Twitter Facebook
Home » F1 » GP Μπαχρέιν Race: Νίκη Hamilton σε έναν δραματικό αγώνα

GP Μπαχρέιν Race: Νίκη Hamilton σε έναν δραματικό αγώνα

Ο Lewis Hamilton πήρε μια ανέλπιστη νίκη στο GP του Μπαχρέιν για το 2019, σε έναν αγώνα όπου βγήκε από σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Ο Βρετανός δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο τον αγώνα χάνοντας θέση, όμως κατάφερε να ανακάμψει στη συνέχει ακολουθώντας και επιθετική στρατηγική. Δίνοντας μια επική μάχη με τον Sebastian Vettel κατάφερε να τον προσπεράσει και με την ατυχία του Charles Leclerc έφτασε στη πρώτη του νίκη στη χρονιά και 74η στη καριέρα του και η προσπάθεια για το 6ο πρωτάθλημα στη καριέρα του παίρνει ακόμα καλύτερη τροπή. Στη 2η θέση ακολούθησε ο Valtteri Bottas, ο οποίος μπορεί να έκανε έναν πολύ κακό αγώνα, όμως το αποτέλεσμά του αυτό τον κρατά στη 1η θέση της βαθμολογίας για μόλις ένα βαθμό με μεγάλη διαφορά από τον τρίτο. Ο μεγάλος άτυχος της ημέρας ήταν ο Charles Leclerc, o οποίος ήταν μακράν ο ταχύτερος οδηγός του αγώνα, έκανε τον ταχύτερο γύρο, προσπέρασε τον teammate του, όμως η αστοχία του MGU-H του κόστισε τη νίκη, όμως το Safety Car στον 56ο γύρο κατάφερε να του διασφαλίσει μια θέση στο πρώτο βάθρο της καριέρας του, ένα βάθρο που έρχεται με μια γλυκόπικρη γεύση.

Ο Max Verstappen είχε έναν ήσυχο αγώνα και δεν μπόρεσε να πάρει τη θέση στο βάθρο και αρκέστηκε στην 4η, δείχνοντας καλά δείγματα ρυθμού. Πίσω του ολοκλήρωσε ο απογοητευτικός Sebastian Vettel, o οποίος σε μια κίνηση αλά 2018 στη μάχη του με τον Hamilton στην έξοδο της στροφής 4 έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, αργότερα έσπασε η αεροτομή του και ο αγώνας του τον περιόρισε σε αυτή τη θέση.

Best of the Rest του αγώνα ήταν ο εντυπωσιακός Lando Norris, o οποίος οδήγησε έναν φανταστικό αγώνα, κράτησε στο τελευταίο stint πίσω του τον Raikkonen και πήρε τους πρώτους βαθμούς στη καριέρα του. Ο οδηγός της Alfa Romeo έμεινε στην 7η θέση, μπροστά από τον Pierre Gasly σε έναν αγώνα που πήρε βαθμούς, ενώ τη 10άδα έκλεισαν οι Alexander Albon με την Toro Rosso και ο Sergio Perez με τη Racing Point.

Τεράστια απογοήτευση στη Renault όπου και οι δύο οδηγοί της εγκατέλειψαν στον ίδιο γύρο, ενώ ο Carlos Sainz είχε επαφή με τον Verstappen και έχασε μια πολύ σημαντική ευκαιρία για να πάρει κι εκείνος βαθούς.

O Αγώνας

Στην εκκίνηση, ο Vettel έκανε εξαιρετική εκκίνηση όπως και ο Bottas, ενώ ο Hamilton για δεύτερο σερί αγώνα δεν είχα καλό πέταγμα. Μετά τις δύο πρώτες στροφές ο Bottas πήρε από την εξωτερική στον Leclerc και κατάφερε να τον περάσει από την εξωτερική, ενώ ο Sainz είχε ανέβει στην 6η θέση με τον teammate του να πέφτει 14ος. Πιο πίσω, οι Grosjean Και Stroll είχαν επαφή, πέφτοντας στις τελευταίες θέσεις.

Στο δεύτερο γύρο, ο Bottas έκανε λάθος στα φρένα για τη πρώτη στροφή και επέτρεψε στον Leclerc να τον περάσει, ενώ ο Hamilton το κατάφερε μετά τη στροφή 4. Στον 4ο γύρο, ο Sainz επιτέθηκε από την εξωτερική στον Verstappen στη στροφή 4, με τον Ολλανδό να πηγαίνει πολύ αργά στα φρένα, με τους δύο να ακουμπούν και τον οδηγό της McLaren να έχει ζημιά στο εμπρός μέρος που τον έριξε στη τελευταία θέση.

Στον επόμενο γύρο όμως, ο Leclerc είχε πιάσει τον Vettel και από την εξωτερική στη στροφή 1 κατάφερε να τον περάσει και ξαναπήρε τη 1η θέση παίζοντας φοβερή άμυνα στη στροφή 4. Έτσι, ο Hamilton ήταν στη 3η θέση στα 3s μακριά, με τον Ricciardo στην 6η θέση και τους Raikonen, Hulkenberg, Perez και Magnussen να ακολουθούν στη 10άδα.

Οι διαφορές σταθεροποιήθηκαν μέχρι τον 10ο γύρο, όπου οι Raikkonen, Gasly και Albon μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, με τον οδηγό της Red Bull να έχει αργή αλλαγή και να πέφτει πίσω από αυτόν της Toro Rosso.

O Verstappen μπήκε για αλλαγή στη medium γόμα στο τέλος του 11ου γύρου, ενώ ο Hamilton είχε πιάσει πλέον τον Vettel για τη 2η θέση του αγώνα, ενώ ο Bottas είχε πέσει 4.4s πίσω. Στη Mercedes έφεραν τον Φινλανδό για αλλαγή και βγήκε πίσω από τον Ολλανδό και ήταν οι ώρα για τους τρεις πρώτους. Οι Leclerc και Hamilton μπήκαν για αλλαγή, με τον Βρετανό να μένει στη soft γόμα, την ίδια ώρα που ο Bottas ανέκτησε τη θέση από τον Verstappen. O Vettel μπήκε τελευταίος για αλλαγή ελαστικών και έπεσε πίσω από τον Hamilton, με τον Ricciardo να είναι αυτός που ήταν πλέον στη 2η θέση δίχως pit-stop όπως και ο Giovinazzi στην 8η, ο οποίος είχε επαφή με τον Kvyat.

Στον 20ο γύρο, ο Leclerc είχε διαφορά 5.5s πό τον Hamilton, ο οποίος με λάθος στην έξοδο της τελευταίας στροφής επέτρεψε στον Vettel να τον πλησιάσει στο 1.5s. H στρατηγική με τη φρέσκια soft γόμα έδειχνε να μη λειτουργεί για τον Βρετανό , ο οποίος αναμένεται να είναι ο πρώτος που θα μπει για αλλαγή ελαστικών. Δύο γύρους μετά, ο Γερμανός ήταν κολλημένος πίσω του και στη στροφή 4, ο Vettel με το DRS πέρασε από την εξωτερική, με τον Hamilton να μην παίζει σκληρή άμυνα.

Αμέσως ο Hamilton ξεκίνησε να χάνει έδαφος, πέφτοντας 2.5s πίσω στον 27ο γύρο, ο Ricciardo μπήκε για τη μοναδική του αλλαγή και ο Norris πέρασε τον Raikkonen για την 7η θέση. Η στρατηγική της Mercedesδεν έπιασε σε καμία περίπτωση και στον 33ο γύρο ήταν στα 4.3s από τον Vettel, με τον Leclerc να απολαμβάνει προβάδισμα 8.8s μπροστά.

Στον 35ο γύρο μπήκε στα pit o Hamilton για να βάλει τη medium γόμα ελαστικών και να πάει μέχρι τέλους, όμως στη Ferrari δε ρίσκαραν και έφεραν αμέσως τον Vettel, ο οποίος ήταν ακριβώς μπροστά από τον Hamilton, Με τη μάχη των δύο να ανάβει ξανά. Ο Leclerc μπήκε για αλλαγή, όμως η μάχη ήταν πίσω.

Ο Hamilton πήγε από την εξωτερική στη στροφή 4, αλλά δεν κατάφερε να περάσει. Όμως στον επόμενο γύρο, ο Hamilton έκανε εξαιρετικό φρενάρισμα και πέρασε με απαιτητικό τρόπο από την εξωτερική. Όμως ο Vettel έκανε μεγάλο λάθος στην έξοδο και έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του. Σα να μην έφτανε αυτό, στη πίσω ευθεία, η αεροτομή του έσπασε, με τον ίδιο να μπαίνει για αλλαγή πέφτοντας στην 9η θέση. Αμέσως κατάφερε να περάσει τους Norris και Ricciardo, με το καλύτερο που μπορεί να κάνει σήμερα είναι η 5η θέση.

O Leclerc πλέον είχε διαφορά 9.5s από τον Hamilton, με τον Bottas να είναι 30s πίσω από τον teammate του, ενώ ο Verstappen προσπαθούσε στα 4.3s να πιέσει για το βάθρο, με τον Vettel πλέον 26s πίσω του.

Στον 46ο γύρο όμως,ο Μονεγάσκος παραπονέθηκε για πρόβλημα στη κινητήρια μονάδα του και η διαφορά έπεσε αμέσως στα 3.8s μέχρι το τέλος του 47ου γύρου. Στο τέλος του 48ου γύρου ο Hamilton έφτασε πίσω του και με άνεση τον πέρασε για την 1η θέση και πλέον ερωτηματικό είναι για το αν θα καταφέρει ο Bottas να πάρει τη 2η θέση. O ρυθμός του οδηγού της Ferrari ήταν κάκιστος, με το MGU-H να έχει αστοχήσει στη κινητήρια μονάδα του.

Στον 54ο γύρο, ο Bottas με τεράστια άνεση πέρασε στη 2η θέση και με αυτό το αποτέλεσμα μπορεί να παραμείνει στη 1η θέση της βαθμολογίας. Την ίδια στιγμή, συνέβη το απίστευτο στην ίδια στροφή. Ο Hulkenberg είδε τη κινητήρια μονάδα να αστοχεί στα φρένα για τη πρώτη στροφή, ενώ λίγα δευτερόλεπτα αργότερα το μονοθέσιο του Ricciardo έσβησε φέρνοντας με διπλή εγκατάλειψη τη Renault, με τους δύο να είναι μέσα στη 10άδα. Ως αποτέλεσμα στον 55ο γύρο βγήκε το Safety Car και δίχως να μένουν πολλοί γύροι ακόμα, τοτ βάθρο για τον Leclerc ήταν κάτι παραπάνω από πιθανό.

Το SC μπήκε στον τελευταίο γύρο, με τον Hamilton να περνά τη γραμμή του τερματισμού από τη 1η θέση και πήρε τη νίκη στο δεύτερο αγώνα της χρονιάς, μπροστά από τους Bottas και Leclerc.

Αποτελέσματα Αγώνα