Twitter Facebook
Home » F1 » GP Σιγκαπούρης FP2: Ταχύτερος ο Raikkonen για 0.011s – Επαφή με τον τοίχο ο Vettel

GP Σιγκαπούρης FP2: Ταχύτερος ο Raikkonen για 0.011s – Επαφή με τον τοίχο ο Vettel

Η Ferrari πέρασε στην αντεπίθεση στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο GP Σιγκαπούρης, με τον Kimi Raikkonen να είναι ταχύτερος όλων.

Ο Φινλανδός στη πρώτη του προσπάθεια με την hyper-soft γόμα ήταν ταχύτατος και με το 1:38.699 πήρε την 1η θέση στη κατάταξη με τον καλύτερο χρόνο της ημέρας. Όμως ήταν 0.011s μπροστά από τον Lewis Hamilton, o οποίος έμεινε  στην 2η θέση και δείχνει πως ο ίδιος και η Mercedes δεν θα είναι εύκολοι αντίπαλοι αύριο και την Κυριακή. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Max Verstappen, όμως στην Red Bull σίγουρα δεν θα είναι ευχαριστημένοι με το γεγονός πως είναι μισό δευτερόλεπτο πίσω από τις δύο ομάδες, καθώς αυτή είναι μια από τις καλύτερες ευκαιρίες τους για νίκη.

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Daniel Ricciardo όντας στο ίδιο δέκατο με τον Max, μπροστά από τον Valtteri Bottas που έκλεισε μουδιασμένος την πρώτη 5άδα.

Πολύ καλή εμφάνιση είχε ο Carlos Sainz στην 6η θέση ως best of the rest, μπροστά από την Haas του Romain Grosjean. O Fernando Alonso έφερε την McLaren στην 8η θέση και δείχνει σε καλή θέση για βαθμούς, ενώ την 10άδα έκλεισαν οι Sebastian Vettel και Nico Hulkenberg.

O Γερμανός οδηγός της Ferrari, στον γύρο του με την hyper-soft έκανε λάθος και χτύπησε στον τοίχο, βάζοντας τέλος στην ημέρα του, δίχως να κάνει προετοιμασία αγώνα.

Εκτός 10άδας είδαμε τις Force India, τις Sauber, ενώ πολύ πιο πίσω ήταν οι δύο Toro Rosso, μόλις μπροστά από τις δύο Williams που ολοκλήρωσαν στην ουρά της κατάταξης.

To FP2

Η νύχτα είχε πέσει πάνω από την Marina Bay, με τι συνθήκες στον αέρα αλλά και στην πίστα να είναι καλύτερες, για τις ομάδες, τους οδηγούς και ειδικά για τα ελαστικά.

Οι ομάδες ήθελαν από νωρίς να γράψουν γρήγορα περάσματα, καθώς αναμένεται να δούμε τις πρώτες προσομοιώσεις κατατακτηρίων, αλλά και μεγάλα stint με μπόλικα καύσιμα.

Πάνω από τους μισούς οδηγούς είδαμε στα πρώτα 10 λεπτά, με τη πλειοψηφία των οδηγών να είναι με την ultra-soft γόμα, με τις Ferrari, Mercedes και Red Bull να είναι τρεις από αυτές.

Ο Raikkonen ήταν αυτός που είχε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:40.510, με τον Vettel να είναι στην 2η θέση 0.4s πιο αργός, ενώ ο Hamilton ήταν μερικά χιλιοστά πιο πίσω. Ο Βρετανός μάλιστα είχε ένα έντονο μπλοκάρισμα στα φρένα για την στροφή 14 στη προσπάθεια του να καταλάβει αν ο Vettel θα τον αφήσει να περάσει καθώς πήγαινε αρκετά αργά. Οι Verstappen και Ricciardo ανέβηκαν στις θέσεις 2 και 3, όμως ο Vettel μπήκε ανάμεσά τους, με τη διαφορά να είναι 0.224s μεταξύ των τεσσάρων πρώτων.

Στις πιο πίσω θέσεις, ο Perez ήταν στην 7η θέση, μπροστά από τον Alonso που ήταν στη 10άδα για την McLaren και την soft γόμα. Οι δύο Renault χρησιμοποιούσαν την soft γόμα για το πρώτο μέρος της διαδικασίας και στο μισάωρο μέσα, είδαμε τους Hulkenberg και Sainz να περνούν στην hyper-soft.

O Γερμανός στον πρώτο του γύρο, ανέβηκε στην 5η θέση, 0.1s μακριά από τον χρόνο του Raikkonen, επιβεβαιώνοντας πως η Marina Bay βολεύει το μονοθέσιο του. Ο Bottas ήταν λίγο πίσω του και είδαμε την Mercedes για πρώτη φορά με την hyper-soft γόμα. Δεν δυσκολεύτηκε να βελτιώσει στο πρώτο του πέρασμα και έγραψε το 1:39.368, παρά το γεγονός πως στην έξοδο από τη τελευταία στροφή βγήκε εκτός πίστας. Αυτός που ανέβηκε στην 2η θέση ήταν ο Sainz, 0.9s πιο πίσω, ενώ ακολουθούσε ο Hamilton.

O Βρετανός έγραψε το 1:38.710 για να ανέβει στην κορυφή, όμως ο Raikkonen τον εκτόπισε για 0.011s και πέρασε εκείνος στην κορυφή. Ο Ricciardo δεν έγραψε καλό πέρασμα και έμεινε στην 4η θέση, ενώ οι Grosjean και Alonso ήταν λίγο πιο αργοί από τον Sainz. O Verstappen βρέθηκε μπροστά από τον teammate του αλλά στο ίδιο δέκατο, ο Hamilton μπλόκαρε τον τροχό του στη δεύτερη προσπάθεια του, ενώ ο είχε έρθει η σειρά του Vettel.

O Γερμανός στην έξοδο της στροφής 21, χτύπησε στον τοίχο τους τροχούς του και επέστρεψε αμέσως στο γκαράζ της ομάδας του. Οι δύο Red Bull βελτίωσαν, όμως δεν κατάφεραν να βρεθούν κάτω από μισό δευτερόλεπτο σε σχέση με την Ferrari.

Με 45 λεπτά να απομένουν, είδαμε τις ομάδες να βγάζουν τους οδηγούς τους με μπόλικα καύσιμα, ώστε να κάνουν προσομοίωση αγώνα.

Στην Ferrari εργαζόντουσαν σκληρά για να επισκευάσουν το μονοθέσιο του Vettel, ενώ ο Stroll είδε το πίσω δεξί του φρένο να παίρνει κυριολεκτικά φωτιά, καθώς επέστρεφε στα pit. Ως αποτέλεσμα, ο Raikkonen θα έπρεπε να κάνει διπλή δουλειά, τόσο για τον ίδιο αλλά και για τον teammate του στη συλλογή δεδομένων για τον αγώνα της Κυριακής.

Πέρα από ένα τε-τα-κε από τον Ericsson στην έξοδο της στροφής 5, δεν υπήρξε άλλο απρόοπτο, με τον Raikkonen να  ολοκληρώνει ταχύτερος, μπροστά από τους Hamilton και Verstappen.

Αποτελέσματα FP2