spot_img

GP Μονακό FP1: Ξεκίνησε κεφάτος ο Honey Badger

O Daniel Ricciardo ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το GP του Μονακό, καθώς ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

Ο Αυστραλός έδειχνε από νωρίς ζεστός και στο δεύτερο σετ ελαστικών έμεινε για περισσότερη ώρα στη πίστα, ώστε να γράψει έναν γρήγορο γύρο. Τελικά, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:12.126 με την hyper-soft και ολοκλήρωσε με ένα μεγάλο χαμόγελο το πρώτο 90-λεπτο. Στην 2η θέση ακολούθησε ο Max Verstappen, ο οποίος έκανε το 1-2 για την Red Bull στο FP1 και ήταν μόλις 0.154s πιο αργός, όμως έδειχνε από νωρίς να πιέζει. Στην 3η θέση έκλεισε ο Lewis Hamilton με την Mercedes. O Βρετανός ήταν 0.354s μακριά από τη κορυφή, με την W09 να δείχνει να είναι σε καλό δρόμο μέχρι στιγμής και κοντά στη κορυφή.

Ακολούθησαν οι δυο Ferrari, με τον Sebastian Vettel να μένει στην 4η θέση και 0.9s μακριά από τον Ricciardo, όμως δεν έκανε κάποιον πολύ καθαρό γύρο με την hyper-soft γόμα. Ο Carlos Sainz ήταν στην 6η θέση, όμως ήταν 1.3s μακριά από την κορυφή, αλλά μπροστά από τον Valtteri Bottas με την δεύτερη Mercedes. O Sergio Perez έφερε την Force India στην 8η θέση, μπροστά από τον Romain Grosjean της Haas στην 9η. Την τελευταία θέση της 10άδας, έκλεισε ο Sergei Sirotkin με την Williams, o οποίος είχε επαφή και με τον τοίχο.

Αρκετοί οδηγοί πίεσαν από νωρίς στο FP1, κάτι το οποίο δεν συνηθίζεται στο Μονακό. Όμως, ο καιρός προβλέπει βροχή, με αποτέλεσμα το πρόγραμμα των ομάδων να είναι λίγο διαφορετικό.

To FP1

Με την έναρξη της διαδικασίας είδαμε τα πρώτα μονοθέσια να βγαίνουν στη πίστα, καθώς ήθελαν να ολοκληρώνουν από νωρίς τα installation laps. Κάποιες ομάδες όμως, βγήκαν από νωρίς για να γγράψουν γύρους και να δούν σε τι κατάσταση βρίσκεται η πίστα.

Οι δύο Williams και οι δύο Mercedes έγραφαν χρόνους στα πράτα λεπτά, με τους Hamilton και Bottas να εναλάσσονται στη κορυφή των χρόνων. Ο Φινλανδός όμως είχε σταματήσει τα χρονόμετρα στο 1:14.347 μετά τα πρώτα 15 λεπτά και είχε 0.4s διαφορά από τον teammate του, με τους δύο να έχουν την ultra-soft γόμα.

Η κίνηση άρχισε να γίνεται όλο και πιο έντονη, με όλο και περισσότερα μονοθέσια να μπαίνουν στη πίστα. Ο Ricciardo πήρε τα ηνία με την hyper-soft γόμα, γράφοντας το 1:14.103, ενώ είχαμε και το πρώτο θύμα του Μονακό. Ο Sirotkin στην έξοδο της τελευταίας στροφής, χτύπησε το πίσω δεξί ελαστικό του στον τοίχο και ως αποτέλεσμα είχε κλατάρισμα.

Για τα επόμενα λεπτά είδαμε τους δύο οδηγούς της Red Bull να γράφουν τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο και να αφήνουν τον ανταγωνισμό πολύ πίσω. Ο Verstappen είχε τον ταχύτερο γύρο στο 1:12.723 και ήταν ο μόνος που κατέβηκε το 1:13. Ο Ricciardo τον ακολουθούσε, ενώ ο Vettel να είναι 1.2s πιο πίσω από τους ταύρους. Πολύ καλό το πρώτο 40λεπτο για τον Hartley που ήταν στην 6η θέση. Ο Alonso είχε πρόβλημα με τα φρένα και οι μηχανικοί του τον είχαν φέρει στα πιτ και δούλευαν προς την επίλυσή τους.

Στο σημείο εκείνο ο οι οδηγοί επέστρεψαν στα pit, ώστε να επιστρέψουν οι ομάδες στη Pirelli τα πρώτα σετ ελαστικών.

Δεν επικράτησε ησυχία στη πίστα όπως συνηθίζεται, με την Mercedes να βγάζει και τους δύο της οδηγούς στη πίστα με την hyper-soft. O Hamilton δεν άργησε να επιστρέψει στη κορυφή με χρόνο στο 1:12.480, δείχνοντας καλά δείγματα. Οι δύο Ferrari και οι δύο Red Bull όμως επέστρεψαν με τη σειρά τους.

Ο Verstappen είχε βρει το κάτι παραπάνω και με το 1:12.280 πήρε τη προσωρινή 1η θέση. Η κίνηση ήταν αρκετή και περιόρισε γρήγορα περάσματα των Ricciardo και Vettel, οι οποίοι είχαν τις θέσεις 3 και 4. Η Ferrari ήταν 0.7s πίσω από τη κορυφή, με τον Bottas να είναι 1.2s στην 6η θέση.

Ο Ricciardo όμως ήθελε ένα καθαρό πέρασμα και έμεινε επιπλέον χρόνο στη πίστα για να γράψει έναν καθαρό χρόνο. Ο Αυστραλός έπειτα από τέσσερις προσπάθειες τα κατάφερε και με το 1:12.126 να περάσει στην 1η θέση. Πολύ καλός ήταν και ο Sainz στην 6η θέση, ενώ οι Perez, Sirotkn και Ocon έκλειναν τη πρώτη 10άδα.

Φτάνοντας στο τελευταίο 20λεπτο, είδαμε τους πρώτους οδηγούς να βγαίνουν στη πίστα έχοντας αρκετά καύσιμα στο ντεπόζιτο, ώστε οι ομάδες να δουν τα πρώτα δείγματα ρυθμού αγώνα.

O Alonso επέστρεψε στη πίστα μετά από 1 ώρα που πέρασε στο γκαράζ με προβλήματα στα φρένα. Σιγά σιγά ο Ισπανός έβρισκε ρυθμό, αλλά δεν ανέβαινε γρήγορα θέσεις.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles