spot_img

GP Ισπανίας FP3: Κυρίαρχος ο Hamilton αλλά η μάχη προβλέπεται μεγάλη

Ο Lewis Hamilton ολοκλήρωσε ταχύτερος και στη τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με την Mercedes να γράφει και πάλι το 1-2.

Ο Βρετανός έδειξε να βολεύεται καλύτερα σήμερα στο μονοθέσιο και η πρόβα για τις κατατακτήριες ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο τόσο για τον ίδιο, αλλά και τη Mercedes. O Hamilton σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:17.281, πράγμα που αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας και έχει τον πρώτο λόγο στις κατατακτήριες. Ο Valtteri Bottas βρέθηκε στην 2η θέση 0.013s πίσω από τον teammate του, με τη μεταξύ τους μάχη να είναι σίγουρα πολύ ενδιαφέρουσα αργότερα μέσα στη μέρα. Ο Sebastian Vettel βρέθηκε στην 3η θέση των χρόνων, με την Ferrari να είναι 0.2s μακριά από τις Mercedes, με τη μάχη να αναμένεται μεγάλη στις κατατακτήριες.

Ο Kimi Raikkonen έμεινε στην 4η θέση, ενώ ο Daniel Ricciardo ολοκλήρωσε στην 5η, δίχως η Red Bull να γράψει έναν αντιπροσωπευτικό χρόνο ώστε δούμε τη πραγματική δυναμική της.

Στη μάχη για τη 10άδα, θα δούμε επίσης μεγάλη μάχη μεταξύ των Haas, Renault και McLaren, με τις τρεις ομάδες να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.

To FP3

Tα πρώτα μονοθέσια έκαναν αμέσως την εμφάνισή τους στη πίστα με το που το πράσινο φως άναψε στο pit-lane, σε μια διαφορετική πίστα όσον αναφορά τις συνθήκες. Ο καιρός ήταν κατά πολύ διαφορετικός, με τις θερμοκρασίες να είναι χαμηλότερες, με αρκετά μαύρα σύννεφα να καλύπτουν τη πίστα.

Ο Hartley ήταν ο πρώτος οδηγός που σημείωσε χρονομετρημένη προσπάθεια με τη συμπλήρωση 10 λεπτών στο 1:20.073. Σε εκείνο το σημείο, είδαμε τις δύο Mercedes και τις δύο Ferarri να βγαίνουν στη πίστα, με τις W09 να είναι στην soft γόμα και τις SF71-H να είναι στην super-soft γόμα.

Ο Hamilton ήταν ταχύτερος μετά το πρώτο πέρασμα στο 1:18.112, με τον Vettel στη 2η θέση και τον Bottas στην 3η. Όμως, ο teammate του έγραψε το 1:18.081 και ανέβηκε πρώτος, γράφοντας νέο ρεκόρ πίστας. Ο Βρετανός της Mercedes θέλησε να απαντήσει, όμως είχε άτσαλο τελευταίο κομμάτι και έμεινε 2ος.

Οι οδηγοί της Mercedes βελτίωσαν κι άλλο τον ταχύτερο χρόνο τους, με τον Hamilton να παίρνει τη πρωτοπορία στο 1:17.844 και τον teammate του να είναι λίγα χιλιοστά πιο πίσω. Οι δύο Red Bull ήταν με την medium γόμα ελαστικών και ο Ricciardo ήταν στην 5η θέση 0.7s πίσω από τον Hamilton, δείχνοντας πως η αυστριακή ομάδα είναι αρκετά δυνατή.

Οι δύο Ferrari ήταν στις θέσεις 3 και 4 έχοντας την super-soft γόμα, ενώ οι δύο Haas ήταν στο 6 και 7, μπορς΄τα από τις δύο McLaren που ήταν στο 9 και 10. Η μεταξύ τους διαφορά όμως, ήταν στα 0.2s. O Hulkenberg όμως, έκανε την Renault να ξυπνήσει και ανέβηκε στην 8η θέση της κατάταξης, ανάμεσα στις Haas και τις McLaren.

Πλησιάζοντας στο 40ο λεπτό της διαδικασίας, είχε έρθει η ώρα για τα δεύτερα περάσματα με τη super-soft γόμα και τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων. Ο Vettel ήταν ο πρώτος που έκανε προσπάθεια στο 1:17.604 και ανέβηκε στην 1η θέση της κατάταξης. Όμως, πίσω του ακολουθούσαν οι δύο οδηγοί της Mercedes.

O Bottas βελτίωσε και ανέβηκε στη κορυφή, όμως προσωρινά καθώς ο Hamilton έγραψε το 1:17.281 το οποίο αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας για να πάρει και πάλι τα ηνία. Ο Βρετανός επιχείρησε να κάνει ακόμα έναν χρόνο, αλλά παρά το γεγονός πως ήταν ταχύτερος μέχρι το δεύτερο κομμάτι, δεν βελτίωσε και επέστρεψε στα pit. O Bottas όμως, έκανε έναν ακόμα γύρο και βρέθηκε 0.013s πίσω από τον Hamilton.

Στην Ferrari δεν δοκίμασαν άλλα γρήγορα περάσματα, όμως έκαναν installation laps και μετέθεσαν τη μάχη για τις κατατακτήριες. Ο Ricciardo έβαλε την super-soft γόμα και δεν έγραψε κάποιον αντιπροσωπευτικό χρόνο. Ο Αυστραλός ήταν 0.7s πίσω από τον Hamilton, αλλά περιμένουμε αργότερα τη πραγματική τους δυναμική.

Ο Magnussen ανέβηκε στην 6η θέση, με τον Grosjean στην 7η και ο Sainz ήταν στην 8η μετά τα τελευταία περάσματα. Αυτό, έριξε τον Alonso στην 9η θέση, όμως έμεινε και πάλι εντός 10άδας. Πίσω του, είχαμε την έκπληξη με τον Pierre Gasly να παίρνει τη 10η θέση, ενώ ο Hulkenberg στον τελευταίο γρήγορο γύρο του, είδε τον teammate του να τον κλείνει στο τελευταίο κομμάτι.

Με δύο λεπτά όμως να απομένουν, ο Hartley έκανε ένα μεγάλο λάθος στη στροφή 9 και έφυγε με το πίσω μέρος στην αμμοπαγίδα και διέλυσε το μονοθέσιό του στις μπαριέρες. Ως αποτέλεσμα, βγήκε η κόκκινη σημαία και η διαδικασία ολοκληρώθηκε πρόωρα.

Αποτελέσματα FP3

 

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles