Twitter Facebook
Home » HOT NEWS » WEC 6H COTA Race: Άντεξε και κέρδισε η Rebellion

WEC 6H COTA Race: Άντεξε και κέρδισε η Rebellion

H Rebellion Racing έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα, άντεξε στη πίεση της Toyota Και πήρε την δεύτερη νίκη της στη σεζόν, βάζοντας φωτιά στο πρωτάθλημα.

Ο Gustavo Menezes με το #1 R13 είχε έναν αλάνθαστο αγώνα και μαζί με τους Bruno Senna & Norman Nato πήραν τη δεύτερη νίκη τους στη σεζόν, κερδίζοντας στα ίσα την Toyota. Παρά την ανησυχία για τα καύσιμα στα τελευταία λεπτά, εκτέλεσαν άρτια το σχέδιο, αφήνοντας στη 2η θέση το #8 TS050 Hybrid των Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi και Brendon Hartley. To πλήρωμα του #8 πάλεψε μέχρι τέλους, όμως δεν κατάφερε ποτέ να απειλήσει το Rebellion, μένοντας 40s πίσω. Στη 3η θέση και 2 γύρους πίσω ολοκλήρωσε το #7 Toyota των Mike Conway, Jose Maria Lopez και Kamui Kobayashi, οι οποίοι διατήρησαν τη 1η θέση στη βαθμολογία, όμως οι teammate τους είναι μόλις 5 βαθμούς πίσω και το πλήρωμα της Rebellion είναι 19 πίσω.

Στην LMP2 είδαμε μια νίκη στρατηγικής και άξιας για σεμινάριο από την United Autosports. H Αμερικάνικη ομάδα εντός έδρας παρά τα προβλήματα με την υπερστροφή στην αρχή, έπαιξαν με τα pit-stop και τα μικρά stint, παίρνοντας μια μεγάλη νίκη με τους Felipe Albuquerque, Phill Hanson και Paul di Resta στο #22 Oreca. Στην 2η θέση έμεινε το #37 της Jota Sport, έχοντας και πάλι εντυπωσιακό ρυθμό στο δεύτερο μισό του αγώνα, με τα ελαστικά της Goodyear να δίνουν και πάλι το παράδειγμα. Οι teammate τους με το #38 της Jackie Chan DC που τρέχει η Jota ολοκλήρωσε το βάθρο των νικητών, κρατώντας πίσω το  #42 της Cool Racing που προσπέρασε το#29 της Racing Team Netherlands -που είχε στα μέσα του αγώνα τη πρωτοπορία- τρεις γύρους πριν το τέλος του αγώνα.

Στην GTE-Pro, είδαμε για ακόμα μια φορά ένα θρίλερ, με τους Nicki Thiim και Marco Sorensen στην #95 Aston Martin Vantage GTE να παίρνουν μια μεγάλη νίκη έχοντας έναν εντυπωσιακό αγώνα από την pole position. Η στρατηγική της ομάδας και η δεξιότητα των οδηγών, τους έφεραν τη δεύτερη σερί νίκη και τρίτη στη σεζόν και μεγάλωσαν κι άλλο το προβάδισμα τους στη βαθμολογία όπου προηγούνται με 109. Στην 2η θέση και μόλις 4 δευτερόλεπτα πίσω μετά από 6 ώρες αγώνα έμεινε η #92 Porsche 911 RSR των Michael Christensen και Kevin Estre και ανέβηκαν στη 3η θέση της βαθμολογίας των οδηγών, όμως 27 μακριά από την κορυφή. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε η #51 Ferrari των Alessandro Pier Guidi και James Calado, με την Ferrari να έχει και πάλι εξαιρετικό ρυθμό στο δεύτερο μισό του αγώνα και απέσπασε ένα βάθρο, με το πλήρωμα να είναι μόλις 1 βαθμό μπροστά από τους Christensen & Estre στη βαθμολογία.

Στην 4η θέση έκλεισε η #97 Aston Martin δίνοντας επιπλέον βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, μπροστά από την #71 Ferrari Που είχε έναν κακό αγώνα με πολλές εξόδους. Η #91 Porsche αντιμετώπισε ηλεκτρικά προβλήματα και τερμάτισε στην 7η θέση στη κατηγορία, πίσω από την Corvette που κάνει έκτακτη συμμετοχή και θα τη ξαναδούμε στο Sebring.

Στην GTE-Am, είδαμε ακόμα μια εντυπωσιακή μάχη ανάμεσα στις δύο ομάδες της Aston Martin. Οι Charles Eastwood, Jonathan Adam & Salic Yoluk για την TF-Sport στο #90 πήραν τη νίκη από τους Paul Dalla Lana, Darren Turner & Ross Gunn στη #98 Aston πανηγύρισαν και έβαλαν φωτιά στο πρωτάθλημα στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, με ιδιωτικές ομάδες. Το βάθρο συμπλήρωσε η Team Project 1 με την #56 Porsche.