spot_img

Περί θεωριών συνωμοσίας και άλλα παραμύθια

Το GP Ισπανίας είδε την αναβίωση των συνωμοσιολόγων, όπου στάθηκαν στις αλλαγές της Pirelli στα ελαστικά, ώστε να δημιουργηθεί ένα νέο κομφούζιο.

Για την ιστορία, η ιταλική εταιρία έφερε τα ελαστικά της στο GP Ισπανίας με μικρότερο πέλμα, ώστε να αποφευχθεί η έντονη υπερθέρμανση η οποία οδηγεί σε φθορά. Αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό των ελαστικών της Pirelli από το 2011, τα οποία σε αρκετές πίστες δεν μπορούν να δώσουν το 100% της απόδοσης στον έναν γύρο, πράγμα που έχει κάνει κατά καιρούς τους οδηγούς κυρίως να διαμαρτυρηθούν.

Στην Ισπανία είδαμε μια διαφορετική εικόνα σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες, με την Mercedes και κυρίως τον Hamilton να έχουν το πάνω χέρι, με τον Βρετανό να κάνει έναν τρομερό αγώνα και να παίρνει μια άνετη νίκη. Ως αποτέλεσμα, η διαφορά από τον Sebastian Vettel ανέβηκε στους 17 βαθμούς.

Αρκετός κόσμος αναρωτήθηκε πως γίνεται από τον έναν αγώνα στον άλλο, η Mercedes να έχει τέτοιο προβάδισμα που της έδωσε μια άνετη νίκη. Η Ferrari επέλεξε στρατηγική 2 pit-stop πράγμα που της κόστισε το βάθρο, όμως αυτό ήταν το πλάνο της εξ’αρχής και δεν περίμενε να είναι η μόνη ομάδα με τη συγκεκριμένη στρατηγική.

Βέβαια, το φταίξιμο πήγε στην Pirelli, την Mercedes και την FiA για την αλλαγή στα ελαστικά ώστε οι Γερμανοί να κερδίσουν τον αγώνα, λόγω του ότι είδαμε την W09 να αντιμετωπίζει προβλήματα κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Και φυσικά την ίδια στιγμή να φέρουν σε μειονεκτική θέση την Ferrari. Τα νέα ελαστικά θα τα δούμε σε δύο ακόμα αγώνες, στο Silverstone και το Paul Ricard.

Όμως, υπάρχουν κάποια γεγονότα που αρκετοί τα παραλείπουν. Οι ομάδες που διαμαρτυρήθηκαν και ζήτησαν αυτή την αλλαγή ήταν Mercedes, McLaren και η Ferrari. Πράγμα που σημαίνει πως όποιο πρόβλημα αντιμετώπιζε η Mercedes με τα ελαστικά το είχε και η Ferrari, κάτι που αναιρεί την όποια θεωρία συνωμοσίας. Και τις περισσότερες φορές όταν δύο κορυφαίες ομάδες ζητάνε κάτι, τις περισσότερες φορές το παίρνουν.

Δεύτερο και πολύ σημαντικό. Η W09 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα της Βαρκελώνης στις χειμερινές δοκιμές και το ίδιο έγινε το περασμένο σ/κ. Αυτό αποδεικνύει πως τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου ταιριάζουν άψογα με αυτά της πίστας και τα αποτελέσματα φάνηκαν τόσο το Σάββατο, αλλά και την Κυριακή.

Και για όσους είναι ακόμα δύσπιστοι και ακόμα καχύποπτοι για το έγινε, ας δούμε τι δήλωσε ο Vettel μετά το τεστ που έγινε στην Βαρκελώνη.

Προφανώς δεν μπορείς να κοιτάξεις πίσω και να έχεις την ευκαιρία να δεις τις αποφάσεις που λαμβάνονται, αλλά με βάση τα όσα κάναμε σήμερα και το αποτέλεσμα είναι πως αν είχαμε τα κανονικά ελαστικά την Κυριακή, τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα. Οπότε η απόφαση να φέρουν διαφορετικά ελαστικά ήταν η σωστή. Ήταν δικό μας λάθος το να μην έχουμε την ίδια φθορά ελαστικών όπως οι αντίπαλοι μας.

Φαίνεται λοιπόν πως ούτε η ίδια η Ferrari μέσω παραγόντων ή οδηγών δεν κάνει σχόλια σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα όπου θα έκαναν τη συζήτηση ακόμα μεγαλύτερη.

Προετοιμαζόμαστε πλέον για το GP του Μονακό, έναν αγώνα ο οποίος πρέπει να τον διαχειριστούμε με υπομονή. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον να υπάρχει ποικιλία στη στρατηγική, μπας και δούμε ανακατατάξεις που μπορεί να κρίνουν τον αγώνα.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles