spot_img

Οι αλλαγές στους κανονισμούς πλήττουν την Toyota

Η Super Season ενδέχεται να κρύβει κινδύνους για την Toyota, καθώς οι τεχνικοί κανονισμοί κάνουν τις ιδιωτικές ομάδες άκρως επικίνδυνες.

Το WEC αλλάζει σελίδα από το 2018 και μπαίνει σε ένα καινούργιο μονοπάτι. Ο μόνος κατασκευαστής που έχει μείνει είναι η Toyota και μαζί της θα έχει νέο αίμα στο πρωτάθλημα, καθώς ιδιωτικές ομάδες έκαναν το άλμα και επέλεξαν την LMP1 για την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν.

Για να πραγματοποιηθεί αυτό όμως, έπρεπε η ACO να κάνει διάφορες αλλαγές στους κανονισμούς, ώστε τα ιδιωτικά LMP1 αγωνιστικά, να μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικά, σε σχέση με τα υβριδικά.

Μία από αυτές τις αλλαγές, είναι η μείωση στο ανώτατο όριο καυσίμου που θα μπορούν να καταναλώνουν τα δύο TS050 Hybrid στο Le Mans. Από τη σεζόν 2018/2019, τα ιαπωνικά αγωνιστικά θα μπορούν να καταναλώσουν μόλις 35.2kg ανά stint, ενώ μέχρι πέρυσι είχαν στη διάθεσή τους 44.1kg. Συγκριτικά, τα ιδιωτικά LMP1 θα έχουν στη διάθεσή τους 52.9kg ανά stint.

Επιπλέον, τα μη-υβριδικά LMP1 θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν μέγιστη ενέργεια 210.9MJ ανά γύρο στο Circuit de la Sarthe, τη στιγμή που τα δύο Toyota θα έχουν 124.9MJ διαθέσιμα ανά γύρο.

Ο οδηγός της Toyota, Mike Conway, πιστεύει πως οι αλλαγές αυτές φέρνουν την ιαπωνική ομάδα αντιμέτωπη με ένα μεγάλο μειονέκτημα, ειδικά στις ευθείες.

Οι διοργανωτές έχουν κάνει μια μεγάλη χάρη στους κατασκευαστές, στο πως οι κανονισμοί είναι αρκετά ανοικτοί για εκείνους. Ο χρόνος που έχουν ως στόχο στο Le Mans είναι πολύ γρήγορος και η τελική τους ταχύτητα μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 360χλμ/ώρα, ενώ εμείς μπορούμε να πάμε μόνο με 340χλμ/ώρα. Εάν έχουν τέτοιο πλεονέκτημα, τότε θα είναι πολύ δύσκολο. Δεν πιστεύω πως πρέπει να βγάζουμε από τώρα συμπέρασμα πως η Toyota θα κερδίσει. Σίγουρα έχουμε πλεονέκτημα όσον αναφορά τη τετρακίνηση και την ώθηση (hybrid) στην έξοδο των στροφών. Αλλά μπορούν να έχουν περισσότερη κάθετη δύναμη και αντίσταση, καθώς έχουν περισσότερο καύσιμο να καταναλώσουν.

Για την Super Season, η Toyota υπέγραψε με τον Fernando Alonso, ο οποίος μέχρι στιγμής έχει συμβόλαιο για να συμμετάσχει στους περισσότερους αγώνες, με το #8 TS050 Hybrid.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles