spot_img

24H Le Mans: Θρίαμβος για την Toyota στον ιστορικό αγώνα

Η Toyota έκανε έναν τέλειο αγώνα στις 24H του Le Mans για το 2018 kai πήρε την πρώτη νίκη στην ιστορία της στον μεγάλο αυτό αγώνα, κάνοντας το 1-2.

Ο Kazuki Nakajima έφερε το #8 TS050 Hybrid στον τερματισμό και μαζί με τους Fernando Alonso και Sebastien Buemi πανηγύρισαν μια μεγάλη και πανάξια νίκη στον 86ο αγώνα για τις 24Η του Le Mans για το 2018, μία νίκη όπου έχασαν με τον χειρότερο δυνατό τρόπο ο Ιάπωνας και ο Ελβετός το 2016. H επική αντεπίθεση ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της νύκτας δια χειρός Alonso όταν και με ένα εκπληκτικό τρίωρο stint κατάφερε να καλύψει ένα μεγάλο μέρος της διαφοράς από το #7. Στη συνέχεια ο Nakajimα ολοκλήρωσε τη δουλειά όταν πήρε την 1η θέση και άνοιξε τη διαφορά. Το #8 είχε την ταχύτητα να αυξάνει τη διαφορά συνεχώς, με το πλήρωμά του να παίρνει μια πανάξια νίκη.

 Στην 2η θέση βρέθηκε το #7 των Kamui Kobayashi, Mike Conway και Jose Maria Lopez, οι οποίοι ολοκλήρωσαν ένα μαγικό 1-2 για την Toyota στο Le Mans, έπειτα από 20 χρόνια προσπαθειών.

Η Rebellion Racing πανηγύρισε το πρώτο της βάθρο στη συνολική κατάταξη στο Le Mans, με τους Gustavo Menezes, Mattias Beche & Thomas Laurent στο #3 R13, να παίρνουν την 3η θέση στον αγώνα. Στην 4η θέση βρέθηκε το #1 της Rebellion Racing, η οποία μπορεί να έμεινε 12 γύρους πίσω, όμως είχε έναν πάρα πολύ δυνατό αγώνα στις 24H του Le Mans στο ντεμπούτο του αγωνιστικού της στον αγώνα.

Η SMP Racing είδε το #1 BR1 στα χέρια του Jenson Button να παραδίδει πνεύμα στην αρχή της τελευταίας ώρας και έφερε διπλή εγκατάλειψη για την ομάδα. Το #17 είχε ένα άσχημο ατύχημα κατά τη διάρκεια της νύκτας στα χέρια του Matevos Isaakyan στα Porsche Curves.

Άτυχη ήταν και η Dragonspeed, η οποία αντιμετώππισε προβλήματα με το #10, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει όταν ο Ben Hanley έχασε τον έλεγχο του BR1 στα Porsche Curves και το έκανε χίλια κομμάτια.

Θετικό αποτέλεσμα για την Manor Ginetta, η οποία είδε το #5 της να παίρνει τερματισμό, αλλά να μην παίρνει κατάταξη καθώς ήταν εκτός του 75%, συμπληρώνοντας όμως αρκετούς γύρους και πολύτιμα χιλιόμετρα. Το #6 από την άλλη εγκατέλειψε το πρωί της Κυριακής.

Απογοήτευση για την ByKolles, που είδε το CLM της να διαλύεται το απόγευμα του Σαββάτου στα Porsche Curves, έπειτα από επαφή με ένα αγωνιστικό της GTE.

Στην LMP2, η G-Drive Racing έκανε έναν μαγικό αγώνα και οι Jearn Eric Vergne, Pierre Thiriet και Roman Russinov στο #26 Oreca πήραν μια μεγάλη νίκη στην κατηγορία τερματίζοντας συνολικά στην 5η θέση στη κατάταξη. Αυτή είναι η πρώτη νίκη της ομάδας στο Le Mans, την οποία έψαχνε από καιρό. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε το #26 της Signatech Alpine, καθώς στα χέρια των Nicolas Lapierre, Andre Negrao και Andrea Pizzitola ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Στην 3η θέση βρέθηκε το #39 Oreca της Graff Racing που έδινε για ώρα μάχη με την United Autosports, όμως κατάφερε να συμπληρώσει το βάθρο.

Στην GTE-Pro, η Porsche  έκανε το 1-2 στην 70η επέτειο της στον θρυλικό αγώνα και δίχως να δεχθεί ιδιαίτερη απειλή, πήρε μια μεγάλη νίκη και άκρως σημαντική, με τα αγωνιστικά της που είχαν τους ειδικούς σχεδιασμούς. Οι Laurence Vanthoore, Kevin Estre και Michael Christensen με τη #92 911 RSR ήταν οι θριαμβευτές του αγώνα, παίρνοντας από το απόγευμα του Σαββάτου ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα που δεν άφησαν να τους φύγει ποτέ. Εξαιρετική δουλειά από την ομάδα της Porsche, με το #91 των Gimmi Bruni, Fred Makowiecki & Richard Lietz τερμάτισαν στη 2η θέση ολοκληρώνοντας ένα παραμυθένιο αποτέλεσμα.

Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #68 Ford GT της Chip Ganassi Team USA των Joey Hand, Dirk Muller & Sebastien Bourdais που ήταν οι μόνοι οι οποίοι κοίταξαν στα μάτια τις δύο 911 αλλά δεν κατάφεραν να τις κερδίσουν.

Στην 4η θέση βρέθηκε το #67 Ford GT, ενώ την πρώτη 5άδα έκλεισε η #63 Corvette. Στην 6η θέση έμεινε η #52 Ferrari, ενώ την πρώτη 10άδα έκλεισαν το #66 Ford, η #51 Ferrari, η #95 Aston Martin και η #71 Ferrari.

Στην GTE-Am, η Porsche πανηγύρισε το double, με την Dempsey-Proton 911 RSR #77 των Matt Campbell, Christian Reid και Julien Andlauer. Στην 2η θέση βρέθηκε η #54 Ferrari της Spirit of Race, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε η #85 Ferrari της Keating Motorsports.

Συνολικά 45 από τα 60 αγωνιστικά τερμάτισαν τον δύσκολο και πάντα απαιτητικό αγώνα των 24H του Le Mans.

Διαβάστε τι έγινε στον φοβερό αυτό αγώνα για τις 24H του Le Mans  για το 2018, εδώ  εδώ εδώ και εδώ.

Αποτελέσματα: 24Η Le Mans

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles