spot_img

Η FiA επιβεβαίωσε πως έδωσε λάθος ποινή στον Leclerc

Η FiA ανακοίνωσε πως η ποινή που δέχθηκε ο Charles Leclerc μετά το τέλος του GP Ιαπωνίας ήταν λάθος και έπρεπε να επιβληθεί πιο βαριά.

Ο Μονεγάσκος είχε επαφή με τον Max Verstappen στην εκκίνηση, με τους αγωνοδίκες αρχικά να επιλέγουν να μην εξετάσουν το συμβάν. Όμως στη συνέχεια αναθεώρησαν και έπειτα από πολλούς γύρους καθυστέρηση, επέλεξαν να το εξετάσουν μετά το τέλος του αγώνα, με τον Ολλανδό να έχει εγκαταλείψει, έπειτα από τη ζημιά που υπέστη από τη σύγκρουση. Ο Leclerc δέχθηκε 5s ποινή για το γεγονός πως κατέστρεψε ουσιαστικά τον αγώνα του Verstappen, όμως δεν ήταν η μοναδική ποινή που δέχθηκε.

Η εμπρός αεροτομή του ήταν πληγωμένη και διαλύθηκε στη πίσω ευθεία πριν την 130R, με τα θραύσματα να περνάνε δίπλα από το κεφάλι του Lewis Hamilton που ακολουθούσε και του έσπασαν το καθρέφτη. Επιπλέον μερικά από τα θραύσματα μπήκαν στο σύστημα απαγωγής αέρα στα φρένα του Lando Norris που τον ανάγκασαν σε ένα πρόωρο pit-stop.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν τον Μονεγάσκο και έκριναν πως έπρεπε να δεχθεί ποινή, μιας και έμεινε στη πίστα έχοντας οδηγώντας ένα μονοθέσιο που δεν ήταν σε ασφαλή κατάσταση. Ως αποτέλεσμα δέχθηκε άλλα 10s στα τελικά αποτελέσματα που τον έκαναν να χάσει μια θέση και να καταταγεί τελικά 7ος, πίσω από τον Daniel Ricciardo.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Σύμφωνα όμως με την ανακοίνωση της FiA σχετικά με τη ποινή, αναφέρεται πως στάθηκαν στο άρθρο 38.3 (d), των Αγωνιστικών Κανονισμών της F1. Όμως το συγκεκριμένο άρθρο προβλέπει μεγαλύτερη ποινή.

Το άρθρο 38.3 (d) προβλέπει ποινή 10s stop/go κατά τη διάρκεια του αγώνα, ενώ αν η ποινή δοθεί μετά το τέλος του, συνεπάγεται με μια ποινή της τάξεως των 30 δευτερολέπτων και όχι 10 που δέχθηκε τελικά ο οδηγός της Ferrari. Αυτό σημαίνει πως αν δεχόταν τη σωστή ποινή ο Leclerc, θα έπεφτε στη 13η θέση των αποτελεσμάτων του αγώνα και δεν θα έπαιρνε βαθμούς.

Ο Nico Rosberg ήταν ο τελευταίος οδηγός που δέχθηκε ποινή για το γεγονός πως οδηγούσε ενώ το μονοθέσιο δεν ήταν σε ασφαλή κατάσταση στην Αυστρία το 2016. Ο Γερμανός είχε δεχθεί όμως επίπληξη από τους αγωνοδίκες, διότι το συμβάν είχε γίνει στο τελευταίο γύρο του αγώνα και όχι πιο πριν.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles