spot_img

Η Pirelli ψάχνει τα αίτια των αστοχιών στο Silverstone

Τα κλαταρίσματα σε τέσσερα μονοθέσια που άλλαξαν το αποτέλεσμα του αγώνα είναι υπό έρευνα από τη προμηθεύτρια ελαστικών της F1, Pirelli.

Ο πρώτος αγώνας στο Silverstone άλλαξε δραματικά όταν αρχικά ο Valtteri Bottas είχε εμπρός αριστερά κλατάρισμα από την 2η θέση και τον οδήγησε εκτός βαθμολογούμενης 10άδας. Στο ίδιο ελαστικό, ο Lewis Hamilton είχε επίσης αστοχία στον τελευταίο γύρο, όμως κατάφερε με εντυπωσιακό τρόπο να φτάσει στη νίκη μπροστά από τον Max Verstappen.

Επιπλέον, στο ίδιο ελαστικό είχε αστοχία ο Carlos Sainz από την 4η θέση χάνοντας υπερπολύτιμους βαθμούς για τον ίδιο και την ομάδα του. Το τελευταίο κλατάρισμα έγινε χρονικά πρώτο στον Daniil Kvyat στο πίσω δεξιά ελαστικό, που τον έστειλε στις μπαριέρες προκαλώντας το δεύτερο Safety Car.

Μετά τον αγώνα, η Pirelli ήταν στο σκοτάδι καθώς οι αστοχίες αυτές ήταν απρόσμενες και τώρα ψάχνει απαντήσεις. Στο κυνήγι απαντήσεων είναι και ο επικεφαλής της ιταλικής εταιρείας, Mario Isola, με τον ίδιο να τις θέλει άμεσα.

Προφανώς και θα ερευνήσουμε τι έγινε στους τελευταίους γύρους. Είναι πολύ νωρίς να δώσουμε κάποια απάντηση για την ώρα. Θα μπορούσε να είναι φθορά γιατί πολλά ελαστικά ήταν για 38 γύρους χρησιμοποιημένα, όμως δεν λέω πως η φθορά ήταν η αιτία. Μπορεί να είναι και από θραύσματα της εμπρός αεροτομής του Kimi που είχαν μείνει στη πίστα. Γι’αυτό δεν θα αναλύσουμε αυτά τα ελαστικά, αλλά όλα τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν στους τελευταίους γύρους. Πρέπει να κατανοήσουμε τα αίτια και να αναλύσουμε οποιοδήποτε στοιχείο θα μας δώσει εξηγήσεις για το τι συνέβη. Δεν θα αποκλείσουμε τίποτα. Θα κάνουμε έρευνα 360 μοιρών και πρέπει να λάβουμε υπόψη όλες τις πιθανότητες. Είναι μεγάλο λάθος όταν δεν το κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις.

Στη συνέχεια ο Isola αναφέρθηκε στη πίστα του Silverstone και το γεγονός πως καταπονεί ιδιαίτερα τα ελαστικά.

Τα επίπεδα φθοράς είναι πολύ μεγάλα, είναι ένας παράγοντας κοιτώντας και τα ελαστικά του Grosjean από το πρώτο stint. Ήταν εντελώς φθαρμένο και κοιτώντας και άλλα ελαστικά από το δεύτερο stint ήταν κοντά στο 100% της φθοράς. Πρέπει τώρα να κατανοήσουμε αν αυτός είναι ο λόγος για τις αστοχίες.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Άκου την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Μ. Βρετανίας στο παρακάτω βίντεο.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles