spot_img

Όλες οι τελευταίες εξελίξεις στο WEC

O εναρκτήριος αγώνας του WEC για το 2018 ξεκινάει σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, με τις τελευταίες αλλαγές να έχουν τεθεί σε ισχύ.

*Η Toyota ετοιμάζεται για τις 6H του Spa, όπου θα χρησιμοποιήσει το αεροδυναμικό πακέτο χαμηλής κάθετης δύναμης. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορεί να προετοιμαστεί με τον καλύτερο τρόπο για τις 24H του Le Mans όπου θα χρησιμοποιήσει το ίδιο.

*Από την άλλη, οι ιδιωτικές ομάδες δείχνουν αναποφάσιστες όσον αναφορά το πακέτο με το οποίο θα τρέξουν στο Spa. Επιπλέον, υπάρχουν σκέψεις, ώστε να περιοριστεί ο αριθμός των διαφορετικών αεροδυναμικών πακέτων που θα χρησιμοποιήσουν στη Super Season.

*Τα ιδιωτικά LMP1 αγωνιστικά, θα είναι κατά 5 δευτερόλεπτα πιο αργά στους ανεφοδιασμούς καυσίμου από τα δύο Toyota. Αυτό οφείλεται στις αλλαγές που έκαναν FiA και ACO  στις μάνικες για τη ροή καυσίμου. Δίχως τις αλλαγές, θα ήταν 18s πιο αργά.

*Η Toyota από την άλλη, θέλει να είναι 100% έτοιμη για κάθε πρόβλημα που θα μπορούσε να προκύψει. Σύμφωνα με τον Pascal Vasselon, υπάρχει mode σε περίπτωση που αστοχήσει το υβριδικό σύστημα, ο συμπλέκτης, ή και ακόμα αν φύγει ένας τροχός.

*Η Toyota ήταν πιο αργή από τους αντιπάλους της στον Πρόλογο όταν έτρεξε μέσα στους κανονισμούς του Equivelance of Technology. Οι επόμενες ημέρες θα είναι κρίσιμες, καθώς δεν αποκλείεται να δούμε αλλαγές στο EoT υπέρ των Ιαπώνων.

*Η TRS Manor ολοκλήρωσε το lineup της για την Super Season. Οι Dean Stoneman, Leo Roussel & Charlie Robertson θα είναι στο τιμόνι του #5 Ginetta, ενώ οι Oliver Rowland, Oliver Turvey και Ale Brundle θα βρεθούν στο #6.

*Η μορφή του αγώνα στο Sebring το 2019 παίρνει πλέον διαφορετική μορφή. Η διάρκεια θα είναι 1000 μίλια ή 8 ώρες αντί για τα 1500 μίλια, ενώ ο αγώνας θα διεξαχθεί ημέρα Παρασκευή, ενώ οι 12H του Sebring είναι το Σάββατο. Επιπλέον, θα χρησιμοποιηθεί ένα καινούργιο pit lane στην  Ulmann Straight.

*Οι τεχνικοί κανονισμοί για τη σεζόν 2020-2021 παίρνουν σιγά σιγά μορφή. Η ανακοίνωσή τους αναμένεται να γίνει στα πλαίσια των 24H του Le Mans. Οι αλλαγές αναμένεται να συμπεριλαμβάνουν τη νέα γενιά Dpi που θα τεθεί αντιμέτωπη της LMP1. Επιπλέον η μορφή του υβριδικού συστήματος αναμένεται να αλλάξει, ενώ η μορφή των πρωτοτύπων είναι πιο προσιτή στιλιστικά στους κατασκευαστές.

*Το καλεντάρι της σεζόν 2019-2020 αρχίζει ήδη να παίρνει μορφή. Συνολικά υπολογίζεται πως θα έχουμε 8 με 9 αγώνες, με το Interlagos να κάνει τη μεγάλη του επιστροφή.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles