spot_img

24H Le Mans 19-22H: Έτοιμη να γράψει η ιστορία η Toyota

H Toyota βρίσκεται πλέον σχεδόν δύο ώρες μακριά από την πρώτη της νίκη στις 24H του Le Mans, με τα TS050 Hybrid να είναι σε ένα άνετο 1-2 για την ώρα.

Οι Kazuki Nakajima, Fernando Alonso & Sebastien Buemi με το #8 έχουν τα ηνία του αγώνα και πλέον μένουν μόλις δύο ώρες για να καταφέρει η Toyota να πάρει την πρώτη της νίκη στις 24H του Le Mans. Μία νίκη που ψάχνει εδώ και 20 χρόνια και είχε φτάσει πολύ κοντά τα τελευταία χρόνια.

Στην LMP2, η G-Drive Racing είχε ένα άνετο προβάδισμα δύο γύρων, ενώ στην GTE-Pro η Porsche είναι στο 1-2, μπροστά από την Ford.

Ώρα #19

Αρκετά περίεργα ξεκίνησε το τελευταίο σκέλος του αγώνα, με τον επικεφαλής του αγώνα να βγάζει το SC, ώστε να γίνουν διάφορες επισκευές γύρω από τη πίστα. Τα κακά νέα συνεχίστηκαν, καθώς η #64 Corvette και η #97 Aston Martin αντιμετώπισαν προβλήματα, με το δεύτερο να γυρνά αργά αργά στα pit. Επίσης, υπήρξε επιβεβαίωση από την Dragonspeed πως το #10 BR1 εγκατέλειψε επίσημα τον αγώνα.

Τα δύο Toyota βρέθηκαν σε διαφορετικό SC μέσα στη πίστα, ενώ στην GTE-Pro, η #92 Porsche με την #91 είχαν δύο SC διαφορά. Όμως, τα Ford #68 και #67 ήταν στην ίδια ουρά, με τη μάχη του βάθρου να ανάβει για τα καλά.

Κατά τη διάρκεια του SC, το #8 μπήκε στα pit, με τον Alonso να μπαίνει στο cockpit του TS050 Hybrid και να βγαίνει στην 2η θέση. Το #7 δεν μπήκε, ενώ το #3  έχασε την 3η θέση, καθώς πέρασε αρκετή ώρα στα pit, Με την ομάδα να πραγματοποιεί αλλαγές.

Μετά από σχεδόν 40 λεπτά, το SC αποχώρησε, όμως είχαμε Slow Zones σε σημεία όπου είχαν κάνει επισκευές. Επικές μάχες είχαμς την LMP2, μεταξύ των αγωνιστικών της United Autosports και του #48 της Idec Sport, Φοβερή διαχείρηση είχαμε από το #36 που άφησε τα αγωνιστικά να το περάσουν, καθώς ήταν ένα γύρο μπροστά και δεν ήθελε να εμπλακεί σε κάποιο πιθανό ατύχημα.

Η Toyota έφερε μετά από ώρα το #7 στα pit, το οποίο βγήκε 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα πίσω από το #8. Επιπλέον, ο Buemi επιβεβαίωσε πως δεν θα υπάρξουν team orders μέχρι το τελευταίο pit-stop.

Στην GTE-Pro, η #91 Porsche δέχθηκε πίεση από το Ford #68, το οποίο ήταν ακριβώς πίσω του στη μάχη για την 2η θέση, ενώ το #66 προσπάθησε να παίξει τον ρόλο του, ώστε να βοηθήσει με καθαρό τρόπο τον teammate του, αλλά δίχως να τα καταφέρει.

Το #50 της Labre, είχε και αυτό με τη σειρά του έξοδο στα Porsche Curves και έβγαλε ακόμα Slow Zone.

Ώρα #20

Πριν καλά καλά περάσουμε σε φουλ ρυθμό αγώνα, ο di Resta στο #22 της United Autosport από την 4η θέση στην LMP2, έχασε τον έλεγχο επίσης στα Porsche Curves και έπεσε με φόρα στον τοίχο, διαλύοντας το αγωνιστικό. Έτσι, μπήκε τέλος σε ένα πολύ καλό αγώνα μέχρι εκείνο το σημείο για την ομάδα, ενώ ο αγωνοδίκης έβγαλε και πάλι τα SC.

To δράμα συνεχίστηκε και πίσω από το SC, καθώς το #23 της Panis Barthez από την 2η θέση στην LMP2, αντιμετώπισε πρόβλημα και η ομάδα το έφερε στο γκαράζ και η όποια προσπάθεια για βάθρο εξατμίστηκε.

Ώρα #21

Η πραγματική απόλαυση του να βλέπεις τις 24H του Le Mans και να δίνεις τη μάχη της ζωής του με την κούραση να είναι και παράγοντας, έπειτα από τόσες ώρες σκληρής δουλειάς. Η #91 Porsche έδωσε τεράστια μάχη με το #68 Ford GT για την 2η θέση στην GTE-Pro, με τους Makowiecki και Bourdais να κλέβουν τη παράσταση.

Οι δύο Γάλλοι έφτασαν στα όρια του επιτρεπτού την οδηγική τους συμπεριφορά, ειδικά στην περίπτωση του οδηγού της Porsche που έπαιξε άκρως επιθετική άμυνα. Ο Bourdais προσπέρασε στο μέσον  της ώρας αλλά για μόλις λίγα μέτρα, καθώς η ταχύτητα στην ευθεία της 911 RSR ήταν πολύ ανώτερη.

Δυστυχώς για τους θεατές, η μάχη χάλασε στο επόμενο pit-stop, καθώς η διαφορά άνοιξε στα 10.5s μεταξύ τους.

Στην μάχη για το βάθρο, τα δύο αγωνιστικά της Rebellion είχαν αλλάξει θέσεις και πάλι, με το #1 να είναι στην 3η θέση, 21.4s μπροστά από το #3 το οποίο ήταν ζωντανό στη μάχη ακόμα. Μπροστά, ανάμεσα στα δύο Toyota, η διαφορά είχε ανέβει στο 1 λεπτό και 37 δευτερόλεπτα, μετά και από λάθος του Lopez που τον έριξε ακόμα πιο πίσω.

Ώρα #22

Ο Jani στο #1 είδε την τύχη να του γυρνά την πλάτη στη μάχη για την 3η θέση στην LMP1. Αρχικά, όταν πήρε θέση στο τιμόνι, είδε την αριστερή πόρτα του να ανοίγει στο μέστον της ευθείας. Στη συνέχεια όμως, όπως τον ενημέρωσαν από την ομάδα, το πίσω αριστερά ελαστικό του έχανε πίεση και πραγματοποίησε αναγκαστική στάση στα pit.

To #85 της JMW από την 2η θέση στην GTE-Am, κόλλησε στην αμμοπαγίδα στην στροφή Mulsanne, αλλά ευτυχώς για την ομάδα, έχασε μόλις μία θέση.

Στην τελευταία αλλαγή οδηγών της Toyota, o Nakajima που πήρε την θέση του Alonso πάτησε καταλάθος το γκάζι ενώ το #8 ήταν στον αέρα, με νέα ποινή να έρχεται για το πλήρωμα. Η διαφορά από τον Kobayashi που είχε περάσει στο #7 πλησίαζε τα 2 λεπτά. Στην μάχη των Rebellion, το #3 είχε την 3η θέση, με την διαφορά από το #1 να είναι στα 17s και απέμεναν κάτι παραπάνω από 2 ώρες.

Με δύο ώρες να απομένουν, τα δύο Toyota είναι στις θέσεις 1 και 2, με το #8 μπροστά από το #7. Το #3 της Rebellion είναι 12 γύρους πίσω στην 3η θέση και δίνει μεγάλη μάχη με τους teammate τους στο #1. Το #11 της SMP τρέχει δίχως προβλήματα στην 5η θέση της κατάταξης και 41η συνολικά.

Στην LMP2 η G-Drive έχει ένα προβάδισμα δύο γύρων έναντι της Signatech Alpine, ενώ μάχη έχουμε για την 3η θέση. Το #39 της Graff δίνει μάχη με το #32 της United Autosports για τη τελευταία θέση του βάθρου.

Στην GTE-Pro, η #92 Porsche έχει ένα άνετο προβάδισμα από την #91, όμως το #68 Ford GT βρίσκεται μόλις 8 δευτερόλεπτα πιο πίσω. Πρόβλημα όμως είχε το #69, το οποίο είχε σταματήσει στο γκαράζ με προβλήματα στον κινητήρα.

Στην GTE-Am, το #77 της Dempsey-Proton είχε τα ηνία με διαφορά 3 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα από την #54 Ferrari, ενώ στην 3η θέση είχε παραμείνει το #85.

Μπορείτε να διαβάσετε τι έχει γίνει μέχρι στιγμής στον αγώνα, εδώ. εδώ  και εδώ.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles