spot_img

GP Βραζιλίας Race: Νίκη Hamilton και Παγκόσμια Πρωταθλήτρια η Mercedes

O Lewis Hamilton πήρε μια μεγάλη νίκη στο Βραζιλιάνικο GP για το 2018 και η Mercedes εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών για 5η σερί χρονιά.

Ο Βρετανός έκανε τη τέλεια εκκίνηση και οδήγησε τον αγώνα για το πρώτο μέρος του, όμως η έντονη φθορά στο μονθέσιο του και πάλι τον άφησε πίσω. Η επαφή όμως του Max Verstappen με τον Esteban Ocon του έδωσε τη πρωτοπορία, την οποία κράτησε μέχρι τέλους, παλεύοντας με πιο αργή και φθαρμένη γόμα από τον μεγάλο του αντίπαλο. Έτσι, έφτασε στην 72η νίκη της καριέρας του και θέλει άλλες 20 για να περάσει στην ιστορία. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull έμεινε στη 2η θέση και ήταν άκρως απογοητευμένος και εκνευρισμένος με την επαφή που είχε, η οποία του κόστισε κατά γενική ομολογία μια σίγουρη νίκη σήμερα και δεύτερη συνεχόμενη. Ο Kimi Raikkonen έκανε έναν πολύ καλό αγώνα για λογαριασμό της Ferrari και έκλεισε το βάθρο των νικητών σήμερα.

Ο Daniel Ricciardo έκανε επίσης έναν εξαιρετικό αγώνα αλλά στο τέλος δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, παρά το γεγονός πως είχε κολλήσει για γύρους πίσω από τον Φινλανδό, αλλά χάρισε πολύ όμορφα προσπεράσματα. Ο Valtteri Bottas έκλεισε τη πρώτη 5άδα, ξοδεύοντας όλο τον αγώνα να παλεύει να κρατήσει ζωντανά τα ελαστικά του. Ο Sebastian Vettel έμεινε στην 6η θέση, σε έναν πολύ μέτριο για τα στάνταρ του αγώνα, με δεδομένο πως δεν είχε επαφή με κανέναν.

Το σημερινό αποτέλεσμα έδωσε στη Mercedes τον τίτλο του 2018 και τον 5ο σερί από το 2014.

Ο Charles Leclerc έκανε και πάλι έναν τρομερό αγώνα και ήταν ο Best of the Rest με τη δεύτερη σερί του 7η θέση, μπροστά από τις δύο Haas των Romain Grosjean και Kevin Magnussen, ενώ ο Sergio Perez έκλεισε τη βαθμολογούμενη 10άδα.

O Αγώνας

Στην εκκίνηση, ο Hamilton είχε εξαιρετικό πέταγμα, με τον Bottas να ακολουθεί το παράδειγμα του και να είναι δίπλα δίπλα με τον Vettel. H Ferrari είδε να έχει μειονέκτημα με την soft γόμα χάνοντας θέση και με τα δύο της μονοθέσια, όμως ο Raikkonen γρήγορα πέρασε μπροστά από τον Verstappen. Πίσω μεγάλος χαμένος ήταν ο Ericsson που έπεσε στην 10η θέση, με τον teammate του να είναι 6ος.

O ρυθμός αγώνα ήταν σχετικά αργός, όμως ο Verstappen δεν ήθελε να μείνει πίσω. Στον 3ο γύρο προσπέρασε με εντυπωσιακό τρόπο από την εξωτερική τον Raikkonen και στον επόμενο γύρο βούτηξε στην εσωτερική του Vettel. O Γερμανός στη στροφή 4 μάλιστα έκανε λάθος και επέτρεψε στον teammate του να περάσει και από 2ος ήταν πλέον 5ος. Ο Ricciardo ήδη από τον γύρο νούμερο 6 ήταν στην 6η θέση και έτοιμος να μπει στο παιχνίδι.

Μπροστά ο Hamilton είχε διαφορά 1.9s από τον Bottas, o oποίος είχε κολλημένο πίσω του τον οδηγό της red Bull και τις δύο Ferrari σχεδόν στο δευτερόλεπτο. Στον 10ο γύρο, ο Ολλανδός ήταν πολύ κοντά και με μια πολύ ωραία κίνηση απί την εσωτερική, είδε έναν τεράστιο ανοικτό διάδρομο και πέρασε στη 2η θέση. Η Mercedes έδειχνε και στη Βραζιλία να αντιμετωπίζει προβλήματα με φθορά ελαστικών, καθώς ο Verstappen είχε μειώσει το 1.5s.

O Raikkonen επιτέθηκε αμέσως στον συμπατριώτη του, αλλά δεν κατάφερε να περάσει έπειτα από δύο προσπάθειες στη στροφή 1 και 4. Τρανή απόδειξη του ότι ο ρυθμός αγώνα ήταν πολύ κακός ήταν το γεγονός πως ο Leclerc στην 7η θέση ήταν μόλις 2.5s πίσω από τον Ricciardo στον 14ο γύρο, τη στιγμή όπου σε άλλους αγώνες ήδη θα ήταν κοντά στα 15s. Στον 15ο γύρο, η διαφορά στη κορυφή ήταν στο 1.3s και έπεφτε γύρο με τον γύρο. Στους επόμενους γύρους, τα πράγματα ηρέμησαν κάπως δίχως να αλλάξει κάτι. Ο Raikkonen έκανε μια ακόμα επίθεση στον Bottas, o οποίος μπήκε για αλλαγή στη medium γόμα στον 19ο γύρο. Στον επόμενο μπήκε ο Hamilron που είχε φέρει τη διαφορά στο 1.7s και τα προβλήματα συνεχίζονταν για την Mercedes. O Verstappen έπρεπε σε εκείνο το σημείο να πιέσει και έγραφε ταχύτερους γύρους, με τον Ericsson να γίνεται η πρώτη εγκατάλειψη της ημέρας.

Στον 26ο γύρο, ο Verstappen είχε τη πρωτοπορία με τον Raikkonen 8.1s και τον Vettel 2.9s πίσω του και τον Ricciardo στο DRS. O Hamilton είχε περάσει στην 5η θέση, αλλά ήταν 7.4s μακριά από τον Ricciardo. Στη Ferrari έφεραν τον Vettel στον 28ο γύρο για τη medium γόμα , με τη Ferrari να κάνει 1.9s pit-stop. Γρήγορα πέρασε τις δύο Haas που τον άφησαν να περάσουν και μπροστά του ήταν πλέον ο Bottas. O Hamilton είχε πλέον στα 0.7s παράθυρο τον Verstappen, που έδειχνε στη καλύτερη κατάσταση.

Ο Raikkonen μπήκε στα pit και βγήκε πίσω από τον Vettel, με τη στρατηγική της Ferrari να είναι εναντίον του σήμερα. Όμως από την Ferrari έπεσαν team orders και ο Γερμανός έδωσε πίσω τη θέση ώστε να επιτεθούν στον Bottas.

O Verstappen μπήκε στον 36ο γύρο και βγήκε λίγο πίσω από τον Hamilton, όμως είχε την soft γόμα και μισό αγώνα για να πάρει τη νίκη. Αυτό άφησε τον Ricciardo στη 1η θέση και μπήκε στον 39ο γύρο.

Ταυτόχρονα, ο Verstappen είχε κολλήσει πίσω από τον Hamilton που έχανε χρόνο στη κίνηση και με τη βοήθεια του DRS πέρασε τον Βρετανό για τη 1η θέση του αγώνα. Ο teammate του ήταν πλέον στην 6η θέση, 1.9s πίσω από τον Vettel. O Raikkonen δεν μπορούσε να περάσει τον Bottas, με τη μάχη της 3ης θέσης να συνεχίζεται.

Στον 44ο γύρο όμως είχαμε αλλαγή σκηνικού, με τον Ocon να πηγαίνει από την εξωτερική του Verstappen στη στροφή 1 και στην εσωτερική της 2, με τους δύο να έχουν επαφή και τον Ολλανδό να χάνει την 1η θέση από τον Hamilton. Την ίδια στιγμή, ο Raikkonen έδινε μάχη με τον Bottas και με κίνηση από την εξωτερική πέρασε στη 3η θέση. Ο Hamilton είχε πλέον διαφορά 5.4s από τον οδηγό της Red Bull, η οποία άρχισε να μειώνεται.

Ο Ricciardo στον 46ο γύρο πήγε από την εξωτερική του Vettel στη στροφή 1 και με απαιτητικό τρόπο, έπαιξε εξαιρετική άμυνα στη 4, πέρασε στην 5η θέση και έβαλε πλώρη για τον Bottas. Μπροστά τους, ο Raikkonen μπορούσε να κρατηθεί κοντά στον Verstappen, ενώ ο Vettel ήταν 4s πίσω από τον Ricciardo. Στην Ferrari δεν είχαν κάτι να χάσουν και τον έφεραν για αλλαγή στη super-soft στον 53ο γύρο και τα σύννεφα είχαν φτάσει πάνω από τη πίστα στον 55ο γύρο.

Γρήγορα πέρασε τον Leclerc για να ανέβει 6ος και ο Ricciardo κατάφερε να περάσει τον Bottas με μια εντυπωσιακή βουτιά στην εσωτερική της στροφής 1 στον 59ο γύρο. Αμέσως στη Mercedes τον έφεραν για τη soft γόμα, ώστε να αποφύγουν δράματα στο τέλος και βγήκε μπροστά από τον Vettel. Στον 61ο από τους 71 γύρους, ο Hamilton είχε διαφορά 3.2s από τον Verstappen, με τον Raikkonen άλλα 2.3s και o Ricciardo 2.9s.

Πλέον ήμασταν στον 65ο γύρο και ο Verstappen ήταν 2.5s μακριά από τον Hamilton, αλλά ο Ricciardo ήταν πιο κοντά στον Raikkonen. O Hamilton ήταν πολύ άτυχος με τη κίνηση και είδε τη διαφορά να πέφτει στο 1.5s αμέσως και τους πρώτους 5 τους κάλυπταν 5.1s.

Ο Hamilton μπήκε στον τελευταίο γύρο έχοντας προβάδισμα 1.4s και ο Ricciardo ήταν κολλημένος πίσω από τον Raikkonen αλλά δεν κατάφερε να περάσει. Ο οδηγός της Mercedes πέρασε τη γραμμή του τερματισμού, άντεξε στη πίεση και έφερε τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών στη Mercedes και για το 2018.

Αποτελέσματα Αγώνα

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles