spot_img

WEC 1000M Sebring: H ευκαιρία της Ginetta και η καταδικασμένη Toyota

Ο έκτος αγώνας του WEC που πραγματοποιείται στην πίστα του Sebring φέρνει την Ginetta σε θέση ισχύος με το ανανεωμένο Success Ballast.

H ομάδα της LNT Ginetta με το G60-LTP1 επιστρέφει μετά από έναν αγώνα απουσίας στο Circuit of the Americas, έχοντας προβεί σε συντήρηση των αγωνιστικών της. Ο λόγος είναι πως τα δύο LMP1 της θα αγωνιστούν στα 833 κιλά και θα είναι το ελαφρύτερο και όπως φαίνεται το ταχύτερο αγωνιστικό. Τα δύο Ginetta δεν έχουν Success Ballast, διότι βρίσκονται πάνω από 40 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας που αποτελεί το όριο.

Ενδεικτικό είναι πως το #1 Rebellion R-13 θα αγωνιστεί στα 877 κιλά στο Sebring και με βάση το Success Ballast θα είναι 1.36s πιο αργό απ’ όσο ήταν στο Silverstone και 0.81s πιο αργό από τον αγώνα στο Τέξας, όπου κέρδισε. Η Rebellion θέλει ένα καλό αποτέλεσμα, καθώς στη βαθμολογία οδηγών, οι Bruno Senna, Gustavo Menezes και Norman Nato είναι 19 βαθμούς πίσω από το πλήρωμα του #7 της Toyota και απομένουν τρεις αγώνες για το τέλος της σεζόν. Επιπλέον, το Sebring επειδή θα είναι αγώνας 8 ωρών θα απονέμει 1.5x βαθμούς.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Στο στρατόπεδο της Toyota, τα δύο TS050 Hybrid θα αγωνιστούν με το μεγαλύτερο μειονέκτημα στη πίστα όπου κυριάρχησαν το 2019. Το #7 θα είναι 3.04s πιο αργό, ενώ το #8 θα είναι 2.64s πιο αργό, χάνοντας δύναμη από το ERS, περιορισμούς στο fuel flow και στο φορτίο καυσίμου που μπορεί να χρησιμοποιήσει σε κάθε stint.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles