήρθε η βροχή και αυτό ήταν που του έδωσαν 25 βαθμούς Στην 2η θέση τερμάτισε ο Valtteri Bottas, ο οποίος έκανε το 1-2 για την Mercedes, όμως είχε μόλις μία προσπάθεια μετά το SC να περάσει στην 1η θέση, δεν τα κατάφερε και η ομάδα του είπε να μείνει 2ος, σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τον ίδιο. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε ο Kimi Raikkonen με την μοναδική Ferrari που τερμάτισε τον αγώνα και παρά τα φρέσκα ελαστικά, δεν μπόρεσε να πάρει τη νίκη, σε έναν αγώνα όπου δέχθηκε και εκείνος εντολές από την ομάδα.

Ο Sebastian Vettel εγκατέλειψε τον αγώνα όταν ήταν στην 1η θέση, καθώς στα φρένα για την στροφή στο στάδιο την ώρα που έβρεχε δυνατά, πήγε εκτός αγωνιστικής γραμμής, έχασε τον έλεγχο της SF71-H και ταυτόχρονα την ευκαιρία να πάρει δεύτερη νίκη στη πατρίδα του.

Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε στην 4η θέση, σε έναν πολύ ήσυχο αγώνα για τον ίδιο, καθώς δεν είχε τον ρυθμό για κάτι καλύτερο. Ακολούθησε ο Nico Hulkenberg σε ακόμα μια εντυπωσιακή εμφάνιση, μπροστά από τον Romain Grosjean, τις δύο Force India, τον Marcus Ericsson και τον Brendon Hartley που έκανε τον αγώνα της ζωής του στην F1.

O Αγώνας

Στην εκκίνηση, ο Vettel πετάχτηκε καλύτερα από όλους, με τον Bottas να βρίσκεται στην 2η θέση, ενώ οι Raikkonen και Verstappen έδιναν μάχη μεταξύ τους για την 3η θέση, με τον Φινλανδό να κρατιέται μπροστά. Πίσω, ο Grosjean είχε χάσει δύο θέσεις, με τον Hulkenberg να ενεβαίνει στην 6η θέση, ενώ ο Leclerc είχε πέσει 10ος.

Ο Hamilton έκανε μέτρια εκκίνηση και έμεινε στην 14η θέση, όμως γρήγορα πέρασε τους Sirotkin, Ocon και Alonso και βρέθηκε στην 11η θέση. Μπροστά, ο Vettel είχε ανοίξει αμέσως τη διαφορά από τον Bottas,, ενώ δεν είχαμε άλλες αλλαγές. Στον 5ο γύρο, ο Hamilton είχε φτάσει στη 10η θέση ενώ ο Ricciardo ήταν μόλις 16ος, με τον έναν να είναι στην soft γόμα και τον δεύτερο στην medium.

O Vettel είχε ήδη διαφορά 3.4s στον 9ο γύρο από τον Bottas, ενώ από τον Hamilton είχε διαφορά πάνω από ένα pit-stop, με τη φθορά να είναι έντονη σε όλους, αλλά ταυτόχρονα η πρόσφυση πολύ μικρή. Μόλις στον 15ο γύρο ο Hamilton κατάφερε να ανέβει στην 5η θέση, όμως ήταν 17.5s πίσω από τον Verstappen. Η διαφορά ήταν τόσο χαρακτηριστική, όπου ο Raikkonen μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον ίδιο γύρο και βγήκε μπροστά από τον Βρετανό. Και οι δύο είχαν την soft γόμα, όμως ήταν αρκετά νωρίς γι να μπει κάποιος για αλλαγή ελαστικών για την ώρα, με την Mercedes και τον Bottas να μην απαντούν στον επόμενο γύρο.

Η πιθανότητα βροχής ήταν στο 60% στην 1 ώρα διάρκειας αγώνα και σε αυτό πόνταραν στην Mercedes, καθώς η διαφορά πλέον με τον Bottas ήταν τέτοια, όπου θα έχανε τη θέση, εκτός αν ο Raikkonen ήταν σε στρατηγική 2 pit-stop. Ταχύτερος όμως στη πίστα ήταν ο Hamilton με τη διαφορά από τον οδηγό της Ferrari να είναι σταθερή στα 3.8s, ενώ οι πρωτοπόροι με την ultra-soft άρχισαν να δυσκολεύονται.

Τα pit-stop στο μέσον του grid είχαν ξεκινήσει, με τov Ericsson, τις δύο McLaren, Toro Rosso και Williams να είναι τα μοναδικά μονοθέσια που δεν επέλεξαν να μπουν σε εκείνο το σημείο.

Η Ferrari έφερε τον Vettel στα pit για αλλαγή ελαστικών στον 26ο γύρο και τον έβγαλε ακριβώς μπροστά από τον Hamilton, αλλά πίσω από τον Raikkonen. Οι Bottas και Verstappen επέλεξαν να μείνουν εκτός για ακομα έναν γύρο και τα κόκκινα μονοθέσια επέλεξαν να πιέσουν αμέσως, καθώς πλησίαζαν τον οδηγό της Red Bull.

Η Mercedes φαίνεται να παράτησε την όποια της προσπάθεια να έρθει η βροχή ή κάποιο safety car και έφερε τον Bottas για αλλαγή ελαστικών στον 29ο γύρο, ενώ η βροχή είχε επιλέξει να πέσει και μάλιστα με έντονο ρυθμό γύρω από τη πίστα. Ο Verstappen μπήκε τελικά κι εκείνος για αλλαγή ελαστικών, όμως ο teammate του είχε πρόβλημα.

Ο Αυστραλός σταμάτησε το μονοθέσιό του στο τρίτο κομμάτι, με κάποιο πρόβλημα στο μονοθέσιο του και ήταν η πρώτη εγκατάλειψη του τριημέρου.

Ο Raikkonen είχε πλέον την πρωτοπορία του αγώνα και πιθανότατα προσωρινή, με τον Vettel να τον ακολουθεί και τον Hamilton στην 3η θέση, δίχως να έχει κάνει όμως pit-stop. O Γερμανός της Ferrari είχε ένα έντονο μπλοκάρισμα στη στροφή 4, όμως έδειχνε να έχει σταθερό ρυθμό. Ο Hamilton ήταν συνεχώς 3s πίσω τους, δίχως να χάνει χρόνο ούτε από τον teammate του και πρόσεχε συνεχώς τα ελαστικά του. Και όλα αυτά μόλις στο μέσον του αγώνα, με τις ποβλέψεις για βροχή να στο ραντάρ να αναφέρουν μόλις 15 λεπτά.

Ο Vettel έστειλε μήνυμα στην ομάδα πως έχανε χρόνο πίσω από τον Raikkonen και τα ελαστικά του είχαν έντονη φθορά και ζήτησε έμμεσα να αλλάξουν θέση. Στα ντουμπλαρίσματα των Alonso, Ocon και Gasly, o Hamilton έχασε πάρα πολύ χρόνο και η διαφορά ανέβηκε κατά ένα δευτερόλεπτο, ενώ ο Bottas πλησίασε στα 2.3s από τα 5s που ήταν πριν δύο γύρους. Ο Vettel είχε και δεύτερο μπλοκάρισμα στη στροφή 4 στον 37ο γύρο, όμως δεν φάνηκε να είναι για την ώρα σοβαρό.

Η Ferrari έκανε στον 39ο γύρο τη λογική κίνηση και έδωσε εντολή στον Raikkonen να αφήσει τον Vettel με την έκδοση “Fernando is faster than you” του 2018. Στην Mercedes, o Hamilton έχανε χρόνο σε κάθε γύρο, με τον Bottas να κολλά πίσω του, όμως να μπλοκάρι τους εμπρός τροχούς του σε δύο συνεχόμενα σημεία φρεναρίσματος στον 42ο γύρο. Η Mercedes επέλεξε τελικά να φέρει τον Βρετανό για την ultra-soft γόμα, όμως τον έβγαλε πίσω από μονοθέσια που έπρεπενα τους δώσει γύρο.

Στον 44ο γύρο, είδαμε βροχή στη στροφή 6, την ώρα ακριβώς που δεν ήθελε ο Hamilton, με την Sauber, την McLaren να φέρνουν τους Alonso και Leclerc για αλλαγή ελαστικών στα ενδιάμεσα. Όμως, στα πρώτα στάδια της, ήταν μόνο στη συγκεκριμένη στροφή. Η Red Bull έφερε τον Verstappen στον 47ο γύρο για ενδιάμεσα ελαστικά, όμως έβρεχε ακόμα μόνο στη στροφή 6. Στην Toro Rosso έβαλαν τη wet γόμα στον Gasly και επέστρεψε γρήγορα για αλλαγή στα slick, όπως και η Red Bull με τον Verstappen.

O Bottas είχε κολλήσει πίσω από τον Raikkonen και στον 51ο γύρο πέρασε όταν ο οδηγός της Ferrari βγήκε εκτός πίστας στη προσπάθεια του να ντουμπλάρει τον Magnussen την ώρα που έβρεχε όλο και πιο πολύ. Οι δυνθήκες έμοιαζαν πολύ με αυτές του 2000, δίχως όμως τη παλιά χάραξη. Ο Hamilton δεν άργησε και στον επόμενο γύρο είχε φτάσει τους μποστά του οδηγούς.

Αλλά στον 52ο γύρο, ο Vettel στην Sachskerb έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και κατέλειξε στον τοίχο και οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη. Το δράμα ήταν τεράστιο, με τα δεδομένα να αλλάζουν για τα καλά, με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας να είναι εκτός αγώνα.

Στην Mercedes έφεραν τον Bottas για αλλαγή ελαστικών για βροχή, όπως και τον Hamilton, αλλά. Την ώρα της αλλαγής ελαστικών, είδαν σίγουρα κάτι εκεί στην γερμανική ομάδα και άλλαξαν γνώμη και έβαλαν την ultra-soft στον Φινλανδό και έδωσαν εντολή στον Hamilton να μείνει έξω, αλλά είχε περάσει τον κόνο στο πλάι.

Η Ferrari έφερε τον Raikkonen στον επόμενο γύρο για να βάλει την ultra-soft γόμα και πλέον ο Hamilton ήταν στην 1η θέση. Ο Bottas ήταν πίσω του με τους Raikkonen και Verstappen να ακολουθούν και τη 10άδα έκλειναν οι Hulkenberg, Perez, Ocon, Ericsson, Hartley & Grosjean.

To SC αποχώρησε τον 58ο γύρο από τους 67 και ο Bottas επιτέθηκε αμέσως στον Hamilton. Στα φρένα για τη στροφή 4, οι δύo Mercedes ήταν δίπλα δίπλα με τον Hamilton να είναι στην εσωτερική. Η μάχη συνεχίστηκε μέχρι την στροφή 6 και κράτησε την 1η θέση, με τη μάχη να είναι τεράστια. Ο Hamilton όμως αφού κράτησε την πρωτοπορία, έκανε δύο σερί ταχύτερους γύρους και ανέβασε αμέσως τη διαφορά στα 2.3s και ο Raikkonen ήταν 0.9s πίσω του.

Στις πιο πίσω θέσεις, οι Ericsson και Hartley είχαν βρεθει στη 10άδα, ενώ ο Sainz δέχθηκε ποινή 10s καθώς έκανε προσπέρασμα κατά τη διάρκεια του SC. Γρήγορα οι δύο πρώτοι έχαναν θέσεις.

Μπροστά, ο Hamilton είχε διαφορά 3.8s από τον Bottas, με την Mercedes έπειτα από τη προσπάθεια του Φινλανδού, του είπε να κρατήσει την 2η θέση, στο δεύτερο μεγάλο team order της ημέρας.

Η καρό σημαία έπεσε και ο Hamilton πήρε μια μεγάλη νίκη μπροστά από τον Bottas που έφερε το 1-2 για την Mercedes και ο Raikkonen έκλεισε το βάθρο.

Αποτελέσματα Αγώνα