spot_img

GP M. Βρετανίας FP2: Ταχύτερη και πάλι η Mercedes – Πάτησε γκάζι η Ferrari

O Valtteri Bottas βρέθηκε στη κορυφή των χρόνων και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το Βρετανικό GP, με τον teammate του να ακολουθεί.

Ο Φινλανδός συνέχισε ακάθεκτος και στο FP2 και με το 1:28.496 βρέθηκε στην κορυφή και στη δεύτερη περίοδο της Παρασκευής δείχνοντας πως η νίκη στην Αυστρία τον έχει ωθήσει ψυχολογικά. Στην θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton και πάλι, όμως ο Βρετανός ήταν 0.047s πιο αργός από τον teammate του. Επιπλέον, δεν ολοκλήρωσε τον γρήγορο γύρο του με την super-soft γόμα ελαστικών, αλλιώς θα είχε βελτιώσει.

Οι δύο Ferrari ακολούθησαν στις θέσεις 3 και 4, με τον Kimi Raikkonen μπροστά από τον Sebastian Vettel. Ο Φινλανδός ήταν 0.3s πιο αργός από τον Bottas, όμως ο ρυθμός έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το πρωί. Οι δύο Red Bull ακολούθησαν στις θέσεις 5 και 6, όμως φαίνεται πως βρίσκονται πιο κοντά στην Ferrari, απ’ότι οι Ιταλοί στην Mercedes.

Θετική εμφάνιση από τον Nico Hulkenberg στην θέση, ενώ ο Fernando Alonso με την McLaren ήταν στην , αποδεικνύοντας τη δυναμική του σασί σε μια απαιτητική αεροδυναμικά πίστα.

Το FP2 ξεκίνησε με τον Nico Hulkenberg να βγαίνει στη πίστα με τη soft γόμα ελαστικών. Ο Γερμανός δεν επέστρεψε στα pit και έγραψε αμέσως χρόνο στο 1:32.153.

Μαζί του ακολούθησαν οι δύο Haas, οι οποίες ήταν πιο αργές και περιορίστηκαν στις θέσεις 2 και 3. Όμως, ο Stoffel Vandoorne με την super-soft γόμα, έγραψε το 1:31.263.

Οι δύο Ferrari βγήκαν από νωρίς και για πρώτη φορά σήμερα, έκαναν χρόνο με τη soft γόμα ελαστικών. Ο Vettel σκαρφάλωσε αμέσως στην 1η θέση για να έρθει ο Raikkonen και να τον εκτοπίσει. Όμως, αυτός που πήγε ταχύτερα και από τους δύο, ήταν ο Daniel Ricciardo με χρόνο στο 1:30.148. Όλοι οι οδηγοί εκτός των δύο McLaren, είχαν τη soft γόμα.

Η δράση ήταν μπόλικη στα πρώτα 15 λεπτά, με περισσότερους από τους μισούς οδηγούς είχαν συμπληρώσει χρόνο.

Ο Raikkonen βελτίωσε στο 1:29.161, όμως ήταν η σειρά των δύο Mercedes. O Hamilton ήταν ταχύτατος, κατέβηκε το 1:29 και έγραψε το 1:28.780 και ανέβηκε στην 1η θέση με νέο απόλυτο ρεκόρ πίστας, προς το παρόν. Ο Bottas ήταν σε διαφορετική στρατηγική έχοντας τη medium γόμα ελαστικών και ήταν στην 5η θέση.

O Βρετανός πολυπρωταθλητής, πίεσε κι άλλο και βελτίωσε τον χρόνο του στο 1:28.543 και η διαφορά με τον Raikkonen ανέβηκε στα 0.6s.

Αυτό δείχνει πως στο FP1 η Ferrari δεν πίεσε τη νέα μονάδα ισχύος, όμως πρέπει να περιμένουμε και το Σάββατο για να κρίνουμε τον απόλυτο ρυθμό.

O Bottas με τη συμπλήρωση 30 λεπτών ήταν ο πρώτος που έβαλε την super-soft γόμα ελαστικών για πρώτη φορά σήμερα. Ο Φινλανδός ανέβηκε στην 1η θέση, όμως ήταν μόλις 0.047s ταχύτερος του Hamilton. Ακολούθησαν οι δύο Ferrari, με τον Raikkonen να είναι ταχύτερος του Vettel, όμως και οι δύο ήταν πιο αργοί από τον Hamilton. Ο Βρετανός ήταν ο επόμενος που ακολουθούσε, αλλά ένα λάθος πάτημα σε κέρμπ, δεν του επέτρεψε να βελτιώσει ενώ ήταν ταχύτερος του teammate του.

Εξαιρετικός ήταν για ακόμα μια φορά ο Fernando Alonso. O Ισπανός, ήταν στην 6η θέση, 1.742s πιο αργός από τους οδηγούς της Mercedes, αλλά είχε την super-soft γόμα. Κακή εμφάνιση και στη δεύτερη περίοδο από την Renault, με τον Palmer μόλις στη 14η θέση, έχοντας κάνει χρόνο με την super-soft.

O Hamilton είχε πληγώσει το πάτωμα του μονοθεσίου του στον γρήγορο γύρο με την super-soft και έχασε χρόνο στα pit. Οι δύο Ferrari επέλεξαν να μη ξαναβγούν για γρήγορους γύρους, με τις ομάδες σιγά σιγά να ετοιμάζονται για τα μεγάλα stint.

Εντυπωσιακός ήταν ο Nico Hulkenberg με την Renault, καθώς ανέβηκε στην 7η θέση, με τον Massa να ακολουθεί για την Williams και οι Alonso, Οcon να κλείνουν τη πρώτη 10άδα.

Μπαίνοντας σιγά σιγά στο τελευταίο ημίωρο, οι ομάδες ξεκίνησαν τα προγράμματα για προσομοίωση αγώνα. Έτσι, εγκαταλείφθηκαν οι προσπάθειες για βελτίωση χρόνων, ενώ δεν είδαμε τον Hamilton να πιέζει με την super-soft.

O καιρός δεν έπαιξε ρόλο ούτε στο FP2, με τα απειλητικά σύννεφα να βρίσκονται γύρω από την πίστα, αλλά η βροχή δεν είχε έρθει. Όλοι οι οδηγοί έκαναν τον ταχύτερο χρόνο τους με την super-soft γόμα, εκτός από τον Hamilton.

Τα μεγάλα stint λένε πολλά και είναι κρίσιμα για τις ομάδες για την κατανόηση των ελαστικών, ώστε να βρουν το κατάλληλο set-up. Αρκετοί ήταν οι οδηγοί που δυσκολεύτηκαν και τα λάθη δεν έλειψαν. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν το σύμπλεγμα στροφών Maggots, Becketts και Chappel όπου είδαμε αρκετές εξόδους. Μεγαλύτερη ήταν εκείνη του Kimi Raikkonen, ο οποίος κατέληξε στην αμμοπαγίδα αλλά κατάφερε να συνεχίσει.

Στις προσομοιώσεις αγώνα, είδαμε και τις τρεις διαθέσιμες γόμες ελαστικών, πράγμα που σημαίνει πως όλα τα ενδεχόμενα παίζουν για τον αγώνα της Κυριακής, με τις ομάδες να προτιμούν τη στρατηγική 1 pit-stop.

Μέχρι το τέλος της διαδικασίας, κανένας δεν ασχολήθηκε με τους γρήγορους χρόνους κι έτσι το 1:28.496 του Valtteri Bottas παρέμεινε ο ταχύτερος χρόνος μέχρι το τέλος.

Αποτελέσματα FP2

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles